Szukaj

Lista ocen Mazda 6 II Hatchback (42) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Marcin Sz.
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Bardzo łatwo rozładować akumulator. Posłuchanie przez 10 minut radia w samochodzie przy wyłączonym silniku może oznaczać, że już tego silnika nie odpalimy (akumulator był zmieniany, prąd ładowania był sprawdzany ale sytuacja nie uległa poprawie) - od tamtej pory miałem zawsze JumpStarter przy sobie. Słabe hamulce, które wynikają z wadliwej konstrukcji mocowania tarcz. Według mojego mechanika, jakkolwiek by się nie oczyściło po jakimś czasie...
3,0
~Kazimierz
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Niedawno miałem problem z uszkodzonym cięgiełkiem czujnika poziomowania xenon. Chciałem go wymienić kupując nowe cięgiełko. W Mazdzie oraz w hurtowniach motoryzacyjnych nie mają cięgiełka. Mazda sprzedaje w zestawie z czujnikiem za 1750 zł brutto!. Nic dodać nic ująć. Sam wziąłem się do roboty i naprawiłem, dorabiając część mocowania która łączy się z wahaczem. Cięgiełko było zapieczone w wyniku rozszczelnienia uszczelki, zatem po...
3,0
~Liki1021
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
najpierw wymienino synchronizator 3-go biegu (NA GWARANCJI), dwykrotnie regulacja, po jakim czasie bigi 2 i 4 wchodzily ze zgrzytem, a 2 potrafila "wyskoczyc" ostatecznie linka dzwigni zmiany biegow !!! mam nadzieje ze teraz bedzie dobrze. PO MOJEMU KIEPSKI SERWIS, ktory nie umial sobie poradzic ze zlozeniem do kupy skrzynki po wymianie synchronizatora !!!! po ostatniej naprawie (wymiana linki) przejechalem 35 tys km i wszystko chodzi...
2,0
~lubik
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
Miałem trzy razy problemy z licznikiem. Naprawa w ASO koszt łączny 1050 zł . Do tego na dodatek po zaledwie roku użytkowania skrzynia biegów chciała jeździć tylko na pierwszym biegu. W wyposażeniu standardowym powinien być siłacz do przerzucania z jedynki na dwójkę. W serwisie dowiedziałem się ,że w Mazdzie te właśnie biegi ciężko po jakimś czasie chodzą. Koszt naprawy 1800 zł. Wymiana sterownika lampy przedniej 450 zł.
3,0
~tadek
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Wydmuchane uszczelki pod wtryskami to norma w tym silniku. Do tego delikatne problemy ze zmianą biegów na skutek awaryjnych synchronizatorów. Łożyska kół też lubią się psuć, prawdopodobnie na skutek przegrzania piasty przez zbyt małe tarcze hamulcowe.
5,0
~Mad Dog
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Poważnych usterek nie miałem, auto nie zepsuło mi się tak, żebym nie mógł kontynuować jazdy. Najpoważniejsze awarie jakie małem to wyciek oleju z prawej poduszki silnika i zabrudzona przepustnica.
3,0
~tufix
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
wymiana turbiny na gwarancji....tuż przed 100 tyś km wiec się udało :) Troche by jeszcze pewnie wytrzymała ale wyła jak karetka pogotowia. Na zimno ludzie się oglądali czy nie jedzie coś na sygnale
4,0
~Fus
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Łożysko przy przebiegu 90 tyś. nadaje się do wymiany, bardzo słabe zabezpieczenie łożyska przed dostępem wody i po prostu koroduje.
1,0
~Michał
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
Oprócz problemów z silnikiem i maglownicą(całościowo grubo ponad 10 000 zł), żadnych większych usterek.
5,0
~Krzysiek
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Musiałem regenerować zacisk hamulcowy i tyle, ale to było do przewidzenia, auto nie jest nowe.
Mazda 6 II Hatchback