Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Accord

Jeden z najpopularniejszych modeli klasy średniej (segment D), wielki sukces Hondy nie tylko w Europie, ale i (przede wszystkim) w Stanach Zjednoczonych. Jego miarą jest nie tylko świetna sprzedaż (prawie 16 mln egzemplarzy), ale i szereg prestiżowych nagród. Produkcja Accorda ruszyła w 1976 roku (USA i Japonia). W Europie model debiutował rok później. Jego poprzednikiem była Honda 1300. Obecnie na rynku dostępna jest ósma generacja modelu.

Generacje Honda Accord

  • Wybierz generację: Honda Accord VIII (2008 - teraz)
    Honda Accord VIII
    Honda Accord VIII Sedan - pokrywa silnika otwarta Honda Accord VIII Sedan - prawy bok Honda Accord VIII Sedan - lewy bok Honda Accord VIII Sedan - bagażnik, akcesoria Honda Accord VIII Sedan - bagażnik Honda Accord VIII Sedan - obszar nad lusterkiem wstecznym

    Honda Accord VIII

    Ósma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu została zaprezentowana w 2008 roku. Stylistycznie Accord VIII stanowi harmonijną kontynuację koncepcji zastosowanej u swojego poprzednika. Zmiany uczyniły sylwetkę auta bardziej dynamiczną i agresywną,...

    więcej o Honda Accord VIII

  • Wybierz generację: Honda Accord VII (2002 - 2008)
    Honda Accord VII
    Honda Accord 2.2 i-CTDi  Executive - lewy tylny reflektor - wyłączony Honda Accord 2.2 i-CTDi  Executive - tył - bagażnik otwarty Honda Accord 2.2 i-CTDi  Executive - lewy bok Honda Accord 2.2 i-CTDi  Executive - pełny panel przedni Honda Accord 2.2 i-CTDi  Executive - tylna kanapa Honda Accord 2.2 i-CTDi  Executive - widok ogólny wnętrza z przodu

    Honda Accord VII

    Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. Projektanci auta odeszli od nieco konserwatywnej sylwetki Accorda VI. Samochód jest większy i charakteryzuje się znacznie agresywniejszą stylistyką od swojego poprzednika. Nie stracił przy tym nic...

    więcej o Honda Accord VII

  • Wybierz generację: Honda Accord VI (1998 - 2002)
    Honda Accord VI

    Honda Accord VI

    Szósta generacja modelu debiutowała w 1998 roku. Podobnie, jak to było w przypadku jego poprzednika, auto zostało zaprojektowane tak, by sprostać gustom europejskich klientów. W porównaniu do Accorda V, model szóstej generacji jest znacznie krótszy, za...

    więcej o Honda Accord VI

  • Wybierz generację: Honda Accord V (1993 - 1998)
    Honda Accord V

    Honda Accord V

    Piąta generacja modelu produkowana w latach 1993-1998. Był to pierwszy Accord wyprodukowany w europejskich zakładach Hondy. Auto znów zwiększyło swoje rozmiary. Równie zdecydowane były zmiany stylistyczne, przeprowadzone pod kątem potencjalnych nabywców...

    więcej o Honda Accord V

  • Wybierz generację: Honda Accord IV (1990 - 1994)
    Honda Accord IV

    Honda Accord IV

    Czwarta generacja modelu została zaprezentowana w 1990 roku (japońska premiera odbyła się rok wcześniej). Nadwozie auta zostało całkowicie zmienione i to zarówno pod względem stylistyki, jak i rozmiarów. Zrezygnowano z chowanych reflektorów, dzięki czemu...

    więcej o Honda Accord IV

  • Wybierz generację: Honda Accord III (1985 - 1989)
    Honda Accord III

    Honda Accord III

    Trzecia generacja modelu debiutowała w Europie i Japonii w 1985 roku (rok później w na innych rynkach). Model zyskał klinowatą sylwetkę nawiązującą do Hondy Prelude, a najbardziej charakterystycznym elementem nadwozia były podnoszone reflektory, raczej...

    więcej o Honda Accord III

  • Wybierz generację: Honda Accord II (1981 - 1985)
    Honda Accord II

  • Wybierz generację: Honda Accord I (1978 - 1981)
    Honda Accord I

Honda Accord VIII

Niezależnie czy mamy do czynienia z sedanem, czy też kombi, karoseria Accorda ma bardzo wyraziste kształty. Agresywne linie pasa przedniego, ostre przetłoczenia boczne, wyraźnie zaznaczone nadkola oraz sportowe detale tylnej części nadwozia czynią z Hondy auto o nietuzinkowym designie. Jak widać, w Japonii też da się produkować samochody atrakcyjne pod względem stylistycznym.

Ale wygląd to niejedyny atut opisywanego modelu. Jego kolejne walory ujawniają się po otwarciu drzwi. Wnętrze przekonuje do siebie wysoką jakością zastosowanych materiałów, perfekcyjnym wykonaniem, a także nowoczesną stylistyką. Choć na pierwszy rzut oka kokpit wygląda na przeładowany przyciskami, po chwili kontaktu z poszczególnymi klawiszami wiemy, gdzie czego szukać.

Kabina pasażerska Accorda ma też jednak swoje wady, a podstawową jest niezadowalająca przestronność. Zarówno z przodu, jak i z tyłu wygospodarowana ilość miejsca prezentuje się mizernie. Zupełnie rozczarowuje natomiast bagażnik – choć jest łatwo dostępny i ładnie wykończony, okazuje się mały, a w sedanie na dodatek niezbyt ustawny. Należy dodać jeszcze do tego niedostateczną ładowność. Na pocieszenie można jedynie dodać, że pasażerowie siedzą na wygodnych fotelach, a kierowcy łatwo znaleźć idealną pozycję za „kółkiem”.

Konstruktorzy zawieszenia z pewnością nie projektowali go z myślą o polskich drogach – komfort resorowania jest bowiem niski. Sztywno zestrojony układ jezdny okazuje się za to doskonale przygotowany do pokonywania ostrych łuków. Do agresywnej jazdy wyśmienicie nadaje się także układ kierowniczy, który daje prowadzącemu świetne wyczucie auta. Niestety, hamulce swoją słabą skutecznością temperują sportowe aspiracje podwozia.

Pierwszy rzut oka na cennik Hondy trochę przeraża – cena bazowego modelu jest o kilkadziesiąt tysięcy złotych wyższa niż w przypadku rywali. Przyglądając się jednak ofercie z bliska, dowiadujemy się, że podstawowy Accord ma mocny motor, a jego wyposażenie jest bogate. Co więcej, porównując droższe odmiany do zbliżonych ofert konkurencji, utwierdzamy się w przekonaniu, że koszty zakupu „Japończyka” nie są wygórowane.

Honda Accord VII

Zarówno w nadwoziu sedan, jak i kombi Accord spodoba się wielbicielom dynamicznych kształtów - ostre kanty i "spłaszczone" światła nadają całości sportowego charakteru. Mniej wyraziście, choć również udanie wystylizowano kokpit, który dodatkowo jest czytelny, ergonomiczny i wykonany z wysokogatunkowych, odpornych na długotrwałą eksploatację materiałów. Wnętrze może pochwalić się też świetnie wyprofilowanymi fotelami oraz dużą ilością miejsca dla pasażerów i na bagaże - zwłaszcza w kombi, z przedłużonym rozstawem osi.

Pod maskę Hondy Accord VII. generacji trafiały zaledwie trzy jednostki, za to wszystkie naprawdę godne polecenia. Oba "benzyniaki" - 2- oraz 2,4-litrowy i-VTEC - charakteryzują się kapitalnymi osiągami, dość wysokim zużyciem paliwa oraz szalenie trwałą konstrukcją. Jeszcze lepszy jest jednak diesel 2.2 i-CTDi - bardzo żwawy, bardzo oszczędny, a przy tym bezawaryjny. Złego słowa nie da się też powiedzieć o zawieszeniu - zarówno w kwestii właściwości jezdnych, jak i jakości resorowania pokazuje wysoki poziom.

Ceny używanych egzemplarzy prezentowanej Hondy mogą odstraszać, ale trzeba powiedzieć jasno, że mają swoje uzasadnienie. I nie chodzi tu tylko o to, że mamy do czynienia z dużym, bogato wyposażonym autem - przede wszystkim płacimy za najwyższą jakość, od lat typową dla produktów "Made in Japan". Delikatny lakier, zaparowane reflektory, niezbyt trwałe gumki stabilizatora czy drobne usterki elektryczne najbogatszych wersji to drobiazgi. Ewentualne naprawy poważniejszych podzespołów są jednak drogie.

Komentarze redakcji

Powagosław: Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.
Luzacjusz: Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

Silniki Honda Accord

Honda Accord VIII - jaki silnik wybrać?

Gdyby przyjrzeć się statystykom, to najchętniej kupowany jest sedan z 2-litrowym silnikiem o mocy 156KM. I słusznie. Cena ujdzie, bo wyposażenie jest dość bogate, silnik jest zrywny szczególnie w wyższych partiach obrotów, chętnie kręci się aż do odcięcia zapłonu i nie jest specjalnie paliwożerny. Jeśli nieco ponad 9 sekund do 100km/h was męczy, to warto sięgnąć oczko wyżej i kupić wersję z benzynowym 2.4-litrowym motorem z 201 koniami pod maską. Jak na swoją moc też nie pali dużo, bo średnio można się zmieścić w 10-11l/100km, a do tego zachowuje wszystkie zalety mniejszej jednostki i dorzuca do całości więcej adrenaliny – ponad sekunda mniej do 100km/h to mało na papierze, ale dużo w praktyce. Diesel ma 2.2l, 150KM i dzięki wysokiemu cłu cenę 201-konnej jednostki benzynowej. Zwróci się, jeśli naprawdę dużo jeździcie. Osiągi są na poziomie podstawowego motoru 2-litrowego z tym, że większy moment obrotowy i elastyczność zdecydowanie uprzyjemniają wrażenia z jazdy.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Honda Accord

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Czy warto kupić: używana Honda Accord (od 2002 do 2008)

Siódma odsłona japońskiej limuzyny ma wiele zalet - solidną konstrukcję, mocne silniki oraz dobre zawieszenie. Auto nie zachwyca natomiast przestronnością i sposobem wykończenia wnętrza. Czy warto kupić używaną Hondę Accord?

Honda Accord - Przyciasna radość jazdy
 
Nasz test

Honda zawsze podkreśla sportowy charakter swoich aut, oddany nie tylko w osiągach, ale i stylizacji. W przypadku Accorda odezwały się i plusy i minusy takiego charakteru.

Honda Accord VI - kosmopolityczna w każdym calu

Spośród wszystkich japońskich marek tak naprawdę tylko dwie mocno do mnie przemawiają - Mazda i Honda. Wiem, wiem, Honda od wielu już lat powstaje w Europie i "japońska" jest tylko z pochodzenia, ale mimo wszystko żywię do niej niekłamaną sympatię. Czy to za sprawą wolnossących, oszałamiających...

Honda Accord Type-S - mącicielka spokoju
 
Nasz test

Tu, gdzie jestem, piękna pogoda zdarza się równie często, co zgoda i jednomyślność w ławach poselskich przy ulicy Wiejskiej. Przejrzyste niebo to widok równie rzadki, jak płetwa delfina wyskakującego ze spienionego porywistym wiatrem oceanu... Jednak pochmurne niebo i niemal codzienny lżejszy bądź też...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda Accord

Honda Accord na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda AccordautoWcentrum - społeczność Honda Accord

najwyższe oktanyAuta - Honda Accord

Honda Accord 65,59

Honda Accord złotko 67,90

Honda Accord 66,87

Honda Accord HONDA 85,16

Honda Accord Hania =) 79,82

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Accord

MarioDLN 46,70

Nerlik 83,40

BENEK1270 95,35

waskiw 46,71

Mariusz_Tychy 84,38

kamil3100 73,33

danyp 30,19

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Accord

zderzaki
zderzaki ...zderzaki do lakieru ida ...bo przedemna była wlascicielka kobieta(I włascicie...
W drodze do ideału...
W drodze do ideału... Jakiś czas temu autko zostało odebrane od mechanika. Niestety nie zostało napraw...
Listwy drzwiowe + dywaniki
Listwy drzwiowe + dywaniki Większość CD7 ma problemy z listwami na drzwiach - metalowe elementy wewnętrzne ...
Żarówki
Żarówki Hania w końcu widzi jak należy :) Osram NightBreaker plus świecił jak zwykła ża...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Accord

od 102 400 zł do 161 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (156 - 201 KM): 2.0 VTEC, 2.4 VTEC

 

Diesel (150 - 180 KM): 2.2 DTEC, 2.2 i-DTEC

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda Accord
 

Najpopularniejsza wersja Honda Accord

Honda Accord 2.0 VTEC 156KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
radio / CD
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja

Dostępne kolory

Cena katalogowa

106 400

Zobacz ofertę Honda Accord 2.0 VTEC 156KM - 4 drzwiowy sedan
 

Honda Accord najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC (195 KM)
Mercedes Klasa C
250 BlueEFFICIENCY (204 KM)
Ford Mondeo
2.2 Duratorq TDCI DPF (200 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Ford Grand C-MAX Titanium Ford Grand C-MAX Titanium
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 150KM, benzynowy.
Cena: 97 350 zł 88 350 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Accord

Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
61 000 km, 2010
79 900 PLN
Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
1 km, 2009
45 000 PLN
Honda Accord
benzyna
0
800 PLN
Honda Accord
benzyna 155 KM
108 000 km, 2006
34 700 PLN

Ocena auta Honda Accord

  • Średnia ocena
    na podstawie 1535 opinii
  • 4,35
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Honda Accord Sedan 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

Dobrze solidnie wykonano auto, co meczy w tej klasie to hałas pochodzący od podwozia i niszczenie opon (według dealerów i ekspertów od michelina wszystko jest w porzadku a autem na niemieckiej autostradzie podróżujac z wiekszą wieksza predkoscia odechciewa sie jezdzic hałas i wibrajce bardzo niemiłe i męczące kierowcę) Wielokrotne wyważanie i przekładanie opon niewiele pomaga. Żenada w nowym aucie klasy średniej za tyle pieniedzy. Zmieniłem opony na bridegestone poki co jest ciszej jesli chodzi o hałas samych opon pytanie czy znowu opony zostana poząbkowane po przebiegu ok 15-18tys. km? Co sezon nowe opony? Problem jest znany i dotyczy Accordów. Kierując się wyborem auta sugerowałem sie jakoscia wykonania auta w japonii, nowoczesnymi dopracowanymi technologiami i jakością obsługi posprzedażnej. Honda zawieszeniowo i precyzja prowadzenia zostaje w tyle za passatem czy mondeo, jest też gorzej wyciszona i mniej pojemna posiadajac najmniejszy rozstaw osi. Jakośc obsługi posprzedażnej pozostawia...

dodał: pw
Honda Accord Kombi 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

Zawieszenie daje o sobie znać na polskich drogach w sposób baaaardzo dosadny. Jazda po nierównościach poprzecznych to prawdziwa męka, pomimo opon 195/65/15. Jest to najmniej komfortowy samochód tej klasy jakim jeździłem. Stuki z zawieszenia, a co za tym idzie różne poskrzypywania we wnętrzu na porządku dziennym. Przyjemność jazdy tym samochodem to droga idealna których w Polsce jest niewielki procent. Obecnie trochę żałuje zakupu a niewątpliwą zaletą jest sportowy wygląd i niezły silnik. Reasumując mam dość duskomfortu jacy tym autem (w końcu to nie sam. spotrowy -dlaczego taki twardy). Jexdziłem 2.4l, 190KM. Pomimo tego że jest przecież bardziej "sportowy" ze względu na silnik, zawieszenie jest bardziej komfortowo zestrojone, a opony były o niższym profilu 205/55/16. To baaardzo dziwne. Jeśl ktoś chce jeżdzić bardziej komfortowo niech kupi równie piękny sam. MAZDA 6, LUB nieco mniej atrakcyjne (pojęcie względne oczywiście) lecz o niebo bardziej komfortowe na dziurawych drogach - AVENSIS,...

dodał: jmicka@pata.pl
Honda Accord Sedan 1.8 i (136 KM)

auto ok mozna polcecic wszytskim - bezawaryjne komfortowe i dopracowane - co do dynamiki to nie oferuje nic nadzwyczjnego- standart w tej klasie cos kolo 10 sek do 100 km/h jezeli chodzi o vtec to dakt dziala i tylko dzieki niemu osiagi sa takie jakie sa bo do 4300 obr.- czyli to zmiany fazy rozrzadu auto jest dosc mulowate - ale po prostu 1.8 to zbyt maly silnik do tego auta aby bylo cos ponad przecietan - jest to juz moj 5 accord od 1992 roku i to co moge powiedziec to to ze narzekam jedynie na spalanie - kazda nastpena honda przy tej samej pojemnosci pali coraz wiecej -przy poodbnym stylu jazdy - aktulanie ok 8-9.5 litra na trasie oraz 10.5 do 12 po miescie i miedzy bajki mozna wsadzic tekty w stylu 7 na trasie i 9 po miescie z modelu 99-2002 to juz moj drugi i spalania sa identyczne a nie mozna powiedziec ze zyluje auto . Gdy raz sprobowalem go trzymac przez odcinek 100km powyzej 4300 obr. to splanie wyszlo ok 15

dodał: AiRnEssT
Honda Accord Sedan 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

JEZDZE AMERYKANSKA WERSJA CZYLI ACURA TSX I JESTEM BARDZO ZDZIWIONY PROBLEMAMI KTORYCH DOSWIADCZYLEM. SAMOCHODEM JEZDZE JUZ 1 ROK I 5 MIESIECY I TO SA MOJE NAPRAWY: 1.WYMIANA AKUMULATORA 2.NIEROWNE TARCZE HAMULCOWE( SPOWODOWANE PRZEZ ZLE KLOCKI HAMULCOWE) 3.WYMIENIONO MI DO TEJ PORY 3 RADIA I NIE WIADOMO CO JEST PRZYCZYNA USTERKI (BRAK OSWIETLENIA NA WSZYSTKICH PRZELACZNIKACH ZNAJDUJACYCH SIE NA PANELU) 4.ZLE ZAMOCOWANY FOTEL KIEROWCY (DUZE LUZY OKOLO 3 CM.TYPOWE W TYM MODELU) 5.WGIECIE W DACHU OD STRONY PASAZERA (USZKODZENIE KTORE POJAWI SIE PO CZESTYM UZYWANIU SZYBERDACHU I SPOWODOWANE JEST ZLYM ZAMONTOWANIEM ZAWIASU W FABRYCE)I MYSLE ZE TO USZKODZENIE BEDZIE W TYM MODELU BO WIDZIALEM TO W JUZ KILKUNASTU SAMOCHODACH 6. WYMIANA WEWNETRZNEGO LUSTERKA (NIE SCIEMNIALO SIE AUTOMATYCZNIE) ZBYT DUZO USTEREK JAK NA JAPONSKI SAMOCHOD

dodał: jalesz23@o2.pl
Honda Accord Sedan 2.2 Type-R (212 KM)

Bardzo fajne auto z silnikiem z piekla rodem, ktory uwielbia obrotny i daje duzo frajny z ich uzywania. Cudowne idealnie pasujace do tego zawiesznie, sportowe akcepty(znakomite siedzenia recaro, kierownica momo, galka alu, karbon itd). Niestety do normlanego uzytkowania na codzien sa lepsze wozy, lepsze ze wzgledu na wieksza przyjaznosc dla prowadzacego, niej ekstremalne. Accord cieszy , ale tu nie odpoczneisz, tylko mozesz sie wyladować. Tyle ze ile mozna szalec. Tu jest dosc twardo, dosc glosno, zona mowi ze ciezko kreci sie kolem kierownicy i ciezko wykreca i trudno jest spokojnie ruszyc bez krecenia kół, ostro zestopniowana skrzyni. To auto dla ludzi ktorzy cenia bardziej sportowe wrazenia niz komfort, ale czasem chcą tez doń zapakować rodzine. Jesli tego oczekujesz to auto jest idelane (ja wlasnie mialem takie oczekiwania).

dodał: tel.603933085
  • Zalety
  • + silnik
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Accord

Honda Accord V Honda Accord III Honda Accord V Sedan - galeria społeczności Honda Accord VIII Sedan Honda Accord Coupe 2011 Honda Accord 2011 kombi Honda Accord 2011 sedan Honda Accord VI Hatchback - galeria społeczności Honda Accord IV Honda Accord VI Sedan - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Accord

  • 1.
  • 2,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2001r.
    dodał: honda aaa, 28.03.2012

    co mogę powiedzieć koleś nie zna się na robocie.. zakłada najtańszy syf i jeszcze szyderczo patrzy się na człowieka że jest dobrze.. instalacja AGIS na apis solo, reduktor Alaska AT-09. istalacja zrobiona na opaski plastikowe, nawiercany kolektor bez zdejmowania bo człowiek ma magiczne wiertła i szklane kule i widzi że nic nie spadło w ssący. dodatkowo podgina przerwe na świecach do tego stopnia że samochód nie miał siły jechać ale on twierdzi że jest ok. trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej filtr sam jakiś beznadziejny najtańszy, genralnie instalacja zrobiona beznadziejnie, i za ponad 2500 zł nie zrobił wlewu pod klapką tylko ciął jasny zderzak i taki czarny pryszcz wystaje.. w klapce nie robi bo niszczy się blacha a w rzeczywistości nie ma na to czasu i nie umie.. a na zapalający się chceck odpowiada że to honda i tak będzie.. żałosne to jest.. nie wspomnę że nie montuje pod swoim szyldem tylko papiery na jakąś firmę z wawy wystawia a swoją pieczątkę wbija jedynie w książeczkę serwisową.. i np nie dodaje pokrowca na koło i nie dolewa płynu po montażu co powoduje zapowietrzenie układu i nie wspomnę na 60C temp do przełączania się na LPG co w zimę z 15 km trzeba było zrobić generalnie kasa wyłożona w błoto a firma bez komentarza... malucha bał bym się zostawić a nie Honde

  • 2.
  • 4,75 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2000r.
    dodał: ggg, 07.08.2009

    napisałem ,że nie wiem jaka to instalacja, bo:reduktor-KME, zawór i wielozawór-tomasetto,układ elektroniczny i centralka-siroco.Auto na gazie jeździ idealnie ale pod warunkiem,że ustawimy ręcznie ciśnienie gazu w reduktorze(imbusik 4)do poziomu zbliżonego do ciśnienia benzyny czyli ok 1,43.Wtedy przyspieszenie i osiągi są takie same jak benzynki.Do obliczeń komputera trzeba ręcznie klikając w laptop dodać mieszanki na każdy cylinder....ale delikatnie ok 2-3 kliknięcia.Sprawdzałem osobiście auto rozpędza sie bez problemów do prędkości 200km/h, ja dotarłem do wartości 225km/h i dalej strach mi nie pozwolił.Polecam także ustawić temperaturę przełączania na 40 stopni. w ciągu całej eksploatacji gazu w tym aucie servis odwiedziłem tylko 1 raz - czyszczenie mieszalnika. Był straszny syf i auto nie chciało jechać na gazie -przełączał sie sam na benzynkę.Tankowałem tylko na Orlenie.Spalanie to; miasto (krótkie odcinki 12 litrów gazu,trasa- 9 litrów prędkości do 120km/h powyżej 120 - 10l.Polecam choć skutkiem ubocznym instalacji gazowej jest to ,że autko delikatnie zaczęło brać olej. Na 10000 dolewam 1 litr mobil 1 10w40.Ale tyle to nic....

  • 3.
  • 2,00 Honda Accord IV 2.0 i 16V (133KM) 1992r.
    dodał: FioleK, 21.12.2008

    Panowie z Pobiedzisk koło Poznania założyli dysze 1.5mm!! Od 3000obr/min silnik jechał na ubogiej mieszance. Dorżnęło to katalizator, tłoki, pierścienie, zawory, gniazda zaworowe i głowicę. Silnik złom. Panowie MEGA partacze. Wszystko zostało wrzucone pod maskę na odczep się. Poza tym reduktor to się nadaje do silnika max 75KM, a nie tak jak u mnie 133. Wahania ciśnienia ogromne. Sama instalacja KME Diego taka sobie. Słaba korekcja po ciśnieniu i temperaturze powoduje szarpania i gaśnięcia silnika dopóki się nie rozgrzeje. Adres zakładu: J.M.T Mariusz Tylkowski 62-010 Pobiedziska, ul. Kiszkowska 43 regon:630454408

  • 4.
  • 5,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2002r.
    dodał: wojtek12, 11.02.2014

    Montaż wykonali w EKO-ALMA w Radwanicach, z zastosowaniem centralki ESGI 2, wtryskiwaczy Master i reduktora Stefanelli Geo. Ze względu na ochronę zaawansowanej technologicznie i delikatnej w Hondzie głowicy i zaworów zamontowano także podciśnieniowy układ lubryfikacji, w którym stosuję płyn Valve Saver ESGI . Jestem bardzo zadowolony! Polecam tą instalację i zakład EKO-Alma, w którym kompleksowo podchodzi się do instalacji jako fragmentu całego samochodu tak, aby wszystko działało bezproblemowo i trwale.

  • 5.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.0 i-VTEC 16V (155KM) 2003r.
    dodał: Czarna Honda Accord, 12.09.2011

    Polecam instalacje, sprawuje się naprawde bardzo dobrze. Na instalacji miałem możliwość jeżdżenia: Polonezem 1995 r. (około 100 tys, nie wiem czy to była KME), Volvo V40 1,8 1997 r. (około 50 tys.), Honda Accord 2002 r. (około 35 tys.) obecnie Honda Accord 2003 r. (około 4 tys), w żadnym przypadku nic się z nią nie działo poza wymianą filtrów. Na pewno jest to zasługa miejsca w którym zakłądałem a jest to: http://www.autogazrawa.pl/. Naprawde polecam ten zakład, krótkie terminy, szybki i dobry montaż.

  • 6.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.4 i 16V (160KM) 2003r.
    dodał: Jarek, 22.01.2014

    Przy pierwszym przeglądzie przy 1000 km instalacja została wyregulowana. Od momentu regulacji wszystko chodzi mi perfekcyjnie. Podliczam każde tankowanie. maksymalne osiągnięte spalanie 15,6 l LPG (szybka trasa 160-200km/h) minimalne osiągnięte spalanie 10,4 l LPG (spokojna trasa do 120 km/h) krótkie trasy do 10 km po mieście (Wrocław) to 12-14 l LPG średnie spalanie na przestrzeni 14000 km to 12,53 l LPG. Pozdrawiam firmę Eko-Alma we Wrocławiu, u nich zakładałem instalację.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Accord

Honda Accord

375 komentarzy

290 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~SLAWEK~SLAWEK

witam mam pytanie czy warto kupic Hondę Accord Coupe CD7 2.2i ES, 150KM 1996 rok

~fan hondy~fan hondy

Dobrzy ludzie, właściciele accorda,
poradźcie proszę autoryzowany serwis Hondy w Krakowie

~szakal 84~szakal 84

WWitaj jerry co ti bądź za accorda u ile giełdzie cenie?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 525
Przejechany dystans
10 970 290 km
Zatankowanego paliwa
695 544 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 752
Wydanych pieniędzy
949 862 zł
Średnie wydatki na auto
1 021 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 745
Wydanych pieniędzy
1 913 643 zł
Średnie wydatki na auto
2 058 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (930)

Testy zderzeniowe Honda Accord

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Accord przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
2009

Honda Accord
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT

Honda Accord
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Accord

Na podstawie 1544 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Michal, dodano: 03.01.2012 10:11

Jak na Honde Accord z silnikiem 2.4 benz. jestem pozytywnie zaskoczony. Średnie spalania to: Trasa - Warszawa-->Radom(prędkość 110-120) 9.0 l gazu.(100 KM) co dziwne nie widać wielkiej różnicy znaczącej różnicy w spalaniu między przejazdem prędkością 90 KM/h a 110KM/h. Miasto - Warszawa, średni dzienny przejazd 2x15 KM - max 11,5 l gazu(100KM). Wiem co to ekodriving i umiem się nim posługiwać tak samo jak wiem, jaką frajde daje wciśnięcie od czasu do czasu pedału gazu w tej małej wyścigówce. Te dwie rzeczy powodują, że wychodzi mi takie a nie inne spalanie. jeśli ktoś ma ciężką nogę i lubi z każdych świateł wyjeżdzać jako pierwszy to spalanie wzrośnie średnio o 2l więcej. Ci, którzy lubią spokojną jazdę mogą odjąć od powyższych wyników 1l gazu mniej. Honda na gazie jeździ wyśmienicie. Załozona instalacja to "Diego" z listą Hanna.

pełny raport Honda Sedan 2.4 i-VTEC 16V

autor: jan72, dodano: 26.10.2009 00:42

Spalanie jak już pisałem..... rośnie. I to jest właśnie zagadka. Pamiętam jak piałem z zachwytu i opowiadałem wszystkim jak mój 156 konny Accord pali 6 litrów na trasie a średnio 8,6 l/100km. To już niestety historia. Myślałem że to styl jazdy ale to już wykluczyłem. Nie to jest przyczyną. W poprzednim modelu było to samo. Teraz pali 1-1,5 l więcej. Faktycznie przeglądy wybija komputer i wymianę oleju miałem przy 15 tyś. km a potem za kolejne 5 tyś musiałem jechać drugi raz na pozostałą część przeglądu. ale koszty tego wszystkiego są zadziwiająco niskie. Trochę ponad 500zł brutto za oba przeglądy razem. Tak taniego samochodu jeszcze nie miałem. Żebym tylko nie zapeszył tak jak ze zużyciem paliwa. (na przeglądzie nie wymieniono filtra kabiny który jak się okazało wymiany nie wymagał a kosztuje ponad 200 zł) Jakby co to polecam zamiennik za 70 zł tej samej firmy co oryginał, nie kosztuje 240 zł i ..... nie śmierdzi ;)

pełny raport Honda Sedan 2.0 VTEC

autor: Booocian, dodano: 09.11.2010 20:46

Poruszam się głównie po trasie. Spalanie na trasie waha się w okolicach 7,2-7,7l. Najniższe zużycie jakie zanotowałem to 7,1 l/100 przy w miarę spokojnej jeździe i w tym parę kilometrów przejeżdżając przez miasto. Tragedii może i nie ma ale moim zdaniem silnik ten do ekonomicznych nie należy. Widzę, że są samochody, które przy podobnej pojemności, mocy i masie zadowolą się wyraźnie mniejszymi ilościami paliwa. Autostrada ok 7,5-8 przy jeździe z porywami do 150km/h. Po mieście jeżdżę bardzo mało więc nie wiem ile wtedy pali. Średnie maksymalne zużycie kiedy po mieście zrobiłem nieco więcej mogło przekroczyć 8,5l/100km.

pełny raport Honda Sedan 1.8 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Honda Accord

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Accord

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Accord
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Accord, oglądali także