Szukaj

Ocena kierowcy - Iveco Daily IV

Marcin, 14 lat temu
Silnik 3.0 TD 146KM 107kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Iveco Daily IV 3.0 TD 146KM 107kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
3,00
22% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : bardzo elastyczny dynamiczny i oszczedny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : uwaga na czujnik poziomy płynu chłodniczego, jeśli zacznie przeciekać istnieje ryzyko zalania sterownika silnika koszty ogromne.
3,0
Całokształt
Silnik ok, przeładować można, wygodnie nawet sie jeżdzi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Duża moc, elastyczny, stosunkowo małe spalanie przy optymalnej jeżdzie.
3,0
Skrzynia biegów
pierwszy bieg wchodzi dość ciężko, jedynka bardzo krótka, a szóstka mogłaby byc dłuższa.
3,0
Układ jezdny
ogolnie autko dość dobrze sie trzyma. Resory z tyłu to porażka, opiero po w montowaniu poduszek powietrznych (koszt ok 3000) autko spełnia moje oczekiwania.
Komfort
2,0
Widoczność
przednia szyba za niska (jestem wysoki 190 cm)
4,0
Ergonomia
zmiana lewarka biegów poprawia ergonomię. Fotel kierowcy (oczywiscie za dopłata) dobry, wygodny nawet bardzo. Przyciski nawet w dobrym miejscu i latwo dostepne (no moze poza regulacją swiatel schowane pod kierownicą niewidoczne)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam wersję bez klimy a i tak dobrze sobie radzi. Nie narzekam.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla wyższych kierowców mało miejsca, szcególnie na nogi.
3,0
Wyciszenie
240 000 i zrobilo sie głośno. jeszcze nie wiem czy to tłumnik juz padł (autko 3 lata) czy cos zupełnie innego.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie ok. Przeglądy tragedia. Naprawy w serwisie zabujstwo, poza serwisem mala dostepnosc czesci (stosunkowo nowy model)
3,0
Stosunek jakość/cena
Koszty napraw dość duze
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klocki tarcze w miare dobrze sie trzymają wymiana po ok 120 000 (tarcze 200 000) łozyska po 200 000, padło również sterowanie sprzegłem, oraz wymieniali czujnik (nie wiem jaki ale zapalało sie edc) opony wymiana przód co 80 000 - 10 000 tył ok 130 000 - 150 000 więc w miare ok. Zarówki to normalnie tragedia zdarzało sie ze h7 co 2 tygodnie.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 240 000 padł sterownik silnika (zalany płynem chłodniczym) koszt w serwisie ok 6000 netto.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TD 146KM 107kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Iveco Daily IV

Liczba wpisów: 8

Iveco Daily IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Iveco Daily IV