Szukaj

Ocena kierowcy - Honda FR-V

Address666, 18 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 4 tys. km
Honda FR-V 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2005-2009 - Oceń swoje auto
4,69
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jest tak jak się spodziewałem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek super. Można jeździć dostojnie i nie słyszeć silnika lub szaleć i wtedy słychać wysokoobrotowe bzyczenie ( a w szaleństwach nie ustępuje accordowi 2003 z tym samym silnikiem, którego też mamy w rodzinie ). Ponadto zadowala się przyzwoitymi ilościami paliwa ( 9.2l po mieście z włączoną klimą )
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobre zestopniowanie. Na każdym z 6-ciu biegów daje się przyspieszać i wyprzedzać. Na zimno pierwsze dwa biegi lubią się poprzekomarzać z kierowcą, ale wzamian za delikatny dotyk szybko to ustępuje.
5,0
Układ jezdny
Robiłem co mogłem ( a robiłem wiele i w różnych warunkach ) żeby wytrącić FR-Vkę z równwgi i zobaczyć jak działa VSA ( ESP )...jeszcze mi się nie udało ! Zawieszenie jest sztywno-komfotrowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże słupki z przodu i z tyłu trochę ograniczają widoczność, ale nie tak żeby zagrażać czyjemuś życiu ;) Widok do we wstecznym lusterku jest przezabawny...wszystkie autka wyglądają jak karykatury z "wysokimi czołami", a to za sprawą wygiętej tylnej szyby. Nie przeszkadza to jednak w obserwowaniu sytuacji za nami, a wręcz ją uwydatnia :)
4,0
Ergonomia
Ergonomia prawie na piątkę. Prawie bo ze względu na szerokość deski rozdzielczej kierowca czasem musi się troszkę pochylić aby dosięgnąć niektórych elementów obsługi, ale to dotyczy głównie obsługi dodatkowych opcji radia ( podstawowe obsługuje się z kierownicy ). W nocy wszystko widać super, nawet przyciski radia i tempomatu na kierownicy są podświetlone !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super wydajna klima i do tego "inteligętna". Ogrzewanie...jeszcze nie używałem, ale pewnie nie jest gorsze od klimy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca super, pasażerowie po bokach super...tylko ci na środku muszą być drobni lub czymś nam zawinić, żeby tam siedzieć.
5,0
Wyciszenie
Cichuteńko. Na wysokich obrotach bzyczy jak każdy wysokoobrotowy silnik Hondy, jednak nie drażni uszu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bałem się że 2.0 Hondy nadwyręży moją kieszeń...a tu niespodzianka. Nie starając się jechać oszczędnie i z klimą w pozycji "Full Auto" pali: w mieście 9.2l, w mieszanym 8,4l, a na trasie ostatnio 7,2l na 100km. Ceny przeglądów i napraw nie są wygórowane.
5,0
Stosunek jakość/cena
Może i cena jest wysoka, ale biorąc pod uwagę Nissana Primerę 2003 1.9 dCi, którego szybciutko sprzedałem ( raz na dwa tygodnie stał w serwisie, psuło się wszystko od tapicerki po nagły wyciek oleju i zatarcie turbiny...nie wspominając o trzech kompletach reflektorów ksenonowych i nowych wskaźnikach...Szczęście że miał 3 lata gwarancji ! ) w Hondzie części do siebie pasują i nie odpadają !
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt nowy żeby to oceniać, ale biorąc pod uwagę Accorda 2003 z tym samym silnikiem, którego też w rodzine posiadamy...będzie bardzo dobrze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak powyżej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda FR-V 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
9,1
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda FR-V