Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Fiesta IV

Hawi81, 17 lat temu
Silnik 1.25 i 16V 75KM 55kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Fiesta IV 1.25 i 16V 75KM 55kW 1995-1999 - Oceń swoje auto
2,62
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : nic
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : silnik wolnych obrotó, czujnik temp cieczy chłodzącej do silnika
Zawieszenie : łączniki stabilizatora z poduszkami oraz zawieszenie silnika
Układ elektryczny : wszelakie czujniki komputer głiupieje poprostu
2,0
Całokształt
bardzo nie lubie tego auta już dawno mam inne , poza frajdą z szybkiej jazdy nie ma w nim nic tylko koszty koszty koszty
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jakby nie był awaryjny to fajna mała pszczułka z tego samochodu lecz trzeba się liczyć z tym że bardziej przypomina silnik od kosiarki niż v6 :) oczywiście tak ma być kto tego nie lubi niech nie kupuje, typowo pada zawór wolnych obrotów 300zł przepustnica 500zł itp czujniki kture uprykrzają życie bardzo mocno typowow problemy z wolnymi obrotami a na gazie to jużwogule, dla osób bez LPGsekwencji poprostu jest tragedia, typowo problemy z skrajnym od strony pasarzera cylindrem wada fabryczne
3,0
Skrzynia biegów
może być problemy z wrzucaniem 3 biegu ale to chyba tylko u mnie
4,0
Układ jezdny
co 10 20 tys km mogą padać łączniki stabilizatora, mi jakoś nadmiernie padały przeguby do tego typowa usterka urwany silnik ,łapy silnika za słabe , tu akurat pomogły wybite poduszki silnika(ale kurcze mam teraz 20 letnie audi i nawet nie mysle o takich pierdołach) hamulce mogą być tylko pod koniec nowe klocki mi się zatarły ?? naprawde pocieszne auto
Komfort
4,0
Widoczność
małe auto widoczność ok
4,0
Ergonomia
prosta jak na tamte czasy nowoczesna ok pada tylko kostka pod kierownicą od drążków w kierownicy tak mówiąc sczerze to nie mało się zapaliła :)
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja ok padł elektroniczny zawór regulacji temp. typowa usterka droga 250zł wentylator nie chodzi na wszystkich biegach bo upalone miałem styki
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń wporzo z przodu z tyłu jak na tą klase to naprawde nieźle
2,0
Wyciszenie
słabe ale może być
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwo żerny szczegulnie na dużych obrotach zagazowany wcale tak mało nie pali mimo że to tyilko 1,25.
1,0
Stosunek jakość/cena
opis w tekscie
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mase czujników , reg wolnych obrotów , położenie wału, przepustnica, przełączniki w kabinie, tradycyjnie wybuchający filtr powietrza ale to na LPG
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
trzy przeguby w przeciągu 1 roku ( jeden z mojej nieprzymuszonej winy) silnik wolnych obrotów zawór od ogrzewania (nie mogli zrobić ręcznego:) amortyzatory tył sprężyny komplet poprsotu masakra amortyzatory przód pasek klinowy słąby pompa wspomagania, łożysko w alternatorze , napinacz paska klinowego (cholerstwo straszne do odkręcenie ) tak na marginesie silnik upchany ciężko coś w nim zrobić, przy wymianie szczęk rozpadły sięcałe hamulce tylne ale to kwestia zaniedbania

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.25 i 16V 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Fiesta IV 1.25 i 16V 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
8,5
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Fiesta IV