Szukaj

Ocena kierowcy - Iveco Daily IV

Tomkos , 12 lat temu
Silnik 3.0 TD 176KM 129kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 143 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Iveco Daily IV 3.0 TD 176KM 129kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,54
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : oszczędność i zrywność
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie uwierzycie ale na trasie Kraków - Warszawa - Kraków z kompletem pasażerów ( bus ) i dużą klimatyzacją dachową non stop na full przy dwóch kierowcach autko wyszło na poziomie 10.8 1 kierowca i 10.2 drugi kierowca. Należy zauważyć iż było troszkę jazdy po Wawie i rozwózki po Krakowie w sumie ok 700 km myślę ze to już reprezentatywna próba. Wcześniej miałem sprintera 313 cdi i też mógł się zmieścić w tej ilości paliwa, natomiast pojedyncze koło silnik m2.2 i 50 km mniej..... IVECO jest bezkonkuręcyjne.....ps nie ma co patrzyć na komputer i jego dane na temat spalania bo pokazuje nawet 20 litrów ... liczy jak mu się chce
5,0
Stosunek jakość/cena
STOSUNEK jakość do cena..... fantazja. Za sprintera tak wyposażonego , min klimatronik tempomat i inne ciekawe i wygodne rozwiązania wyłożyliśmy ok 15 proc więcej jak za IVECO a jesteśmy z niego dużo bardziej zadooleni, jedynie co to sprinter ma lepsze materiały urzyte w desce rozdzielczej.... no cuż... widać mercedesa. Pozatym jednak chowa się dalekkko dalekkko za cieniem Iveka.. i na haku IVO ma 3500 a sprinter 2000, nawet w okularze osobowym miałem więcej...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
puki co ... zrobiliśmy nim 20 000 nic nie słychać co by się mogło psuć. Hamulce ....jak w H9... bardzo mocne .. sprinter klęka do stup IVECO jak i w wielu innych przypadkach... mercedes skończył się w 2000 roku z chwilą wprowadzenia silników CDI a zakończeniem produkcji legendarnego silnika 2.9 który potrafił zrobić 2000 000 km tak jak w naszym jednym bez dotykania silnika....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
puki co ... zrobiliśmy nim 20 000 nic nie słychać co by się mogło psuć. Hamulce ....jak w H9... bardzo mocne .. sprinter klęka do stup IVECO jak i w wielu innych przypadkach... mercedes skończył się w 2000 roku z chwilą wprowadzenia silników CDI a zakończeniem produkcji legendarnego silnika 2.9 który potrafił zrobić 2000 000 km tak jak w naszym jednym bez dotykania silnika....

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TD 176KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Iveco Daily IV

Liczba wpisów: 8

Iveco Daily IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Iveco Daily IV