Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Escort VII Hatchback

chris_kn, 14 lat temu
Silnik 1.3 i 60KM 44kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 638 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mimo 638 000 silnik dalej daje radę. Niesamowite jak na escorta :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Ogólnie autko jest dość już zardzewiałe, Gniją głównie błotniki, progi i miejsca koło tablicy rejestracyjnej
Układ elektryczny : Elektryka to drugi problem tego autka.
Inne : Inny wad nie strwierdziłem.
4,0
Całokształt
Bardzo dobry samochodzik. Mam tylko wrażenie przeglądając to forum i słuchając opinii innych, że po prostu bardzo dobrze trafiłem. Pewnie bez znaczenia nie pozostaje fakt, że autkiem praktycznie jeździła jedna osoba (ja nie może zrobiłem 25 000)
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 1,3 nie jest za żwawy. Mój ojciec jeździł nim na taksówce od dnia zakupu. Przebieg to naprawdę 638 000 km. Silnik nigdy nie miał kapitalnego remontu. Psuje się tak jak już tu pisano silnik krokowy. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z niego.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia w tym modelu chodzi dobrze. Teraz może trochę biegi za ciężko wchodzą, ale da się jeździć
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie bardzo dobrze pracuje. Jest dość sztywno zestrojone. Mnie to odpowiada, ponieważ pewniej prowadzi się w zakrętach. Na dłuższych trasach jest wygodne, nie czuć zmęczenia jazdą.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra. W porównaniu z moim służbowym Ducato rewelacyjna. Lusterka są średniej wielkości, ale bardzo dobrze widać przez nie do tyłu.
4,0
Ergonomia
Wszystko w tym aucie jest na swoim miejscu. Przełączniki są dokładnie tam gdzie ich szukasz.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko nagrzewa się wnętrze w zimę. Latem też nie ma większego problemu z wymianą ciepła w aucie. żałuje czas, że nie ma klimy. Ci co stoją w korkach latem wiedzą o czym mowie :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy jest wystarczająca. Jak na autko tej wielkości to miejsca jest dużo zarówno z przodu jak i na tylnych siedzeniach.
3,0
Wyciszenie
Silnik trochę głośno chodzi. Trochę to jest denerwujące zwłaszcza jak się jedzie troszkę szybciej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,3 silnik nie ma przyspieszenia, ale za to w miarę mało pali. 6,1 na trasie. koło 7,0 w mieście. Myślę że nie jest źle. Jeśli chodzi o naprawy to części są troszeczkę za drogie jak dla mnie. Na szczęście mój Escorcik nie psuję się często. Może trafiłem na dobry egzemplarz
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek ceny do jakości jest rewelacyjny. Jak ktoś potrzebuje taniego środka komunikacji to polecam. Ale lepiej szukać wersji 1,6. Pali prawie tyle samo, ale silnik lepiej sobie radzi z autkiem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli chodzi o drobiazgi to np. przestała działać tylna wycieraczka, zerwała się linka od otwierania bagażnika nie włącza się wentylator chłodnicy to chyba wszystko
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak nim jeżdżę ponad 2 lata (wcześniej ojciec) nic się w nim nie zepsuło. Raz jak nim jechałem to akumulator się rozładował, ale tylko dlatego, że alternator nie ładował na maxa. Nie było jeszcze takiego dnia by mój Escorcik nie odpalił. Zima nie zima on zawsze jest gotowy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
9,5
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Escort VII Hatchback