Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Honda Accord

Lata produkcji: 1978 - teraz
Segment: Klasa średnia
Jeden z najpopularniejszych modeli klasy średniej (segment D), wielki sukces Hondy nie tylko w Europie, ale i (przede wszystkim) w Stanach Zjednoczonych. Jego miarą jest nie tylko świetna sprzedaż (prawie 16 mln egzemplarzy), ale i szereg prestiżowych nagród. Produkcja Accorda ruszyła w 1976 roku (USA i Japonia). W Europie model debiutował rok później. Jego poprzednikiem była Honda 1300. Obecnie na rynku dostępna jest ósma generacja modelu.

Komentarze redakcji

Powagosław: Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.
Luzacjusz: Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

Honda Accord VIII

Niezależnie czy mamy do czynienia z sedanem, czy też kombi, karoseria Accorda ma bardzo wyraziste kształty. Agresywne linie pasa przedniego, ostre przetłoczenia boczne, wyraźnie zaznaczone nadkola oraz sportowe detale tylnej części nadwozia czynią z Hondy auto o nietuzinkowym designie. Jak widać, w Japonii też da się produkować samochody atrakcyjne pod względem stylistycznym.

Ale wygląd to niejedyny atut opisywanego modelu. Jego kolejne walory ujawniają się po otwarciu drzwi. Wnętrze przekonuje do siebie wysoką jakością zastosowanych materiałów, perfekcyjnym wykonaniem, a także nowoczesną stylistyką. Choć na pierwszy rzut oka kokpit wygląda na przeładowany przyciskami, po chwili kontaktu z poszczególnymi klawiszami wiemy, gdzie czego szukać.

Kabina pasażerska Accorda ma też jednak swoje wady, a podstawową jest niezadowalająca przestronność. Zarówno z przodu, jak i z tyłu wygospodarowana ilość miejsca prezentuje się mizernie. Zupełnie rozczarowuje natomiast bagażnik – choć jest łatwo dostępny i ładnie wykończony, okazuje się mały, a w sedanie na dodatek niezbyt ustawny. Należy dodać jeszcze do tego niedostateczną ładowność. Na pocieszenie można jedynie dodać, że pasażerowie siedzą na wygodnych fotelach, a kierowcy łatwo znaleźć idealną pozycję za „kółkiem”.

Konstruktorzy zawieszenia z pewnością nie projektowali go z myślą o polskich drogach – komfort resorowania jest bowiem niski. Sztywno zestrojony układ jezdny okazuje się za to doskonale przygotowany do pokonywania ostrych łuków. Do agresywnej jazdy wyśmienicie nadaje się także układ kierowniczy, który daje prowadzącemu świetne wyczucie auta. Niestety, hamulce swoją słabą skutecznością temperują sportowe aspiracje podwozia.

Pierwszy rzut oka na cennik Hondy trochę przeraża – cena bazowego modelu jest o kilkadziesiąt tysięcy złotych wyższa niż w przypadku rywali. Przyglądając się jednak ofercie z bliska, dowiadujemy się, że podstawowy Accord ma mocny motor, a jego wyposażenie jest bogate. Co więcej, porównując droższe odmiany do zbliżonych ofert konkurencji, utwierdzamy się w przekonaniu, że koszty zakupu „Japończyka” nie są wygórowane.

Honda Accord VII

Zarówno w nadwoziu sedan, jak i kombi Accord spodoba się wielbicielom dynamicznych kształtów - ostre kanty i "spłaszczone" światła nadają całości sportowego charakteru. Mniej wyraziście, choć również udanie wystylizowano kokpit, który dodatkowo jest czytelny, ergonomiczny i wykonany z wysokogatunkowych, odpornych na długotrwałą eksploatację materiałów. Wnętrze może pochwalić się też świetnie wyprofilowanymi fotelami oraz dużą ilością miejsca dla pasażerów i na bagaże - zwłaszcza w kombi, z przedłużonym rozstawem osi.

Pod maskę Hondy Accord VII. generacji trafiały zaledwie trzy jednostki, za to wszystkie naprawdę godne polecenia. Oba "benzyniaki" - 2- oraz 2,4-litrowy i-VTEC - charakteryzują się kapitalnymi osiągami, dość wysokim zużyciem paliwa oraz szalenie trwałą konstrukcją. Jeszcze lepszy jest jednak diesel 2.2 i-CTDi - bardzo żwawy, bardzo oszczędny, a przy tym bezawaryjny. Złego słowa nie da się też powiedzieć o zawieszeniu - zarówno w kwestii właściwości jezdnych, jak i jakości resorowania pokazuje wysoki poziom.

Ceny używanych egzemplarzy prezentowanej Hondy mogą odstraszać, ale trzeba powiedzieć jasno, że mają swoje uzasadnienie. I nie chodzi tu tylko o to, że mamy do czynienia z dużym, bogato wyposażonym autem - przede wszystkim płacimy za najwyższą jakość, od lat typową dla produktów "Made in Japan". Delikatny lakier, zaparowane reflektory, niezbyt trwałe gumki stabilizatora czy drobne usterki elektryczne najbogatszych wersji to drobiazgi. Ewentualne naprawy poważniejszych podzespołów są jednak drogie.

Dane techniczne Honda Accord

Silniki

Moc silników 80-271 KM

Poj. silników 1 590-3 471 cm3

Prędkość maks. 158-228 km/h

Przyspieszenia 0-100 7,2-13,5 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Honda Accord

Średnia ocena modelu

na podstawie 1618 opinii

4.35

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Silnik

+ Układ jezdny

+ Drobne usterki

Wady

- Widoczność

- Wyciszenie

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (90%)
NIE (10%)

Wybrane oceny kierowców Honda Accord

Doskonała mechanika auta, nic się nie psuje, po przejechaniu 108tyś nic poważnego się nie popsuło (drobiazgi opisałem w osobnej apli), ... więcejtylko tankowanie, olej, filtry i opony to wszelkie koszty. Autko ma kilka wad ale jest to moim zdaniem po przejechaniu się i przyjrzeniu się wielu, wielu autom - najlepsze i dalej po 4 latach kupiłbym to auto. Ostatnio jeździłem najnowszym Lexus GS na 2013 za 250tyś zupełnie inna klasa ale porównując różnicę cen 2,5x droższy od accorda poczułem, że hania to naprawdę świetna inwestycja i nie żałuję żadnej wydanej złotówki (bo właściwie niewiele więcej otrzymuje się za taką furę kasy a przynajmniej w moim mniemaniu cena a raczej różnica cen jest nieadekwatna do oczekiwań. Inne teamty o kótrych warto wspomnieć to np. serwis - gość delikatnie stuknął mi zderzak na parkingu -2 mce czekania na wymianę, aż boję się pomyśleć co by było gdym w tym czasie nie mógł jeździć. Dobre auto ogólnie jestem zadowolony, ale np. nawigacja w hondzie to katastrofa (w biedronce czy tesco na 400zł 100x lepszą można kupić), braki lub błędy, nie pokazuje nr domów lub nieaktualne mapy od co najmniej 2-3 lat w momencie zakupu auta a także aktualizacji mapy, mam teraz nową aktualną mapę i dalej nie jest nawet dostatecznie!!! ponadto prowadzi do celu na trasie 30km km można nadrobić z 10km - debilizm, system nie zna lub nie widzi i nie bierze pod uwagę dróg innych niż główne, znając miejscowość szybciej trafisz ale jak szukam konkretnego nr bloku, domu - porażka Brak wizualizacji 3D i budynków (opcja ustawienia SHORT ROUTE poprowadzi Cię nawet polna drogą - przetestowałem MapaMap, Igo8 i AUTOMAPA i ... NAVIEXPERT. Choć mam nawigację w aucie używam automapy i naviexperta to przykre. Wersje navi na 2011 i jest o niebo lepiej o tej z 2008/2009. Synchronizacja telefonu lub próba wybierania głosowego to utopia (bez opasłej instrukcji nie wiadomo o co chodzi - bardziej skomplikować się tego nie dało). Ogólnie komendy głosowe to bzdura w tym aucie, system żyje swoim życiem. W miarę dobry system premium audio z subwooferem, zmieniarką, możliwością podłączenia pendriva, sterowanie z kierownicy prawie wszelkimi funkcjami o ile pamiętam 15 ergonomicznych guzików)- rewelacja. Przeglądy, pierwszy po 9350, drugi mi komputer pokazywał po 17000 więc... hmm, w instrukcji obsługi jest wyraźnie napisane jak to wyzerować i byłem na przeglądzie po 27tyś a w serwisach mówią OK, przecież chodzi o EURO 5. Kasowanie licznika przeglądów jest opisane w instrukcji obsługi, więc po co płacić 750zł co 9,5tyś/km. ukryj
dodano 21.02.2010 przez
Całokształt rewelacyjny, historia modelu, to, co auto oferuje na ulicy/na torze, to, jak się NIE psuje, jak względnie tanie jest ... więcejw utrzymaniu, i inne superlatywy. Można do całokształtu podejść na wiele sposobów. Ciekawą tezę wysnuł chyba Bogusław Kaczyński - samochód musi sprawiać przyjemność właścicielowi już wtedy, kiedy po prostu stoi na parkingu pod domem. Podążając tym tropem sformułowałem swoją opinię: Jeśli ktoś poszukuje samochodu, który rozpala ogień w sercu właściciela NAWET kiedy stoi w nocy oświetlony blaskiem ulicznego, żółtego światła latarni, który seryjnie przywołuje myśli krążące wokół terminów drapieżnik i piękno, który stojąc szepcze do ucha diaboliczne "jedźmy", a sama ta myśl wywołuje uczucie ekstazy, to powinien bez wahania nakierować swój umysł na planetę Accord Type R, bo przecież ... Co będzie podczas jazdy? ... No właśnie... ukryj
dodano 29.09.2009 przez
Auto jeździ tak jak wygląda a wygląda tak jak jeździ - wspaniale! Ludzie się za tym oglądają. Zwłaszcza kierowcy AUDI ... więceji BMW. Jedynie Passat CC wzbudza podobne emocje i uśmiech na twarzy. Doskonała karoseria, jakość wykonania, wyposażenie jest kompletne - mam wersję Executive. Sprawnie jeździ się po mieście, w górach i na strzępkach autostrad, które narazie mamy w kraju. Cicho, tanio i baaardzo wygodnie. Szczególnie fotele zasługują na uznanie swoim zakresem regulacji. Cięcie kosztów i oszczędności sprawiają, że inni producenci olewają kwestię jakości foteli. Tutaj jest idealnie na długie trasy. ukryj
dodano 22.09.2009 przez
Hondę zdecydowanie oceniam na 5, mimo iż z moich wcześniejszych ocen może to nie wynikać. Samochód ma kilka wad i ... więcejjeśli kupują państwo samochód tylko z rozsądku, myślę że są lepsze oferty na rynku. Największym plusem tego samochodu jest przyjemność z prowadzenia go. Świetny układ kierowniczy i zawieszenie, precyzyjna skrzynia biegów i rasowo brzmiący silnik sprawiają że jazda tym samochodem to naprawdę duża frajda, której rzadko kto spodziewa się po rodzinnym sedanie z silnikiem 1.8. ukryj
dodano 27.03.2010 przez
Zobacz oceny Honda Accord Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Honda Accord

Pb
5,07 - 16,00
Na podstawie 1056 raportów spalania
ON
4,23 - 12,67
Na podstawie 220 raportów spalania
LPG
6,90 - 16,67
Na podstawie 377 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Honda Accord

Wcześniej przejechałem Jazem 90tyś./km ze średnim zużyciem 6,7l/100 (miał 78KM), accord ma 156KM i moje ŚREDNIE SPALANIE NA DYSTANSIE 100tyś/km ... więcejto 8,5l/100. Nie słuchajcie bredni ludzi co na podstawie 1 baku i odczytu z komputera coś wypisują, ja przez 4.5 roku zapisuję każde tankowanie. Mam wszystkie faktury za paliwo i notes w którym wszystko notuję (drugiej osoby nie znam co by tak robiła). W trasie spalanie 6,5-7,5l/100 (autostrada z prędkością 150km/h -10l), w mieście po Poznaniu ok. 9-9.5l (w korkach gdy suniesz 5km na 1 biegu na 1 biegu z 12,5l)w ruchu podmiejskim 7,5-8,5ll. Jeżdżę ok. 80km dziennie po Poznaniu i okolicach i tak mi wychodzi (staram się unikać godzin o największych korkach). Zasadniczo dość dynamicznie ruszam 1 bieg 2 bieg i później od razu 5 bieg - tempomat i toczę się do następnego skrzyżowania/świateł i dohamowuję silnikiem. Nie wyprzedzam przy 100km/h na 6 biegu tylko redukuję do 3 czy 4. Chwilowe spalanie jest ogromne ale trwa krótko, chodzi o bezpieczeństwo i ekonomię i frajdę z jazdy - wiele lat to doskonaliłem i lubię posłuchać silnika a nie mulenia go. Kto twierdzi że to auto jest mułowate powinien zafundować sobie automat albo lekcję jazdy. Jeżdżę przewidywalnie, wolę na zakrętach zdzierać opony wchodząc na lekkim pisku niż zużywać hamulce i płacić za ponowne rozpędzanie auta. Zmieniam biegi by jechać na najniższym możliwym np. przy 70-80km/h można jechać 6 ale wyprzedzanie to konieczność zmiany na 2,3. Zasadniczo stosuję ekodriving. Średnio na baku jeżdżąc po Poznaniu i okolicach przejeżdżam ok. 750km - rekord 950km. Generalnie większość przejechanych km mam na tempomacie, nawet jazda po mieście jest dla mnie wygodniejsza w tym trybie, wrzucasz bieg + tempomat i toczysz się następnych świateł (przeszkadza mi że działa dopiero od 40km/h). Deptając gaz zawsze wciska się trochę za dużo gazu potem hamuje i tak w kółko. Przeglądy gdyby robić wg wskazań komputera to nieporozumienie - mi wypadają co 9tyś więc sam resetuję sobie licznik do przeglądu - wystarczy poczytać w instrukcji. Koszty zapłacone w ASO 1 -700zł. 2- 750zł, 3- 1628zł (z wymianą klocków przód i tył, oraz odkażaniem klimy i filtrem przeciwpyłkowym). Po gwarancji znajomy mechanik wymienia mi olej za 350zł na identyczny jak w ASO, klocki filtry są dostępne jako zamienniki. ukryj
dodano 21.02.2010 przez
Ogolnie jezdzilem wieloma autami i Hondzie musze postawic ocene BDB za caloksztalt. Zaczne od komfortu jazdy i ukladu jezdnego, wiec ... więcejzawieszenie i prowadzenie na bardzo dobrym poziomie, fajnie tlumi dziury i jest bardzo przyczepne. Mam wersje Executive wiec ma wszystko oprocz ksenonu. Skory sa ok, lecz wykonanie elementow z tworzywa sztucznego pozostawia wiele do rzyczenia, od czasu do czasu plastiki popiskuja, czasem cos poskrzeczy, tutaj Mercedes C klasse 202 z 1999 roku bije Honde na leb. Na koniec silnik, jestem bardzo mile zaskoczony i pierwszy diesel Hondy to naprawde dobry motor. Sinkik rozwija bardzo dobry moment obrotowy i auto ma duzo sily, na 5 biegu na autostradzie po wcisnieciu nogi w podloge predkosci 110 - 170 osiagane sa w moment i czuc, ze silnik na wystarczajacy moment. Stwierdze takze, ze z 4 osobami na pokladzie i naladowanym bagaznikiem auto bardzo traci na osiagach i nie jest juz dynamiczne, no ale to standard, chyba, ze sie ma 450 NM. Spalanie ponizej 5 L na 100 w trasie na autostradzie zagranicznej, jazda 95 - 120 km/h przy zachowaniu wszelkich zasad eco drivingu typu puszczanie gazu z gory i nie dociskanie gazu pod gorke, brak kick downow itp. Bardzo malo pali w miescie, nie wziela mi wiecej niz 8 L na 100 km. Ogolnie bardzo fajny samochod, ale wole Mercedesa C Klasse W203, pewnie entuziasta Hondy sie to nie spodoba, ale jezdzilem wieloma autami, Honda bije Passata na glowe, brakuje jedynie 6 biegu i jakosci plastikow w srodku, niestety z Mercedesem Honda zostaje w tyle pod absluutnie kazdym wzgledem, wg mojego subiektywnego punktu widzenie oczywiscie. Pozdrawiam ukryj
dodano 18.09.2009 przez
Jeżdże Accordem już 9 lat i poza wymianami klocków płynów itp zupełnie nic się nie dzieje, 100% bezawaryjności. Wszystkie przyciski ... więcejpokrętełka działają... i to z gracją! Wcześniej miałem Vectrę A i jakoś tak te guziczki topornie chodziły a plastiki były twarde i nieprzyjemne. Deska rozdzielcza w Hondzie jest świetna - miła w dotyku, ergonomiczna i przede wszystkim świetnie spasowana. Żadnego trzeszczenia, piszczenia (jak to miałem w Oplu). Silnik bez zastrzeżeń, świetne brzmienie (taki fajny lekki bulgocik), świetna elastyczność no może z zastrzeżeniem że aby dynamicznie pojeździć trzeba go trzymać na obrotach. Ale ponieważ już wyrosłem z szybkiej jazdy a wolę zaoszczędzić to w trasie nie przekraczam 110km/h. Skutek - spalanie spada wtedy nawet poniżej 6,5l. Gorzej jest po mieście i jeszcze z klimą... oj potrafi Honda łyknąć i 11l. Zawieszenie super - lekko twarde, dobrze się trzyma w zakrętach choć przy wyprzedzaniu przez koleiny zachowanie tyłka może postraszyć... na ale przy takiej długiej i ciężkiej krowie to nic dziwnego :-) Jedyny minus jaki mi się nasuwa: wprawdzie z tyłu jest ogrom miejsca, ale zajęcie tam miejsca (zwłasza dla osób starszych tudzież mniej gibkich) jest nieco kłopotliwe - auto same w sobie jest niskie a i tylna kanapa nisko osadzona. W każdym razie auto jeździ bezawaryjnie, świetnie się prowadzi i mimo swojego wieku całkiem całkiem wygląda. ukryj
dodano 26.10.2007 przez
Jeżdżę przepisowo i ekonomicznie, co nie oznacza, że jedynym towarzyszem na drodze jest emeryt w Skodzie Fabii 1.0. Niezależnie od ... więcejauta, trzeba po prostu myśleć i to myślenie przekłada się na eco-driving. Hamowanie silnikiem, wyczucie auta, umiejętne oszacowanie sytuacji na drodze (ile razy mam tak, że po dwóch minutach doganiam kogoś, kto mnie wyprzedzał, a tu za chwilę rondo, skrzyżowanie czy tir którego nie można wyprzedzić). Ostatnio z przejechanych 236 km wyszło mi 9.09 l/100 km gazu. Przy obecnych cenach gazu to jak za darmo. Rzecz jasna z klimą. Nie opłaca mi się jeździć komunikacją miejską do pracy z tego względu, bo wychodzi mi podobnie (wcześniej 120 zł za bilet + 50 zł karta miejska, teraz autem ok. 30 - 40 zł więcej). Tak w ogóle polecam kanał na YouTube - moto doradca, na kilku filmikach autor tłumaczy jak jeździć "dynamicznym eco - drivingiem", a co jak co, Waldek zna się na rzeczy. Polecam, bo to nie tylko pozwoli zaoszczędzić pieniądze, ale nauczy też większej kultury na drodze i zwiększy komfort i bezpieczeństwo podróżowania. Teraz, jako zarówno kierowca jak i obserwator tego, co się dzieje na drogach rozumiem, jak bezmyślne osoby czasami siadają za kółkiem. Ale sytuacja cały czas się poprawia, więc może za kilka lat będzie jeszcze lepiej. ukryj
dodano 25.08.2015 przez
Dla potencjalnych kupujących taki samochód - Accord 2,2 DTEC AUTOMAT - spalanie średnie przy dość ciężkiej nodze i użytkowaniu głównie ... więcejw dużym mieście 9,9 l / 100 km !!! Moim zdaniem to zbyt dużo, wcześniej przy identycznym użytkowaniu posiadałem: 1. Volvo S40 2,0D - średnie spalanie 7,2 l/100km 2. Audi A6 3,0 TDi Quattro - średnie spalanie 10,6 l/100km 3. Mercedes CLS 320 CDI - średnie spalanie 12,5 l/100km 4. Skoda Superb 2,0 TDi - średnie spalanie 7,2 l/100km Podsumowując - silnik przeciętny pod względem osiągów i momentu obrotowego a spalanie bardzo wysokie jak na tę pojemność i wagę auta. Zadziwiająco dobra jest skrzynia automatyczna, pomimo tylko 5 biegów spisuje się na prawdę OK. Jest nawet lepsza niż w Mercedesie. Jedyna skrzynia jaką ją bije ale również inne na głowę to S-tronic z Audi. Kolejny dość duży mankament auta to zawieszenie, niby dość sztywno zestrojone ale... No właśnie ale - olbrzymi hałas, bardzo słabe wybieranie nierówności, tylko przeciętne resorowanie. Czy wobec powyższego dobrze "chodzi" po zakrętach - otóż tu również rozczarowanie, tylko przeciętnie. Auto wychyla się, myszkuje w koleinach i poprzecznych nierównościach drogi. Generalnie jest to najsłabszy punkt tego auta. Poza ww mankamentami auto OK. ukryj
dodano 17.10.2010 przez
Zobacz raporty spalania Honda Accord Dodaj raport spalania

Publikacje o Honda Accord

Przeczytaj pozostałe 23 publikacje o Honda Accord

Newsy o Honda Accord

Przeczytaj pozostałe 11 newsów o Honda Accord

Testy zderzeniowe Honda Accord Euro NCAP

Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
2009
Zobacz szczegóły
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Generacje Honda Accord

Nowe Honda Accord

nowe Honda Accord
Honda Accord
ceny od 102 400 zł do 161 200

Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM od 2008

w pakiecie S

w cenie katalogowej brutto

102 400 zł

Wyposażenie standardowe
Drążek skrzyni biegów standardowy
Mocowania fotelika dziecięcego ISOFix
Podłokietnik przednich siedzeń
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 45 oferty Honda Accord

Dealerzy Honda

D&D

D&D Honda Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Karkonoska 45

Więcej

GŁUCHY I SPÓŁKA S.J.

GŁUCHY I SPÓŁKA S.J. Honda Gorzów Wlkp.

lubuskie, Gorzów Wlkp., Kasprzaka 1a

Więcej

AD AUTO

Honda Daszuta Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Sikorskiego 33

Więcej

AUTO WITOLIN

HONDA AutoWitolin

mazowieckie, Warszawa, Grochowska 85

Więcej

AUTOKOPEX CARS SP. Z O.O.

AUTO KOPEX Honda Katowice

śląskie, Katowice, Roździeńskiego 208

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Honda Accord

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

6 753

Przejechany dystans

818 240 zł

Zatankowanego paliwa

212 306 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

702

Wydanych pieniędzy

256 375 zł

Średnie wydatki na auto

1 275 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

2 018

Wydanych pieniędzy

595 493 zł

Średnie wydatki na auto

2 963 zł

ZOBACZ 201 dzienników kosztów Honda Accord Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Honda Accord

Liczba wpisów: 51
komentarzy(10)
komentarzy(10)
komentarzy(13)
komentarzy(6)
komentarzy(10)
komentarzy(22)
Zobacz inne typowe słabe punkty Honda Accord dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Honda Accord

Liczba wpisów: 39
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Honda Accord Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Honda Accord

Liczba wpisów: 75
co mogę powiedzieć koleś nie zna się na robocie.. zakłada najtańszy syf i jeszcze szyderczo patrzy się na człowieka że ... więcejjest dobrze.. instalacja AGIS na apis solo, reduktor Alaska AT-09. istalacja zrobiona na opaski plastikowe, nawiercany kolektor bez zdejmowania bo człowiek ma magiczne wiertła i szklane kule i widzi że nic nie spadło w ssący. dodatkowo podgina przerwe na świecach do tego stopnia że samochód nie miał siły jechać ale on twierdzi że jest ok. trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej filtr sam jakiś beznadziejny najtańszy, genralnie instalacja zrobiona beznadziejnie, i za ponad 2500 zł nie zrobił wlewu pod klapką tylko ciął jasny zderzak i taki czarny pryszcz wystaje.. w klapce nie robi bo niszczy się blacha a w rzeczywistości nie ma na to czasu i nie umie.. a na zapalający się chceck odpowiada że to honda i tak będzie.. żałosne to jest.. nie wspomnę że nie montuje pod swoim szyldem tylko papiery na jakąś firmę z wawy wystawia a swoją pieczątkę wbija jedynie w książeczkę serwisową.. i np nie dodaje pokrowca na koło i nie dolewa płynu po montażu co powoduje zapowietrzenie układu i nie wspomnę na 60C temp do przełączania się na LPG co w zimę z 15 km trzeba było zrobić generalnie kasa wyłożona w błoto a firma bez komentarza... malucha bał bym się zostawić a nie Honde ukryj
dodano 28.03.2012 przez
napisałem ,że nie wiem jaka to instalacja, bo:reduktor-KME, zawór i wielozawór-tomasetto,układ elektroniczny i centralka-siroco.Auto na gazie jeździ idealnie ale pod ... więcejwarunkiem,że ustawimy ręcznie ciśnienie gazu w reduktorze(imbusik 4)do poziomu zbliżonego do ciśnienia benzyny czyli ok 1,43.Wtedy przyspieszenie i osiągi są takie same jak benzynki.Do obliczeń komputera trzeba ręcznie klikając w laptop dodać mieszanki na każdy cylinder....ale delikatnie ok 2-3 kliknięcia.Sprawdzałem osobiście auto rozpędza sie bez problemów do prędkości 200km/h, ja dotarłem do wartości 225km/h i dalej strach mi nie pozwolił.Polecam także ustawić temperaturę przełączania na 40 stopni. w ciągu całej eksploatacji gazu w tym aucie servis odwiedziłem tylko 1 raz - czyszczenie mieszalnika. Był straszny syf i auto nie chciało jechać na gazie -przełączał sie sam na benzynkę.Tankowałem tylko na Orlenie.Spalanie to; miasto (krótkie odcinki 12 litrów gazu,trasa- 9 litrów prędkości do 120km/h powyżej 120 - 10l.Polecam choć skutkiem ubocznym instalacji gazowej jest to ,że autko delikatnie zaczęło brać olej. Na 10000 dolewam 1 litr mobil 1 10w40.Ale tyle to nic.... ukryj
dodano 07.08.2009 przez
Wtam instalka Zenit Pro , wlew pod klapką, butla w koło 52l ( na zamówienie) wydatek 2600 wart każdej złotówki ... więcej, montaż bardzo staranny , gdy pokazywałem znajomym to gdyby nie wtryski to nie zauważyli by instalki , poukładane , porządnie zamocowane , wskaźnik poziomu gazu zamontowany w małym schowku ( niektórzy mają w tym miejscu zegarek ;) ) spalanie lpg nie przekroczyło mi jeszcze 11,5l(tyle wyszło mi w trasie przy prędkościach 160/180 km/h) a lubię żwawą jazdę ale z ciekawosci sprawdziłem ile spali mi przy spokojnej jeżdzie i wyszło mi 9.5 :) . ogólnie moja Hania na lpg nie narzeka , wystarczy pamiętać w tych silnikach o częstej wymianie oleju i regulacji luzu zaworowego . Ogólnie Piąteczka z plusikiem ;) ukryj
dodano 08.03.2015 przez
Montaż wykonali w EKO-ALMA w Radwanicach, z zastosowaniem centralki ESGI 2, wtryskiwaczy Master i reduktora Stefanelli Geo. Ze względu na ... więcejochronę zaawansowanej technologicznie i delikatnej w Hondzie głowicy i zaworów zamontowano także podciśnieniowy układ lubryfikacji, w którym stosuję płyn Valve Saver ESGI . Jestem bardzo zadowolony! Polecam tą instalację i zakład EKO-Alma, w którym kompleksowo podchodzi się do instalacji jako fragmentu całego samochodu tak, aby wszystko działało bezproblemowo i trwale. ukryj
dodano 11.02.2014 przez
Polecam instalacje, sprawuje się naprawde bardzo dobrze. Na instalacji miałem możliwość jeżdżenia: Polonezem 1995 r. (około 100 tys, nie wiem ... więcejczy to była KME), Volvo V40 1,8 1997 r. (około 50 tys.), Honda Accord 2002 r. (około 35 tys.) obecnie Honda Accord 2003 r. (około 4 tys), w żadnym przypadku nic się z nią nie działo poza wymianą filtrów. Na pewno jest to zasługa miejsca w którym zakłądałem a jest to: http://www.autogazrawa.pl/. Naprawde polecam ten zakład, krótkie terminy, szybki i dobry montaż. ukryj
dodano 12.09.2011 przez
Przy pierwszym przeglądzie przy 1000 km instalacja została wyregulowana. Od momentu regulacji wszystko chodzi mi perfekcyjnie. Podliczam każde tankowanie. maksymalne ... więcejosiągnięte spalanie 15,6 l LPG (szybka trasa 160-200km/h) minimalne osiągnięte spalanie 10,4 l LPG (spokojna trasa do 120 km/h) krótkie trasy do 10 km po mieście (Wrocław) to 12-14 l LPG średnie spalanie na przestrzeni 14000 km to 12,53 l LPG. Pozdrawiam firmę Eko-Alma we Wrocławiu, u nich zakładałem instalację. ukryj
dodano 22.01.2014 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Accord

Skarbnica wiedzy o Honda Accord

Ciekawostki
dodano 10.08.2011 przez
Samochód osiągnął sukces, szczególnie na rynku północnoamerykańskim, gdzie był pierwszym samochodem montowanym przez japońską firmę (produkcję w USA rozpoczęto w 1982 roku). Był to jednocześnie…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą