Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro

budzior, 17 lat temu
Silnik 1.6 76KM 56kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 110 tys. km
FSO Polonez Caro 1.6 76KM 56kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
swietne auto, jeżdze nim od 3 lat, zanim go kupiłem miałem probem wymienić olej w silniku, dziś moge w trasie zrobić praktycznie wszystko z nim by dojechać do domu. srednio raz na tydzien stoi na kanale bo cos sie popsuło. swietne autko do naprawy. mało skomplikowane podzespoły. czas zmienić na cos innego co nie bedzie sie psuło tak często moze astra
Wrażenia
4,0
Silnik
po 105tys złmał sie wał korbowy, zupełnie niewiem dlaczego, po prostu odpaliłem i wszystko głośno czaskało. dojechałem 40 km do domu i nic sie nie rozpadło więcej. stwierdziłem ze szkoda kasy i grzebania z częściami kupiłem silnik za 200 zł. prawie wszystko ok ale bieze więcej oleju niz poprzedni.
4,0
Skrzynia biegów
działa bez zarzutu, jak sprzegło zginie to i tak można jeździć, wystarczy zmieniac biegi przy odpowiednich obraotach
4,0
Układ jezdny
ok, jakoś jeszcze działa
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko i wszedzie widać, nawet przez dziury w karoserii. gorzej zimą jak auto na dworze stoi. ale to w końcu polonez
4,0
Ergonomia
ujdzie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
u mnie grzeje elegancko, juz po 3 km silnik ma 90stopni a pużniej 100 a na lato przy upałach 110 czasem , ale i tak sie nie gotuje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, idzie sie zmieścić, z tyłu tez ok,
3,0
Wyciszenie
głśno wszędzie, silnik wyje, most wyje, jak za długo jest sucho na dworze to coś skrzypi, jak pada to kapie mi przez szyberdach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
stary silnik palił 8,5 l gazu w trasie i do 11 w mieści, po wymianie sie przestraszyłem bo ten pali 13 l gazu i 0,5 litra oleju w trasie. chyba czas coś z tym zrobić
5,0
Stosunek jakość/cena
lepiej być nie mogło, tani i zawodny zawsze kiedy jest najbardziej potrzebny,zupełnie jak prezerwatwa, częsci za bezcen
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszysko powoli sie sypie, czsem giną postójówki a zamiast nich są krótkie a czasem odwrotnie. tu rdza tam rdza wszystko puka, stuka i buczy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ze złamanym wałem korobowym dało się jechać, z rozwaloną uszczelką pod głowića szedła jak burza. palił tylko na 2 gary też sie dało jechać, ogólnie co by sie nie rozpadło w drodze zawsze do domu dotre. młotek i zestaw narzedzi w bagarzniku to podstawa
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Caro