Szukaj

Lista ocen Fiat Scudo II (21) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Sickboy
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
do 60 000 km nic się nie działo, jadąc na przegląd okresowy coś zaczęło chrobotać na sprzęgle, koło dwu-masowe się rozleciało !? trochę szybko, na szczęście wymienili w ramach gwarancji, serwis chciał mnie naciągnąć na wymianę sprzęgła (przy okazji rozebrania) ale ceny to oni w serwisach maja o 100% za duże w porównaniu do oryginalnych kupionych samodzielnie, oryginalnie sprzęgło instalowane jest firmy Luk. Nic więcej się nie działo i tu znów...
1,0
~Paweł7291@wp.pl
Fiat Scudo II
Furgon 2.0 MultiJet 120KM 88kW
wymiana przegubu lewego i pół osi wymiana turbosprężarki wraz z intercoolerem pociekł olej chciałbym przy tym zaznaczyć że zawsze stosuję się do bardzo delikatniej jazdy na zimnym silniku aż osiągnie optymalną temperaturę tak samo po dotarciu do celu czekam przed wył. silnika minimum 20 sek. po trasie dłużej silniczek jak trzeba kręcę do 40 tys. obrotów czyli do max momentu obrotowego więc co jest nie tak ?
4,0
~gti autohandel
Fiat Scudo II
Furgon Wysoki Dach 2.0 MultiJet 120KM 88kW
zawór egr w Niemczech na autostradzie ale assistans darmowo z holowało nas do fiata i 1000 zł w plecy ale to wina tylko polskiej ropy która utworzyła taki nagar ze urwało grzybek ,po ekspertyzie w fiacie (pierwsza taka usterka w Polsce po 60000 km) stwierdzili ze paliwo było marne i teraz wiem ze mieli racje bo auto nie dość że paliło więcej to było głośniejsze i słabsze niż teraz (verva w baku)
2,0
~ESIU
Fiat Scudo II
Furgon 1.6 MultiJet 90KM 66kW
Wahacze a raczej sworznie - pierwsze kpl wahacze wymienione po 60 tyś, kolejne 90 tyś, 120 tyś, 150 tyś Fiat stwierdził wadę zwrotnic i wymienił na gwarancji. 190 tyś kolejna wymiana. Dzięki fachowcom dożywotnia gwarancja na wahacze :)). Po 110 tyś wymiana gwarancyjna zaworu EGR.
4,0
~caller@wp.pl
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Po około 48000km nastąpiła wymiana stabilizatora (autem jeżdżę po różnych budowach i dziurach na dolnym śląsku, więc miał prawo się zużyć, taka moja praca), oczywiście naprawa gwarancyjna i od ręki. Panowie z serwisu ze Świdnicy mają super podejście do sprawy polecam.
3,0
~lukasmil
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Zawieszenie, przeguby co jakis czas. Zawor egr. Przekladnia kierownicza wymieniona na gwarancji ale i tak ma jaks wade - przy szybkiej zmianie kierunku skretu kierownicy przy jezdzie powolnej raci wpomaganie na sekunde. Aktulnie pada mi mechanizm roznicowy.
4,0
~zeus1979@gmail.com
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Problem ze skrzynią biegów przy przbiegu ok 50 000km, przy wbijaniu trójki słyszalny zgrzyt, serwis usunął to w ciągu jednej wizyty w serwisie od tamtej pory spokój, a \"budzik\" dobija do 100 000km.
2,0
~Ropdendi
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Dwa razy wymieniany drążek stabilizacyjny, łożyska kół przednich, chłodnica doładowania, no i rekord to obecnie 4 (czwarty) zawór EGR.
1,0
~Michał
Fiat Scudo II
Kombi Długi 2.0 MultiJet DPF 163KM 120kW
Liczne i kosztowne, ciężko wyliczyć choć jeden niezawodny element w tym samochodzie, który nie wymagałby wymiany po 200kkm
2,0
~dario
Fiat Scudo II
Kombi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
zawieszenie co 30000 , szczególnie wahacze do wymiany, łączniki , klocki co 25000 -35000 przy długich trasach do wymiany
Fiat Scudo II