Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

Alek, 9 lat temu
Silnik 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 97 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : To nie jest diesel jakiego się spodziewałem. Ten silnik kompletnie nie pasuje do wyobrażenia wielu osób na ten temat.
5,0
Całokształt
Auto piękne, ze sportowym usposobieniem a jednocześnie oszczędne i bezawaryjne. Polecam go wszystkim, bo nie nadwyręża domowego budżetu, a zapewnia właścicielowi sporo elegancji, komfortu i sportowych emocji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ten silnik przekonał do siebie największego przeciwnika diesli, jakim byłem do tej pory. Łączy on zalety diesla (moc, moment obrotowy), z kulturą pracy i oszczędnością diesla (nie klekocze, nie wibruje, szeroki zakres użytecznych obrotów).
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów to dla mnie ogromna zaleta tego auta. Biegi można zmieniać bardzo szybko i precyzyjnie, czyniąc start spod świateł błyskawicznym jeśli tego chcemy. Myślę o zamontowaniu short-shiftera, bo świetnie by się tutaj sprawdził. Beznadziejna jest natomiast sama gałka zmiany biegów.
5,0
Układ jezdny
W prowadzeniu i w zakrętach auto prowadzi się jak przyklejone do drogi. Zawieszenie jest dość twarde, ale płynie z tego więcej zalet niż dyskomfortu. Myślę że jest to tutaj idealnie wypośrodkowane.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo duże, podgrzewane lusterka sprawdzają się świetnie w każdych warunkach. Widoczność do tyłu również ok. Nie byłoby łatwo parkować tym autem w mieście bez czujników parkowania, także polecam szukać modeli z tym udogodnieniem.
3,0
Ergonomia
Nie jest to najważniejsze, ale tutaj Honda wypada przeciętnie. Przyciski na kierownicy nie są podświetlane a ich obsługa nie jest zbyt intuicyjna. Przyciski z prawej strony radia są zbyt daleko, by je dosięgnąć bez odrywania pleców od oparcia fotela. Świetny wygląd zewnętrzny uzyskano kosztem dość wysoko umieszczonych bocznych okien. Przez to nie mogę oprzeć łokcia o drzwi podczas jazdy, bo krawędź znajduje się za wysoko, natomiast oparcie na drzwiach jest za nisko. Reszta ok.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja jest automatyczna i dwustrefowa, ale wieje trochę za mocno w trybie AUTO. Głównych nawiewów na konsoli środkowej nie da się regulować, stąd pasażerowie na tylnej kanapie narzekają że wieje na nich za mocno. Dość często trzeba korygować ustawioną temperaturę. Poza tym, spełnia swoją funkcję.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca dla wszystkich. Auto jest przestronne a bagażnik spory.
4,0
Wyciszenie
Nie użytkowałem nigdy aut z kategorii premium, stąd nie mam porównania, ale nawet przy prędkościach powyżej 150km/h, w aucie panuje przyjemna cisza. Podróż nie jest męcząca.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie oraz bezawaryjność utrzymują ten samochód w ścisłej czołówce pod tym względem. Chciałbym się dowiedzieć jakie inne auto oferuje tak wiele za tak niewiele w tej klasie samochodów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cóż innego można by kupić w tej cenie? BMW oferujące odrobinę większy komfort podróżowania kosztowałoby 2x tyle.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ma przejechane 100tys, od 20tys w moich rękach. W tym czasie awarii uległ jeden z zacisków hamulcowcyh, którym zaczął sączyć się płyn. Regeneracja - 350zł. Poza tym brak awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VII Sedan