Szukaj

Ocena kierowcy - Honda FR-V

allach, 17 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda FR-V 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2005-2009 - Oceń swoje auto
3,69
11% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jak na minivana, którym w założeniu ma być, auto ma piękną sylwetkę. Nie jest dziwadłem jak multipla ani trumienką jak vw touran.
3,0
Całokształt
Wyszedł z marchwi gwóźdź - jak mawiają w moich rodzinnych stronach. Samochód nie jest ani osobówką ani minivanem, niby luźny a ciasny, niby oszczędny i-VTEC, a bezynę łyka jak wodę, niby ma 6 biegów, ale szóstka nie wchodzi i niby ma 150 KM, a przyspieszenie jak wolnossący diesel. Jednym słowem - poza wyglądem trudno dopatrzeć się specjalnych pozytywów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo cichy, jednak jak na swoje 150 KM trochę mało żwawy.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia w zasadzie jest dobrze spasowana, choć 6. bieg czasem nie chce wskakiwać od razu.
5,0
Układ jezdny
Jedzie jak przyklejona do jezdni.
Komfort
3,0
Widoczność
Przód bez zarzutów, natomiast widoczność z tyłu kiepska, ponadto ogromne boczne lusterka, w których zastosowano "krzywe zwierciadła" to n ie najlepszy pomysł.
2,0
Ergonomia
Rozmieszczenie rozmaitych przycisków jest beznadziejne. Bezkolizyjna zmiana sposobu nawiewu (przycisk MODE) graniczy z cudem. Nie ma szans patrzeć na przycisk i na drogę jednocześnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W normie. Żadnych rewelacji, ale też żadnych negatywnych uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód jest wewnątrz spory, chociaż trzecie siedzenie z przodu to właściwie atrapa nie do użytku. Można było w to miejsce zrobić dwa porządne wygodne fotele, a tak mamy trzy małe japońskie taborety.
4,0
Wyciszenie
Dałbym maksymalną ocenę, ale tylko do 170 km/h. Powyżej tej prędkości w aucie zaczyna coś straszliwie furczeć jakby były źle zamontowane jakieś owiewki. Dodam, że samochód takowych nie posiada, więc furczy co innego.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chleje na umór. Poniżej 10 litrów na 100 km właściwie nie schodzi. W cyklu miejskim pije jak smok, na trasie również auto jest nieoszczędne.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak na razie auto się nie psuje, więc jakoś wykonania chyba jest niezła. Cena jednak też nie jest najniższa. Ponownie daję ocenę przeciętną.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw. - na razie żadnych usterek (obym nie przechwalił)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda FR-V 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
9,1
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda FR-V