Szukaj

Lista ocen Land Rover Range Rover III (23) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maxi
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Kultura pracy przyzwoita. 272KM nawet wystarczające jak na 2.7 tony wagi. Oczywiście demonem prędkości nie jest, ale przyspiesza naprawdę dobrze, a prędkość na autostradzie rzędu 140-160 nie wykańcza go. Jeżdżę głównie w mieście. Spalanie to, przy dość dynamicznej jeździe, 15.5-16 litrów. Zimą 17.5 l. Trasa 13.5 przy prędkości 140 km/h. Silnik przejechał 300 tyś i nie był nigdy naprawiany. Wymiana oleju co roku, maksymalnie co 20 tyś km.
4,0
~Maxi
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Kultura pracy przyzwoita. 272KM nawet wystarczające jak na 2.7 tony wagi. Oczywiście demonem prędkości nie jest, ale przyspiesza naprawdę dobrze, a prędkość na autostradzie rzędu 140-160 nie wykańcza go. Jeżdżę głównie w mieście. Spalanie to, przy dość dynamicznej jeździe, 15.5-16 litrów. Zimą 17.5 l. Trasa 13.5 przy prędkości 140 km/h. Silnik przejechał 300 tyś i nie był nigdy naprawiany. Wymiana oleju co roku, maksymalnie co 20 tyś km.
4,0
~marcin_standerski@wp.pl
Land Rover Range Rover III
SUV 2.9 TD 24V 177KM 130kW
Silnik diesla BMW 3.0d to najsłabszy element tego genialnego samochodu, jest za słaby przy tej masie pojazdu, po 5.000 km wymieniłem przepływomierz i zamontowałem chip, szczerze polecam, różnica jest bardzo duża, może nie jest to samochód wyścigowy ale można się nim sprawnie poruszać i wyprzedzać a co najważniejsze zrobiło się znacznie ciszej, do dynamicznej jazdy nie są potrzebne już tak wysokie obroty
5,0
~Zadowolony kierowca
Land Rover Range Rover III
SUV 4.4 TDV8 339KM 249kW
Dynamiczne 312KM W kabinie Brzmi rewelacyjnie, niestety na zewnątrz słychać tylko syk turbin, (nie poszpanujesz) W moim autku podrasowałem do 428KM frajda jeszcze większa a spalanie się nie zmieniło. Dodałem jeszcze dyfuzor rozłancza tylne wydechy , ale tylko turbiny słychać.
4,0
~Mundek
Land Rover Range Rover III
SUV 2.9 TD 24V 177KM 130kW
Bardzo wysoka kultura pracy. Autko dośc dynamiczne . Troszkę słabszy pod górki ale przecież to wyścigówka i waży 2,5 tony.Zdecydowanie lepsze osiągi po zmianie oprogramowania.Wcześniej jeździłem dieslami Forda i Toyoty. W Rangu jest po prostu inna bajka.
5,0
~Adam
Land Rover Range Rover III
SUV 4.4 TDV8 339KM 249kW
Silnik sam w sobie to mistrzostwo świata, niesamowita kultura pracy (jak na diesla) i kosmiczne pokłady momentu obrotowego już od dołu. Technicznie i jeśli chodzi o trwałość to 3,6 jest dużo lepsze niestety.
5,0
~Adam
Land Rover Range Rover III
SUV 4.4 TDV8 339KM 249kW
Silnik sam w sobie to mistrzostwo świata, niesamowita kultura pracy (jak na diesla) i kosmiczne pokłady momentu obrotowego już od dołu. Technicznie i jeśli chodzi o trwałość to 3,6 jest dużo lepsze niestety.
5,0
~NoBody
Land Rover Range Rover III
SUV 4.4 V8 286KM 210kW
Silnik rewelacja bardzo fajnie sobie radzi, trzeba tylko dbać o niego i przeglądy robić co 15.000 tys a nie jak podaje serwis co 25.000. Świetnie nadaje się pod instalacje LPG tylko nie można oszczędzać.
5,0
~ELQrczako
Land Rover Range Rover III
SUV 2.9 TD 24V 177KM 130kW
Silnik jest mocny i w miare wystarczajacy do tej masy auta, jednak po zamontowaniu chip box-a oraz podniesieniu momentu obrotowego elastycznosc silnika znacznie sie poprawila.
5,0
~LUIS
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Nie ma się do czego przyczepić. Gładka, równa praca, przyjemny dźwięk, no może odrobinę za mało mocy (to w końcu prawie 3-tonowy kolos).
Land Rover Range Rover III