Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V II

w.t.b@poczta.fm, 16 lat temu
Silnik 2.0 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006 - Oceń swoje auto
3,92
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Wygląda jak terenówka prowadzi się prawie jak auto sportowe. Honda jest sztywna świetnie się trzyma drogi a mimo tego jest też dosyc komfortowa
4,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód niezawodny praktyczny można go nazwać wołem roboczym. Lecz jeżeli ma czarny lakier ładne alufelgi i gustowne orurowanie staje się bardzo elegancką limuzyną.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik w hondzie pracuje bardzo kulturalnie. Jednak jego wysokoobrtowa charakterystyka nie pasuje do samochodu typu SUV, budzi się do życia przy 4tyś obr, poniżej tej granicy jest przeciętnie.
4,0
Skrzynia biegów
Było by doskonale gdyby była 6-ścio biegowa. Po za tym biegi wchodzą precyzyjnie a skok lewarka jest krotki co umożliwia szybką zmianę biegów
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi, szczególnie jak na auto swojej klasy. W zimę pomaga napęd na cztery kola dzięki któremu możemy szybciej pokonywać zakręty oraz szybciej ryszyć na śliskiej nawieżchni.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i w bok świetna, pomaga również wysoka pozycja za kierownicą do tyłu jest już gorzej. przeszkadza trochę koło zapasowe umieszczone na klapie bagażnika. Przez lusterka widzimy wszystko co pownniśmy widzieć
3,0
Ergonomia
Deska roździelcza bardzo praktyczna dobrze wykonana chyba z dobrych materiałów (nie znam się) pokrętła przełącznii wszystko intuicyjnie z wyjątkiem podgrzewania foteli. Zamiast na desce rozdzielczej umieszczone są pod kierownicą co utrudnia ich obsługę szczególnie pasażerowi. Dżwignia hammulca ręcznego nie jest zbyt wygodna szczególnie gdy ruszamy pod górę z hamulca. Fotele przednie są wygodne również na dłuższe trasy chociaż moglyby mieć regulowany kąt siedziska. Zastosowana w tylnich fotelach regulacja kąta pochylenia oparcia jest wg mnie bezsensu gdyż jakbyśmy go nie ustawili i tak będzie naam po jakimś czasie niewygodnie.Ale plus za to że są przesuwane w przód i w tył. Tylni środkowy podłokietnik mógłby być szerszy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna jest wydajna zarówno w zime jak i w lato minus za brak nawiewów dla pasażerów siedzących z tyłu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest wystarczająco we wszystkch kierónkach chociaż osobie mierzącej 2metry zabraknie z tyłu miejsca na głowę. Bagażnik duży gdy przesuniemy tylnie fotele do przodu osiąga monstrualne rozmiary. Duży plus za schowek pod bagażnikiem na koło zapasowe, Świetnie naddaje się na butle LPG. gdyż koło i tak mamy na klaapie
3,0
Wyciszenie
Silnik bardzo cichy. Przeszkadza przy szum oplywającego powietrza który przy wyższych prędkościach staje się natarczywy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie wychodzi ok. 9-10 l benzyny 12l LPG przy w miare spokojnej jeździe (Proszę nie patrzeć poniższy raport wpisałem byle co)
5,0
Stosunek jakość/cena
W moim przypadku samochód roczny ale nieużywany z salonu Cena 103tyś zł za pełne wyposażenie skóra, elektryka, alu 16 cali orurowanie (bardzo ładne) opony zimowe gratis. Oceńcie sami ja uważam że za takie pieniadze warto. Taka wersja katalogow przekracza 126tyś zł o to wg mnie za dużo
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jest absolutnie bez awaryjne
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Absolutnie nic i za to lubię ten samochód

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
3,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
4,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
2,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,50 zł
10,9
l/100km
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V II