Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro Plus

Tomek,..., 23 lat temu
Silnik 1.6 GLi 76KM 56kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 8 tys. km
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jestem z tego samochodu bardzo zadowolony. Przyznam,ze kupujac ten pojazd podchodzilem raczej dosc sceptycznie (jeden Polonez jest juz w rodzinie) ale jak juz wczesniej wspominalem bylem mile zaskoczony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Cicha praca,dobra elastycznosc,szybka reakcja na wcisniecie pedalu gazu.
3,0
Skrzynia biegów
Zbyt mala plynnosc przelaczania biegow. Byc moze spowodowana tym,iz auto jest nowe i nie wpelni dotarte.
4,0
Układ jezdny
Seryjne wspomaganie kierownicy ulatwia manewrowanie,ale i zarazem pozwala zachowac kontrole nad pojazdem. Hamulce Lucasa w porownaniu do tych stsowanych przedtem sa bardzo skuteczne i pozwalaja na szybkie wyhamowanie samochodu. Zawieszenie nie jest zbyt miekkie i nie powoduje bujania jak w starszych typach.
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznosc do przodu i na boki bardzo dobra. Niestety z widocznoscia do tylu jest troszku gorzej,nie wiadomo gdzie konczy sie tyl samochodu. Duze lusterka boczne pozwalaja na dobra obserwacje drogi
5,0
Ergonomia
Wszystko wydaje sie byc na miejscu i pod reka. Bogaty zestaw wskaznikow i lampek kontrolnych jest bardzo czytelny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra wentylacja oraz ogrzewanie. W porownaniu do starszych egzemplarzy,silnik tego modelu Poloneza bardzo szybko osiaga wlasciwa temperature pracy i posiada bardzo wydajne ogrzewanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Polonez to samochod bardzo przestronny i pakowny,mimo to przydalby sie wiekszy rozstaw osi i nieco wieksza szerokosc pojazdu. Ale nie narzekam na ilosc miejsca.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie kabiny pasazerskiej od strony pracujacego silnika jest calkiem niezle. Niestety nie mozna tego powiedziec o odglosach dobiegajacych chocby z okolic tylnego mostu. Ale to juz wada tylnego mechanizmu roznicowego.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bylem mile zaskoczony ekonomicznym zuzyciem paliwa. Nawet podczas jazdy w miescie Poldek nie spalil wiecej niz 9,7 litra na 100 kilometrow (za zwyczaj pali w granicach 9-9,5 litra). Na trasie (2 osoby + bagaznik w pelni dopakowany) przy predkosciach 110-120 km/h i przy czestym wyprzedzaniu zuzycie paliwa wynioslo 7,5 l/100 km....zas przy ostrzejszej jezdzie (120-140 km/h) zuzycie paliwa wzroslo do 8 litrow na 100 km...
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniazki nie kupicie panstwo tak obszernego i bezpiecznego samochodu. Samochod jest wygodny i mozna sie nim dosc sprawnie poruszac.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedna wada byla nienasmarowana linka predkosciomierza. Po prostu chlopcy w fabryce o tym zapomnieli. Czasem pojawiaja sie drgania sprzegla na luzie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak takowych
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
11,6
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Caro Plus