Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic IX Tourer

Fedyk, 9 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic IX Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Witam, auto posiadam bardzo krótko,ale już można zauważyć że jest bardzo dobrze wykończone wew,silnik po prostu dla mnie stworzony. Jak chce jechać oszczędnie to naprawdę można zejść poniżej 6 l. A jak ktoś się chce pobawić w rajdowca to nie ma problemu, od 3,5tys zaczyna ciagnac i może być tylko lepiej. U mnie nie zgadza się spalanie średnie pokazane przez komputer a przeliczone po zatankowaniu do pełną,całe pół litra na korzyść?Też tak macie?szczerze nie interesuje mnie spalanie,zmierzylem z ciekawości. Pozdrawiam
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to typowa konstrukcja wolnostojąca. Wiadomo że nie ciągnie od 2 tys. Dół i tak ma poprawiony w porównaniu do 8 generacji. 90% momentu dostępne od 2,5 tys. Im wyżej kręcisz tym lepiej się czujesz.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzja na wysokim poziomie. Bardzo krótkie skoki lekarka.
5,0
Układ jezdny
Generalnie nie wiem jak to honda zrobiła ale wcześniej miałem wielowachacz w focusie i myslalem że już lepiej być nie może, no i nie ma ale wcale nie ma gorzej. Ciekawe jest to że jak jadę spokojnie to naprawdę jest komfortowe,mam wrażenie nawet ze auto podczas ostrych manewrów mogłoby sie zachowaczniej mniej stabilnie ale jak już się jedzie szybko w ogóle nie ma tego odczucia. A z tyłu jest belka dyskretna, brawo japonce!
Komfort
5,0
Widoczność
Czytaj wyżej!
4,0
Ergonomia
Kilka rzeczy mi przeszkadza. Komputer pokładowy trzeba pprzelaczac pomiędzy np spalanie chwilowym a zasięgiem w kilku krokach, podczas jazdy nie polecam. Wyświetlacz kroimy umiejscowiony za nisko, plus jest taki że wybór wyświetlany jest też na wyświetlaczu głównym. Linia górna dachu -podsufitka trochę za nisko poprowadzona. Fotel kierowcy mozna byłoby jest trochę w dół obniżyć (wszystko przez bak paliwa który jest pod przednimi fotelami)za to za fotelem kierowcy nawet jak jest wystarczająco dużo miejsca na nogi i w ogóle to nie ma miejsca na stopy!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Generalnie pisze tylko o ogrzewaniu. Działa bardzo wydajnie. Podgrzewanie foteli mogło by mieć więcej poziomów (ma 2). Klima nie testowana bo zima jest.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Czytaj wyżej!
4,0
Wyciszenie
Testowane do 145 km więc nie do końca wytestowane. Ale mogło by być trochę ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam przejechanie 1 tys km więc nie mogę się wypowiedzieć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Generalnie hondy są trochę droższe od konkurencji ale ze to dużo lepiej trzymają wartość. Ja osobiście kupiłem wg mnie relatywnie tanio.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
9,0
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic IX Tourer