Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Legend III

Piotr, 10 lat temu
Silnik 3.5 i 24V 208KM 153kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 253 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Legend III 3.5 i 24V 208KM 153kW 1996-2004 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : mam taką Hondę, kolor jak na pierwszym zdjęciu. Miałem wiele aut, mam teraz również V70 i 124. Honda bije na głowę wszystko... Kupiłem serwisowaną w ASO od poczatku, ma przejechane 250k teraz. Auto dosłownie połyka kilometry, jakość wykonania powala. nic nie skrzypi, silnik - wolnoobrotowy o łagodnym usposobieniu. aboslutnie nie nadaje się doi ściganki, odstepostwo od klasycznych prelude czy crx\'ów. auto mega wygodne, okular czy a6 klęka. minusy - części bardzo drogie - rozrzad z pompą (obowiązkowo do wymiany!) - około 2k PLN. trudno dostać niektóre części - np. amortyzatory w Polsce tylko ASO - 3kpln za przód. poza tym jest wszystko git. co do prestiżu. nie wiem jaki to prestiż jeździć 15 letnim audi tdi a6 z 700kkm skręconymi na 180k. może przy oryginalnym przebiegu 180k to jest prestiż, bo nic nie skrzypi, trzeszczy itd. ale generalnie w Polsce takie auta mozna na palcach jednej ręki policzyć. wracając. auto moje jak umyte - zwraca uwagę jak diabli. jest stonowane, klasyczna sylwetka nie nachalne. takie mają być auta klasy premium. dla innych oczekiwań - polecam prelude czy golfa ze sportowym wydechem. wiele razy ludzie mnie zagadywali co do auta, itd. raz stał mój już były w zjawiskowym stanie w140 cl 500 i obok honda. podjechał znajomy i zagadywał na temat hondy. nie na temat cl, z 19 calowymi felgami, z przebiegiem 85k km, oryginalnym wydechem brabusa i 330km pod maską. zagadywał o honde. auto ma klasę, dostrzeże ten, kto zrobi 100 km i wróci do swojego tdi. PS. założyłem gaz. wiem, wiem... ale teraz pali w przeliczeniu 6,5 litra benzyny. nie ma z tym problemu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
mam taką Hondę, kolor jak na pierwszym zdjęciu. Miałem wiele aut, mam teraz również V70 i 124. Honda bije na głowę wszystko... Kupiłem serwisowaną w ASO od poczatku, ma przejechane 250k teraz. Auto dosłownie połyka kilometry, jakość wykonania powala. nic nie skrzypi, silnik - wolnoobrotowy o łagodnym usposobieniu. aboslutnie nie nadaje się doi ściganki, odstepostwo od klasycznych prelude czy crx\'ów. auto mega wygodne, okular czy a6 klęka. minusy - części bardzo drogie - rozrzad z pompą (obowiązkowo do wymiany!) - około 2k PLN. trudno dostać niektóre części - np. amortyzatory w Polsce tylko ASO - 3kpln za przód. poza tym jest wszystko git. co do prestiżu. nie wiem jaki to prestiż jeździć 15 letnim audi tdi a6 z 700kkm skręconymi na 180k. może przy oryginalnym przebiegu 180k to jest prestiż, bo nic nie skrzypi, trzeszczy itd. ale generalnie w Polsce takie auta mozna na palcach jednej ręki policzyć. wracając. auto moje jak umyte - zwraca uwagę jak diabli. jest stonowane, klasyczna sylwetka nie nachalne. takie mają być auta klasy premium. dla innych oczekiwań - polecam prelude czy golfa ze sportowym wydechem. wiele razy ludzie mnie zagadywali co do auta, itd. raz stał mój już były w zjawiskowym stanie w140 cl 500 i obok honda. podjechał znajomy i zagadywał na temat hondy. nie na temat cl, z 19 calowymi felgami, z przebiegiem 85k km, oryginalnym wydechem brabusa i 330km pod maską. zagadywał o honde. auto ma klasę, dostrzeże ten, kto zrobi 100 km i wróci do swojego tdi. PS. założyłem gaz. wiem, wiem... ale teraz pali w przeliczeniu 6,5 litra benzyny. nie ma z tym problemu
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
mam taką Hondę, kolor jak na pierwszym zdjęciu. Miałem wiele aut, mam teraz również V70 i 124. Honda bije na głowę wszystko... Kupiłem serwisowaną w ASO od poczatku, ma przejechane 250k teraz. Auto dosłownie połyka kilometry, jakość wykonania powala. nic nie skrzypi, silnik - wolnoobrotowy o łagodnym usposobieniu. aboslutnie nie nadaje się doi ściganki, odstepostwo od klasycznych prelude czy crx\'ów. auto mega wygodne, okular czy a6 klęka. minusy - części bardzo drogie - rozrzad z pompą (obowiązkowo do wymiany!) - około 2k PLN. trudno dostać niektóre części - np. amortyzatory w Polsce tylko ASO - 3kpln za przód. poza tym jest wszystko git. co do prestiżu. nie wiem jaki to prestiż jeździć 15 letnim audi tdi a6 z 700kkm skręconymi na 180k. może przy oryginalnym przebiegu 180k to jest prestiż, bo nic nie skrzypi, trzeszczy itd. ale generalnie w Polsce takie auta mozna na palcach jednej ręki policzyć. wracając. auto moje jak umyte - zwraca uwagę jak diabli. jest stonowane, klasyczna sylwetka nie nachalne. takie mają być auta klasy premium. dla innych oczekiwań - polecam prelude czy golfa ze sportowym wydechem. wiele razy ludzie mnie zagadywali co do auta, itd. raz stał mój już były w zjawiskowym stanie w140 cl 500 i obok honda. podjechał znajomy i zagadywał na temat hondy. nie na temat cl, z 19 calowymi felgami, z przebiegiem 85k km, oryginalnym wydechem brabusa i 330km pod maską. zagadywał o honde. auto ma klasę, dostrzeże ten, kto zrobi 100 km i wróci do swojego tdi. PS. założyłem gaz. wiem, wiem... ale teraz pali w przeliczeniu 6,5 litra benzyny. nie ma z tym problemu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
problem z elektryką -siadł komputer

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.5 i 24V 208KM 153kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Legend III