Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Honda HR-V - Oceń swoje auto

 
lista silników Honda HR-V

Podsumowanie 128 ocen tego auta

Oceny Honda HR-V

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,16
Podobnie jak w segmencie Małe SUVy (4,15)

Całokształt

Całokształt

4,34

Mechanika

Silnik

4,22

Skrzynia biegów

4,21

Układ jezdny

4,32

Komfort

Widoczność

4,15

Ergonomia

4,19

Wentylacja i ogrzewanie

4,25

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

3,92

Wyciszenie

3,77

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,54

Stosunek jakość/cena

4,18

Niezawodność

Drobne usterki

4,51

Poważne usterki

4,45

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
76%
24%
NIE
na podstawie 59 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Zawieszenie

Przeniesienie napędu

Silnik

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Silnik

Karoseria

Filtr

Lista 128 ocen

sortuj komentarze od
4,92
dodano 26.03.2013 22:03:47 przez

Bardzo udany model hondy o nietuzinkowej lini nadwozia i wzorowej trwałości, ciekawa stylistyka,prostota bez zbędnych bajerów.Silnik jest trochę za słaby do tego autka, elastyczność niezła ale słabo się zbiera przy ruszaniu na suchym asalcie, za to zimą rewelacja dobre oponki zimowe i zostawiamy wszystkie przednionapędówki w tyle oczywiście na śniegu. Jednostka pracuje cicho dopiero powyżej 120km/h daje znać o sobie opływające karoserię powietrze, robi się głośno, nie jest to wyścigówka ale autko do spokojnej jazdy. Moja honda posiada instalację LPG założoną w Belgi przy przebiegu 900km jak łatwo policzyć auto przejechało na gazie ponad 269 100. Ja sam zrobiłem nim 120 000 bez żadnej awarji, przez cztery lata. Tylko regularne czynności serwisowe.Z bardziej istotnych to trzeba pamiętać o regulacji zaworów co 20/30 tys, szczegulnie ważne przy jezdzie na gazie. Jak na razie silnik sprawuje się dobrze zarówno na bęzynie jak i na gazie.Skrzynia pracuje bardzo dobrze jedyny mankament to wchodzący z lekkim oporem wsteczny, poza tym wszystkie biegi wchodzą precyzyjnie i miękko.Układ jezdny i w tej kategorji honda nie zawodzi. Auto prowadzi sie pewnie i trzyma zadany kierunek jazdy, wprawdzie wychyla się na ostrych zakrętach ale to raczj wina znacznej wysokości nadwozia. Przy pokonywaniu poprzecznych nierówności tył dość mocno podbija np. na garbach. Trwałość układu jezdnego oceniam wysoko po 270 000 na corocznym przeglądzie diagnosta nie znalazł żadnej usterki. Na polnych drogach samochód sprawnie wybiera nierówności przydaje się napęd 4x4 szczególnie kiedy ciągniemy po takiej drodze przyczepę. Trzeba pamiętać że nie jest to auto terenowe, topienie w błocie i inne ekstremalne wyczyny szybko się zemszczą, do takiej zabawy lepiej kupić Patrola, Samuraja lub inną prawdziwą terenówkę, a nie wypisywać bzdury jaki to beznadziejny samochód terenowy.Silnik jak na 1.6 pali sporo o dziwo najwyższe spalanie zanotowałm na autobanie przy jeździe z maksymalną prędkośćią 13.8 l/100km, taka jazda powoduje też zużycie oleju około 1l na 5000km. Przy spokojnej jeździe na trasie można osiąnąć 9l/100km w mieście 11-12l/100km to norma. Wszystkie wyniki podaję dla LPG. Jeśli chodzi o przeglądy nie jest tanio ale niektóre rzeczy lepiej robić w ASO np: (wymiana oleju w napędzie 4x4 co 40 000km). Inne czynności serwisowe można zlecić zaufanemu mechanikowi będzie sporo taniej niż w ASO. Ogólnie auto jest bezawaryjne tak więc utrzymanie ogranicza sie do bierzącej eksploatacji a ceny części mechanicznych umiarkowane np: rozrząd (rolka 68zł, pasek 72zł, pompa wody 120zł).Ceny zadbanych egzemplaży są wysokie ale jakość auta też jest na wysokim poziomie w klasie lekkich suwów 4x4 ten model przypadł mi do gustu najbardziej.POLECAM!!!

więcej »
4,54
dodano 28.12.2008 17:42:29 przez

Nietuzinkowe, nieczęsto spotykane, zgrabne wozidło. Chociaż niepraktyczne to cieszy właściciela. Polecam szczególnie na polskie drogi, ale zdecydowanie nie w trasy. Dla rodziny tylko wersja 5D lub model CR-V. Jeśli kusi Cię wersja 4-ro napędowa - odpuść sobie. Tył dołącza się w momencie uślizgu kół przednich i odłącza jeśli tylko prędkość obrotowa osi przedniej z tylną się zrównoważy. To żadne 4WD, a pseudo, udające terenówkę. Tył dołączany jest hydraulicznie za pośrednictwem sprzęgła wiskotycznego, które też ma swoje ograniczenia (nie jak to jest w przypadku reduktora). Sprawdziłem go w błocie - powiedzmy, że się przydaje, sprawdziłem w śniegu - przydaje się, sprawdziłem w piachu i na bardziej stałym podłożu - nie nadaje się. Nie łudźcie się, że auto wytarga Was z trudnego terenu. Ja zaryzykowałem i przez 2 godziny odkopywałem go z piachu na poligonie wojskowym (ciiii ;-) znalezioną nieopodal deską. Na śniegu za to można nieźle się zabawić, jednak żeby utrzymać poślizg trzeba cały czas dodawać i odejmować gazu, tak aby nie dopuszczać do zrównoważenia się prędkości obrotowej obu osi. Pomijając fakt napędu, auto świetnie nadaje się do przemieszczania. Zapewnia frajdę z jazdy i poczucie przynależności charakternego samochodu, rzucającego się w oczy na drodze. Po fiacie bravo, którym trzeba przyznać jeździło się przyjemnie, aczkolwiek wymagało ciągłych pieszczot i nakładów finansowych, HR-V jest zmianą na lepsze. Zapominacie o usterkowości i to najbardziej rekompensuje wspomniane przeze mnie niżej mankamenty jak niewielki bagażnik, ciut za słaby i paliwożerny silnik, mało miejsca na tylnej kanapie czy hałas przy dużych prędkościach. Jedyna wada, to dające o sobie znać plastiki w tylnej części auta. Nie było ich słychać po zakupie auta (sprowadzony z italii), a pojawiły się z czasem pochłaniania kilometrów na polskich drogach. Niestety nienawidzę wszelkich dźwięków plastiku więc niewątpliwie trzeba będzie coś z tym zrobić. Jak więc można zauważyć, plastiki na naszych drogach zaczynają popiskiwać, a zawieszenie mimo tego nadal trzyma się dziarsko. Jestem akurat po przeglądzie gdzie ten nie wykazał żadnych luzów w podwoziu. Auto nadal sunie prosto po puszczeniu kierownicy tak jak zaraz po jego zakupie. Zdecydowanie wybrałbym to auto ponownie i ochoczo polecam go innym, którzy jeszcze się wahają.

więcej »
4,62
dodano 07.02.2010 16:45:10 przez

To kolejna moja opinia na autocentrum.pl o tym aucie, tym razem po niecałych 2 latach jego eksploatacji. W sumie jeżdżę nim 2 lata i 3 miesiące. Nabyłem go z myślą o bezawaryjnym użytkowaniu i w tej kwestii zdaje egzamin celująco z plusem - jest lepiej niż mogłem to sobie wymarzyć, szczególnie po fiacie bravo, którego posiadaczem byłem prawie 6 lat. HR-V zrobiłem ponad 60 tyś km (w tej chwili jest 166 tyś km) i auto odnoszę wrażenie nie zużyło się ani troszeczkę. Zawieszenie, silnik, skrzynia, karoseria, wszelkie elementy ruchome i te działają, wyglądają i są ciche tak jak tuż po zakupie. W trakcie eksploatacji inwestuję jedynie w oleje oraz filtry. Poza tym leję paliwo i zapominam co to usterkowość pojazdu co mnie zadowala. Cenię sobie niskie koszty związane z posiadaniem samochodu, który do dobrych inwestycji nie należy, jeśli służy tylko komfortowemu dojazdowi do pracy ;-) Na punkcie auta mam "bzika" i musi w nim pracować wszystko perfekcyjnie i w czasie mojego okresu użytkowania ani przez chwilę nie miałem żadnych zastrzeżeń co do solidności jej wykonania. Honda hr-v naprawdę godnie reprezentuje markę, spod której się wywodzi. Jakbym miał polecić to auto, zrobię to zdecydowanie i z czystym sumieniem! Uwaga małżeństwa z dziećmi HRV; w wersji 3-drzwiowej nie zaznacie przestrzeni na tylnej kanapie. Pomyślcie o wersji 5D. Przy zmianie tego samochodu trudno będzie mi znaleźć równie solidnego następce. Na razie nawet o tym nie myślę, a taka decyzja podjęta zostanie z konieczności posiadania większego auta. Tak czy siak zapamiętam to auto w pozytywnych barwach.

więcej »
4,77
dodano 17.12.2013 11:10:47 przez

To już trzecia moja opinia o tym aucie (tym samym egzemplarzu), tym razem po 6 latach eksploatacji i pokonanych 135 tyś km. Tym razem nie będę się rozpisywał, a opiszę w skrócie. W aucie nadal są fabryczne tarcze hamulcowe, amortyzatory, cały układ wydechowy, wszelkie elementy zawieszenia oprócz tylnych końcówek drążka reakcyjnego... Nie uwierzyłbym gdybym usłyszał to od posiadacza auta. Można? Można! Wystarczy tylko pilnować wymiany lać oleju i innych płynów, zmieniać filtry i cieszyć się bezawaryjnym pupowozem! Autko ma tylko dwa minusy - bierze olej o czym w opisie silnika i brak ogranicznika pedału gazu. To drugie powoduje, że przy max otwartej przepustnicy linka pedał gazu jest jeszcze w powietrzu, a do podłogi brakuje mu jakiś 2-3cm. Wtedy linka gazu tak bardzo napręża się, że rzeźbi w pancerzu warstwę poślizgową. Ja załatwiłem w ten sposób 2 nowe linki gazu zanim doszedłem do przyczyny! Teraz zrobiłem ogranicznik i w momencie maksymalnie otwartej przepustnicy pedał gazu zatrzymuje się na nim, tym samym linka nie napręża się. Poza tymi niedociągnięciami autko to pacerny produkt, którego mam nadzieję (tak je kocham) zajadę na śmierć, tylko pytanie - kto pierwszy się podda?! ;-))) Zdecydowanie polecam!

więcej »
3,69
dodano 28.03.2012 19:16:12 przez

to auto ma coś w sobie bardzo je lubię, jego wygląd sposób prowadzenia sprawia że szybko się do niego przyzwyczajamy,dobrze wykonany, mała usterkowość, dobrze współgra z instalacją gazową (paliwem dla biednych;),ja osobiście nie widzę problemu jeżdżenia na paliwie które może mi przynieść duże oszczędności przy robieniu dużej ilości kilometrów za własne pieniądze, napęd 4x4 potrafi dać dużo frajdy, aż nie mogę się powstrzymać żeby wyskoczyć czasami w teren, w końcu z jakąś myślą kupujemy auto wysokie z dołączanym napędem 4x4. Ciężko jest się zakopać w zimę, raczej pewnie pokonujemy zaspy itp. Ogólnie w moich oczach auto wychodzi na duży plus, ale gdy niedługo pojawi się mały bobas ten punkt widzenia powoli się zmienia i tutaj widzę dwie poważne wady tego auta, 1. krótki, wysoki i mało komfortowy w dłuższych trasach jest naprawdę uciążliwy i na naszych drogach bardzo go buja zwłaszcza na tylnej kanapie gdzie umieszczony będzie fotelik, 2. głośność w środku do 100km znośnie ale powyżej 100km/h znacznie głośniej za głośno. wersja 3 drzwiowa.

więcej »
3,54
dodano 02.07.2009 09:45:17 przez

Generalnie jak go widzę to mi się serce raduje. Moja poprzednia Honda Civic była super, ale nieco "dziadkowa". HR-V ma styl! Pasuje zarówno do faceta jak i kobiety. Zachowanie podczas jazdy jak na tak wysoki samochód jest ok. Jeździ się tym fajnie. Mimo opisanych mankamentów (głównie w kwestii komfortu) nie żałuję zakupu. Samochód daje mi dużo radochy i lepiej radzi sobie na nieutwardzonych drogach po których muszę jeździć z racji wykonywanego zajęcia. Kupując ten model wskazane jest aby Ci się podobał, bo pod względem technicznym nie jest to super hi-end. Solidny przeciętniak nie sprawiający większych problemów. Wyróżniający się w tłumie. Zawsze mi się podobał i chciałem go kiedyś kupić. Przez to cały czas rajcuje mnie, kiedy rano do niego wsiadam. Uśmiech od ucha do ucha. Na to dobra muzyczka i w drogę :)) W takich chwilach kto by się przejmował paroma drobnymi mankamentami. Pozdrawiam

więcej »
4,00
dodano 12.11.2008 12:43:00 przez

Jestem ogromnym fanem Hondy, miałem Del Sol , Civica, Accorda. Jeździłem mnóstwem innych Hond... znam 1.6 V-tec - do tego samochodu, to za mało,aby pokonywać drogę szybciej niż 120 km/h. wersja D16W1 105 KM, no to jakieś nieporozumienie. Idealny samochód na jazdę po mieście, wypady nad jezioro z dwojgiem dzieci i spokojny przejazd z Gdańska do Soliny. Całą przyjemność psuje jednak tragicznie mały bagażnik. Ja mam wersję 5d i 1 dziecko, muszę mieć pojemnik dachowy, bo wózek i jedna torba zajmują całą wolną przestrzeń. Tam, jak cholera brakuję tych 40 cm przedłużenia tyłu samochodu. Nie wsponę już o braku przesuwania tylnej kanapy do przodu, co też dało by dodatkową przestrzeń. Jednym słowem bagażnik, to porażka projektantów auta.

więcej »
3,46
dodano 12.10.2007 23:16:36 przez

Ogolnie autko jest przyjemne w uzytkowaniu (gdyby nie kilka zastrzezen wymienionych wyzej). Prowadzi sie dobrze, trzyma sie ulicy, Mozna wjechac w teren, na ktorym nie kazde auto sobie poradzi, chociaz bez przesady, bo to jednak nie terenowka. Ogolnie kupilem to auto 4 lata temu (nowe z salonu) bo bylem w nim zakochany, ale teraz je wlasnie sprzedaje, bo slaby serwis, drogie przeglady i buczacy most tylni daly mi sie juz za bardzo we znaki. Gdybym mogl kupic taka Honde z wiekszym silnikiem i przy okazji diesel a nie benzyna, oraz gdyby serwisy znaly sie na robocie, to prawdopodobnie kupilbym nowa taka Honde (tyle, ze juz ich nie produkuja), ale ogolnie niestety obiecalem sobie, ze hondy juz raczej nigdy mial nie bede :( a szkoda.

więcej »
3,38
dodano 11.04.2013 09:53:12 przez

Fajne zwinne auto na miasto. W trasę jest już gorzej, ponieważ przy 3000 obrotów silnika jedziemy koło 90 km/h. Jazda z większą prędkością przedkłada się na wzrost spalania i głośnej pracy silnika. Ogólnie auto bezawaryjne i lubiące dobre paliwo. Raz zatankowałem na podrzędnej stacji i na zimnym silniku odmawiało posłuszeństwa. Problem znikną po zatankowaniu 98 na ORLENIE. Jak dla mnie to denerwujące jest jeszcze wykończenie wnętrza całe z plastiku i skrzypiące. Plusem napęd 4x4 co zimą daje dużo frajdy z jazdy. Pozycja za kierownicą również dobra, siedzi się wysoko i jest dość dobra widoczność. Ogólnie rzecz biorąc zwinne miejskie auto dobrze pokonujące polskie krawężniki i dziury ze spalaniem koło 9 litrów na 100 km.

więcej »
3,77
dodano 24.09.2008 21:18:35 przez

Samochod przyjemny o dosc oryginalnym wygladzie,ktory moze sie podobac. Wnetrze typowo japonskie.Duzo plastiku,poprawna prostota, bez szalenstw designerskich,czy imitacji luksusu.Materialy we wnetrzu najwyzej sredniej jakosci za to bardzo dobrze spasowane.Jakosc wykonczenia dobra.Niestety dosyc szybko z niektorych elementow schodzi farba i spod spodu przebija czarny plastik (przyciski otwierania szyb panel srodkowy). Atutem jest dolaczany naped na tylne kola i zwiekszony przeswit. Samochod ma tez pare mankamentow uzytkowych chociazby takich jak brak podswietlenia schowkow.Sa za to dwa schowki z przodu co jest niepodwazalnym plusem. Zuzycie paliwa zbyt wysokie jak na osiagi,ktore spokojnie moglyby byc lepsze.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 4x4 Premium

Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 4x4 Premium

Rocznik: 2014. Przebieg: 50 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.

Cena: 71 890  ►  61 890 zł

Zyskujesz 10 000 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Suzuki SX4 S-Cross 4WD 1,6 Premium

Demonstracyjny Suzuki SX4 S-Cross 4WD 1,6 Premium

Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.

Cena: 88 190  ►  75 900 zł

Zyskujesz 12 290 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda HR-V, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Honda HR-V

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Honda HR-V

Honda HR-V - eksperyment z Japonii
Honda HR-V - eksperyment z Japonii Czego to marki samochodowe nie zrobią, żeby jakoś sprzedać swoje produkty? Nie wystarczy już oryginalna reklama, bo i tak kilka dni później Biedronka wypuści nowy spot i przyćmi wszystkie pozostałe na rynku. Teraz motoryzacja jest na tyle rozwinięta, że trzeba znaleźć nowe nisze, a Honda jakiś czas temu postanowiła się z tym zmierzyć.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 645
Honda HR-V 128

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum