Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VI Sedan

Kicek, 12 lat temu
Silnik 2.0 16V 147KM 108kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 194 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Accord VI Sedan 2.0 16V 147KM 108kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie, które fantastycznie trzyma się drogi i dynamiczny silnik.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Korozja nadkoli
Zawieszenie : Sworznei wahaczy
Inne : żarówki kabiny, zawór EGR, regulacja zaworów
4,0
Całokształt
Jak do tej pory najtrwalszy samochód jaki miałem, ciężko będzie znaleźć coś solidniejszego, na nasze drogi w takiej cenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dynamiczny od pierwszych obrotów, przyzwoicie się wkręca a po załączeniu V-Teca przyjemnie mruczy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, biegi wchodzą bez żadnych oporów, jeździłem wieloma typami samochodów(Ford, Opel, Renault, VW, Audi) i tu najlepiej pracuje.
4,0
Układ jezdny
Wyposażony w oryginalnie montowane rozpórki, powoduje, że samochód reaguje na każdy ruch precyzyjnie, trzeba trochę więcej umiejętności i wyczucia samochodu niż w VW czy Audi, za to w zakrętach trzyma się jak przyklejony.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki bardzo dobra, do tyłu oceniam na dobrą, mnie się nie zażyło ale żona dwa razy zawadziła.
4,0
Ergonomia
Trochę ciasno w środku jak dla mnie i mojej rodziny(2+1), za to moja wersja wyposażenia tj. skóry, elektrycznie sterowane fotele, klimatronik, tempomant; rewelacja, wszystko na swoim miejscu w zasięgu kierowcy. Fotele bardzo wygodne, nie męczą pleców w dalekich trasach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód zimą bardzo szybko się nagrzewa, klimatronik z pełną regulacją, całkiem przyzwoity nawiew na nogi i szyby. Nawet zimą nie ma konieczności osuszania szyb klimą.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Osobiście dodatkowo zakonserwowałem całe podwozie i nadkola, więc trochę to wygłuszyło auto, do tego ciche opony i jest przyzwoicie, znacznie ciszej niż w Maździe 6, nawet bez porównania.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mi silnik 2.0 pali 10L gazu na 100km, a jeżdżę dosyć dynamicznie, nie wlokę się za wolniejszymi użytkownikami dróg, więc jak dla mnie przyzwoicie. Części tanie i usterki często można wyeliminować samemu, wystarczy odrobina zdolności i cierpliwości.
5,0
Stosunek jakość/cena
Oprócz blachy, bardzo trwały samochód pod względem silnika i podwozia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Twarde ale trwałe zawieszenie, siadają tylko sworznie wahaczy i gumy stabilizatorów. Bardzo tanie elementy w porównaniu do wahaczy VW/Audi. Często przy jeździe na wysokich obrotach zużywa dużo oleju. Podobno przez zawór V-Tec.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czasami zawór EGR i cały dolot wymaga wnikliwego czyszczenia, można zrobić samemu w 2 godziny, ale mechanik zanim to zdjagnozuje i naprawi to zajmie dzień/dwa i kosztuje około 500zł. Często bo co 20tys/km trzeba regulować zawory. Karoseria często ma oznaki rdzy, zwłaszcza przy nadkolach (każdy japończyk tak ma).

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VI Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
9,7
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VI Sedan