Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Wrangler III Unlimited

cb_radiowiec, 12 lat temu
Silnik 2.8 CRD 200KM 147kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Jeep Wrangler III Unlimited 2.8 CRD 200KM 147kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
3,62
15% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Niewiele jest takich karoserii :-) Ten cały samochód jest całkiem pozytywny
5,0
Całokształt
Te kategorie nie oddaja charakteru tego samochodu- to jest terenówka i ma wszystkie cieszące serce cechy terenówki. Osiagi, prędkość, układ jezdny nie mogą być porównywane do tradycyjenj osobówki Jestem z niego jednak bardzo zadowolony
Wrażenia
3,0
Silnik
Demon prędkości z niego żaden, ale przez to ZBYTNIO nie łamie przepisów a jak trzeba wyprzedzić przy 90-100km/h to też daje radę Diesel troche głośny- jak to diesel
5,0
Skrzynia biegów
nie mam zastrzeżen- pracuje sprawnie i intuicyjnie. Jakbym mógł to bym polecił
3,0
Układ jezdny
Komfort podróżówania po płaskich drogach naprawdę dobry choć przychyły jezdni trzeba korygować skrętem kierownicy, na mniejszych powiatowych trzęsie troche budą, no ale to rama i sztywne mosty. Mam wrażenie że ten samochód nie przejeżdża po prostu nad dziurą, on pragnie pokazać że kawałeczek po kawałeczku zbadał ją każdym calem swojego koła :-) Stosunkowo twarde fotele są dla mnie nawet bardziej komfortowe w dłuższych trasach niz w poprzednim aucie
Komfort
4,0
Widoczność
Po prostu normalna
3,0
Ergonomia
ergo....co??? Jak masz Wranglera to podobno jesteś wieśniakiem więc nie masz pojęcia co to ergonomia jest. A tak powaznie- wszystko na swoim miejscu jak juz załapiesz co i gdzie ( a jest nieco inaczej niż w europejczykach)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie nagrzewa i chłodzi. Lepiej niz w poprzednim aucie. Brak klimatronika ( bo i po co)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Komfort podróżówania po płaskich drogach naprawdę dobry, na mniejszych powiatowych trzęsie troche Stosunkowo twarde fotele są dla mnie nawet bardziej komfortowe w dłuższych trasach niz w poprzednim aucie( wcześniej jeździłem Oplem Signum) minus za brak pełniejszego ustawiania fotela pasażera, w tylnych fotelach ISO Fix jest ( foteliki dziecięce)
3,0
Wyciszenie
powyżej 100- 110 ,ub w trakcie wichur słychać opływające powietrze, ale nie przeszkadza to zbytnio ( chyba że ktoś z Bentleya sie przesiadł...)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Liczyłe sie z tym. Średnio pali na trasie ok 10,5, w mieście mniej jeżdzę więc trudno mi powiedzieć dokładnie- cos kolo 13 pewnie. W tereni pali tyle ile wlejesz
3,0
Stosunek jakość/cena
nie kosztował mało, ale jest wart swojej ceny- tzn wart w USA, u nas po akcyzie, podatkach i hw co jeszcze troche drogi
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
troche krótko jeżdże wiec ciężko powiedzieć- na razie drobiazgów brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wspomniałem -nawet z gwarancji jeszcze nie zszedłem- zobaczymy jak sie skończy ( na 2 lata dają). Na razie wszystko gra

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 CRD 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Jeep Wrangler III

Liczba wpisów: 3

Jeep Wrangler III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Jeep Wrangler III Unlimited