Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Transit Connect I Van LWB

Nik, 10 lat temu
Silnik 1.8 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Ford Transit Connect I Van LWB 1.8 Duratorq TDCi 90KM 66kW od 2009 - Oceń swoje auto
3,54
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Dobre hamulce zatrzymują bez problemu nawet obciążone auto.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Interculer
4,0
Całokształt
Auto jako całokształt oceniam dobrze. Trwałe plastiki tapicerki odporne na zarysowania i łatwe w utrzymaniu. Przestrzeń bagarzowa oddzielona od kierowcy na stałe bez możliwości włożenia dłuższych wąskich elementów jest minusem gdyż standardowy 2.50 element nie można zapakować nawet po przekątnej
Wrażenia
3,0
Silnik
90 KM to stanowczo za mało na dość spore i cięzkie auto. Przy załadunku 700 kg jest słaby. Silnik przy 3000 obrotach i predkosci 130 km jest bardzo głośny. Przy trasie długości 500 km i wiecej jest uciążliwy. Muzyka na maxa i w drogę. Z mojego Forda którego posiadam od nowości pierwsza usterka pojawiła się przy przebiegu 50000 km wyciek z interkulera. Usterka naprawiona w serwisie i ponowny wyciek przy 65000 km. Kolejna naprawa i teraz jest OK. Podobno te silniki tak mają że się "pocą". Jeśli brudny silnik zamazany na czarno jets tą potliwością to mój faktycznie się poci :) i to bardzo. Alle działa i odpala bez problemów.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów od nowości działa bez problemów. W moim egzemplarzu nie cieknie ale w kolegi już tak. Serwis naprawa i jest OK. 6 bieg osczędził by temu autu cierpienia w trasie.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny działa bez problemów od nowości
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność jest ograniczona przez ogromne słupki tego auta. Na łuku w lewo trzeba się wychylać aby w nikogo nie wjechać. Lusterka durze są OK
3,0
Ergonomia
Egonomia - W moich warunkach pracy auto sprawdza się.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto przy wyłączonej klimatyzacji zimą nagrzewa się przez ok 15 km normalnej jazdy zanim z wentylacji poleci ciepłe powietrze i rozgrzeje wyziębioną kabinę. Latem jak to latem raz za ciepło raz za zimno.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest OK. Fotel kierowcy można fajnie wyregulować i siedzi się wygodnie i wysoko. Pasażer ma również regulowany fotel ale większe osoby komfortu nie odczują. Drobne osoby siedzą wygodnie.
2,0
Wyciszenie
Auto bardzo bardzo głośne przy 3000 obrotów. Masakra. Ogromny minus tego samochodu. do 90 km/h da się jechać. Ale szybciej to już wyzwanie na dalszą trasę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis co 25000km Rachunków nie widzę bo flota płaci. Za zbite lusterko boczne serwis wziął 500 zł.
3,0
Stosunek jakość/cena
Wiem ile kosztował ten samochód. Jeśli ma to być auto robocze na budowę itp. to spoko ale z rynku wtórnego bo jak na nowy to są lepsi w tej cenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierwsza usterka 25000 km wymiana łożysk w przednich kołach. Inni koledzy z firmy wymienili już wcześniej niż ja. Od tej wymiany wszystko OK z łożyskami. Prześladujące wycieki z interkulera i silnika. Skąd to sie bierze nie wiem. Naprawa wachaczy nowy akumulator przy 84000 km.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do poważnych usterek zaliczam wycieki z interculera. Naprawiane 3 krotnie. Teraz jest OK zobaczymy na jak długo.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Transit Connect I Van LWB 1.8 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Transit Connect I Van LWB