Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

Piotr, 4 miesiące temu
Silnik 2.2 DTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 255 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Listwa
5,0
Całokształt
Korzystam z tego auta prawie 10 lat. Przejechałem ponad 150k km, po mieście trasie po Polsce i Europie. Nie miałem lepszego samochodu. Jest wygodny, można w nim spędzić kilka lub kilkanaście godzin na raz i być żywym. Rekord 18 godzin jednym ciągiem. Jest piękny, mimo że lata lecą ciągle wygląda nowocześnie, elegancko i z klasą. Nic się nie psuje, wymienia się tylko to co się zużywa. Tanie w utrzymaniu. Karoseria nie jest jak nowa ale blisko. Trzyma cenę passat w podobnym roczniku kosztuje o połowę mniej. Na razie nie sprzedaje ale kiedy się zdecyduje to sprzedam ze stosunkowo niską stratą wartości.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoki moment obrotowy, silnik elastyczny. Do podróży w 2 super jeśli chodzi o komplet pasażerów i bagaże to trochę słaby, lepiej sobie wtedy wyprzedanie odpuścić chociaż da radę. Spalanie bardzo niskie kiedyś palił 6,5 w mieście na trasie koło 5,5 a autostrada około 6. Teraz z takim przebiegiem z wyjątkiem trasy gdzie spalanie się trzyma to do autostrady i miasta trzeba dodać około 0,5 do 1 l więcej.
5,0
Skrzynia biegów
Ciągle działa sprawnie, nie ma z nią żadnych problemów. Lepiej się niż jeździ na trasie tak jest zestrojona.
4,0
Układ jezdny
Nie da się ustawić z tyłu dobrze geometrii , jeśli coś się przestawi to trzeba zaakceptować, mi trochę ściąga na bok ale nie wiadomo z czego to wynika.
5,0
Karoseria
Normalne użytkowanie, nie widzę żadnych oznak cienkiego lakieru.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka i czujniki parkowania muszą być. Lusterka można ustawić że podczas cofania pokazują inne położenie np krawężnik wzdłuż którego jedziemy.
5,0
Ergonomia
Wszystko super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa poprawnie, podgrzewanie siedzeń zawsze w zimie działa szybciej. Co do klimy to moja ma nieszczelność na tyle mała że nie ma sensu jej szukać, może działać dobrze nawet mrozić jeśli jest dobrze serwisowana , jeśli serwis nie nabije poprawnie to działa kiepsko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super z tyłu trochę brakuje miejsca dla wyższej osoby.
5,0
Wyciszenie
Słychać opony a poza tym super
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani serwis, ceny są porównywalne że zwykłymi serwisami dlatego lepiej wozić do ASO. Nic się nie psuje
5,0
Stosunek jakość/cena
Złoty interes , tani nie jest, jakość super, dobrze służył przez lata a przy sprzedaży może się okazać że był bardzo ale to bardzo tani gdyż nie stracił dużo na wartości zwłaszcza porównujac do europejskiej konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Listwa przy przedniej szybie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Sedan