Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van Facelifting

Artur, 10 lat temu
Silnik 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Cichy i dynamiczny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Niewydolna dmuchawa i klimatyzacja.
4,0
Całokształt
Auto naprawdę bardzo dobre. Duze ale dynamiczne - ultraciche. Swietny automat. Bliskie oceny doskonale.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny silnik Ecoboost z turbo. Cichy a przy wyższych obrotach pojawia sie całkiem rasowy dźwięk. 203km to bardzo odpowiednia moc dla tego auta.
5,0
Skrzynia biegów
Dwusprzegłowy automat zmienia wspaniale - nie wiem na którym biegu jadę - szybka reakcja. bez porównania z poprzednim automatem w Mondeo. Podobno inne opinie są przy wersji z dieslem.
4,0
Układ jezdny
Dosyc twardo. Generalnie auto dość sztywne.Mi to odpowiada. Jeździ bardzo podobnie do Mondeo. To najlepiej (dynamicznie) jeżdzący minivan dla Tatusiów ze sportowym zacieciem. Nieporownywalny z vanami typu Scenic, Picasso Previa itp
Komfort
4,0
Widoczność
Duże przeszklenie - dobra widoczność. Uwaga na przyciemniane szyby z tyłu i boku - ograniczaja widoczność w nocy dość mocno.
4,0
Ergonomia
Dużo miejsca i wygodnie ale z tyłu fotele dość twarde.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety wentylacja niewydolna - po prostu brakuje szybkości i siły nadmuchu. Latem musże o bowiazkowo właczac klimatyzację juz przy 22% to dużo za wczesnie - w Mondeo włączałem gdy było dobrych parę stopni wiecej. Mam wrażenie że przyciemniane szyby utrzymują gorące powietrze we wnetrzu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic do zarzucenia - więcej niz Mondeo a to b yło duze auto. Oczywiście jak ktoś jeździł wcześniej duzy vanem to będzie mu mniej odpowiadać. Ale to auto jest w praktyce czymś pośrednim pomiedzy vanem a kombi. I to dobrym.
5,0
Wyciszenie
Absolutnie bomba - najcichsze auto którym jeździłem. Wyciszenie bardzo dobre + cichy silnik Ecoboost. Do 60 km/h słychac tylko powietrze/opony.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety turbo benzyna trochę pije. Da sie zejśc na trasie ponizej 9l przy delikatnej jeździe ale jak zaczyna sie naciskać gaz to 11l bez problemu w trasie a na autostradzie wiecej. Samo miasto to 11,5-12,5.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niestety kosztuje dośc dużo a niestety warto dopłacic do lepszej wersji. Czujniki cofania obowiazkowe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś od tygodnia leciutko poskrzypuje od bagaznika. Jeszcze nie zlokalizowałem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie bdb.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBoost 203KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Średni koszt przejechania 100 km
318,00 zł
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford S-Max I Van Facelifting