Samochód prawie nie odstaje od zachodnich tej klasy z tamtych lat (połowa 80-tych). Czego nie dałoby się powiedzieć o polskich konstrukcjach. Wyrazy uznania dla konstruktorów. Solidnaja maszina.
Wrażenia
4,0
Silnik
elastyczny, zrywny, aż dziw że to wschodnia konstrukcja. Chyba, że to efekt wytężonej pracy dzielnych radzieckich szpiegów...
3,0
Skrzynia biegów
Przyzwoicie. Wymaga pewnej siły, ale dla mnie nie jest to problem - dobrze wyczuwalne wchodzenie biegu, bezawaryjna. 5 bieg jakby na dokładkę - poniżej 90 nie ma oczym mówić
3,0
Układ jezdny
Trzymanie się drogi takie sobie. Zawieszenie wysokie, a twarde (korzyść), mało awaryjne
Komfort
2,0
Widoczność
Jak dla mnie słaba. Np. w Polonezie dużo lepsza. Słupki przedniej szyby za grube
3,0
Ergonomia
Niewygodny dostęp do ciężko chodzących przełączników, siedzenia wygodne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Prawidłowo.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Całkiem wystarczająco. Bagażnik duży - 5
4,0
Wyciszenie
Naprawdę nieźle. Polonez w porównaniu to traktor
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8,8 w mieście bez cackania - jak na tamte lata, to bez zarzutu
5,0
Stosunek jakość/cena
Absolutna rewelacja. Ceny części - to samo. Polecam wszystkim, zwłaszcza osobom, które myślą o kupnie Poloneza.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tu coś odpadnie, tam coś zaśniedzieje, tu coś nie działa, skrzypi, tapicerka się odkształca...