Szukaj

Lista ocen Land Rover Range Rover III (23) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Adam
Land Rover Range Rover III
SUV 4.4 TDV8 339KM 249kW
bardzo dobre tłumienie nierówności, zaskakująco zwrotne auto. W zakrętach jak na taki okręt naprawdę dobrze się prowadzi. To nie to co X5 ale też nie jest tak jak w typowych terenówkach jak np Defnder czy patrol. Tuleją w zawieszeniu można by kogoś zabić ;) Są ogromne i trwałe.
5,0
~Adam
Land Rover Range Rover III
SUV 4.4 TDV8 339KM 249kW
bardzo dobre tłumienie nierówności, zaskakująco zwrotne auto. W zakrętach jak na taki okręt naprawdę dobrze się prowadzi. To nie to co X5 ale też nie jest tak jak w typowych terenówkach jak np Defnder czy patrol. Tuleją w zawieszeniu można by kogoś zabić ;) Są ogromne i trwałe.
5,0
~marcin_standerski@wp.pl
Land Rover Range Rover III
SUV 2.9 TD 24V 177KM 130kW
Jedzie jak po szynach, pneumatyczne zawieszenie bez względu na obciążenie i rodzaj nawierzchni gwarantuje doskonałą przyczepność. Układ jezdny jest o klasę lepszy niż ML, XC90 czy podobne. Najlepsza kombinacja stałego 4x4, komfortu i możliwości terenowych, nie do pokonania zimą.
5,0
~WOJTEK
Land Rover Range Rover III
SUV 4.4 V8 286KM 210kW
Fantastycznie sprawdza sie na polskich dziurach tak samo dobrze o ile nie lepiej tych nie pokrytych asfaltem. Choc trzeba przyznac ze potrafi docenic rowniez drogi ktorych w polsce brak czyli piekne austryjackie autostrady
5,0
~NoBody
Land Rover Range Rover III
SUV 4.4 V8 286KM 210kW
Po regeneracji kolumny kierowniczej, wymianę wahaczy i dopieszczenie wszystkiego , jest genialnie. Zwróćcie uwagę na zawieszenie przed zakupem zwłaszcza na miechy i kolumnę kierownicza jest to dość kosztowne.
5,0
~Kuku
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Auto komfortowe idealnie wybiera nierówności. Pneumatyczne zawieszenie spełnia swoją funkcje. Na zakrętach dobrze trzyma się drogi przy normalnej jeździe. Precyzyjny układ jezdny.
4,0
~Maxi
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Biorąc pod uwagę gabaryty auta i wysoko położony środek ciężkości jest dobrze. Niestety ustawianie geometrii wskazane przy każdej zmianie kół/opon.
4,0
~Maxi
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Biorąc pod uwagę gabaryty auta i wysoko położony środek ciężkości jest dobrze. Niestety ustawianie geometrii wskazane przy każdej zmianie kół/opon.
5,0
~Kor
Land Rover Range Rover III
SUV 4.2 i V8 32V SC 400KM 294kW
Pneumatyka rozpieszcza komfortem, w dodatku działa bez zarzutu od nowosci. Na ostrich zakretach nie mozna przesadzac, to jednak ciezkie auto
Dziennik kosztów dla Land Rover Range Rover III
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
13,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Muminek25
Land Rover Range Rover III
SUV 4.4 V8 286KM 210kW
Geniusz w prostocie - zawieszenie pneumatyczne, dobry skręt właściwości jezdne dobrej terenówki w terenie i auta sportowego na autostradzie.
Land Rover Range Rover III