Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 323 VI F

Kosa1224, ponad rok temu
Silnik 2.0 DiTD 101KM 74kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mazda 323 VI F 2.0 DiTD 101KM 74kW 2000-2003 - Oceń swoje auto
4,50
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Auto użytkuje już 7 lat i chyba zostanie ze mną do końca. Są auta szybsze, wygodniejsze, bardziej wyciszone, a ta mazda po prostu jeździ i dowozi mnie z punktu A do B i robi to całkiem dobrze, przez cały okres użytkowania naprawy wyniosły około 2tyś złotych. Auto godne polecenia jako tanie źródło transportu, jednak polecam tylko dla osób którzy nie parkują pod chmurką.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezawodny i jak na 2.0 mało pali, ale głośny, przy 200tyś wymieniona turbina koszt niecałe 900zł więc uważam że bardzo tanio. trzeba pamiętać o regulacji luzów zaworowych i o okresowej wymianie oleju. tylko syntetyk nigdy minerał bo zaciera się silnik
4,0
Skrzynia biegów
brakuje mi trochę 6 biegu, ale oprócz tego nie mam się do czego przyczepić. działa nie zgrzyta biegi wchodzą ładnie nawet lepiej niż w niektórych nowszych autach ale to pewnie kwestia wysłużenia konkretnych egzemplarzy
5,0
Układ jezdny
bardzo dobry ładnie się prowadzi (wielowahacz z tyłu) przez 70tyś wymieniłem tylko końcówki drążków i łączniki stabilizatora lubią się uszkodzić na większej dziurze
3,0
Karoseria
mój egzemplarz był w bardzo dobrym stanie więc konserwacja podwozia wskoczyła zaraz po zakupie. do tej pory podłoga zdrowa bez rdzy. tylne nadkola niestety gorzej jest rdza, była usuwana domowymi sposobami ale zawsze wraca zwłaszcza po zimie i kontakcie z solą. dlatego trzeba się liczyć z okresowymi poprawkami blacharskimi
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność bardzo dobra nawet do tyłu
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką, miejsca też jest wystarczająco
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
podstawowa manualna ale działa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
mogłoby być lepiej wyciszone wnętrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
uważam że jak na 2.0 spalanie 5l cykl mieszany jest bardzo dobrym wynikiem. autko jest tanie w eksploatacji mój egzemplarz praktycznie bezawaryjny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto swoje lata ma i drobiazgi się zdarzają u mnie zacinający się zamek tylnej klapy i przetarty kabel od podnoszenia szyby (tylna prawa)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jedyna poważna usterka to wymiana turbiny koszt niecałe 900zł

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 101KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 323 VI F 2.0 DiTD 101KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 323 VI F