Szukaj

Lista ocen Mazda 6 II Hatchback (59) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~strzelec
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Jstem w trakcie testowania ulkadu jezdnego na sliskiej nawierzchni ( zima ), do tej pory udalo mi sie przy kilkudziesieciu probach na pustej, osniezonej drodze wprowadzic mazde w poslizg tylko kilka razy. To auto trzyma sie jak przyklejone, nawet na sniegu w ostrych zakretach ! Wciskajac gaz go dechy na sniegu prowadzi sie prosto jak strzala - doskonala trakckja ( kontrola trakcji ) Mam kola 17\", dodatkowo powoduje to lepszea przyczepnosc,...
5,0
~Patryk
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
W gruncie rzeczy jest to najwieksza zaleta tego auta, jednak wymaga czasu aby sie do niego przyzwyczaic. Ale po koleji. Uklad jezdny jest bardzo czuly. Na kretych, szybkich odcinkach doslownie sam skreca i daje duzo frajdy. Z drugiej strony na koleinach trzeba mocno trzymac kierownice, bo gubi tor jazdy. Do tego twarde, chodz bez przesady, zawieszenie oraz mala kierownica powoduje, ze samochod prowadzi sie bardzo dobrze. Mazda sie przylozyla i...
3,0
~Marcin Sz.
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Tutaj niby jest OK, ale jak dla mnie nieco zbyt duże "czucie drogi". Przy wyższych prędkościach samochód jest niespokojny na drodze. Wykazuje wyraźną tendencję do zbaczania zgodnie z nachyleniem drogi. Nie polecam puszczania kierownicy w trakcie jazdy. W zasadzie to jeżdżąc Mazdą wyrabiasz sobie odruch ciągłego trzymania rąk na kierownicy. Po jakimś czasie jest to już zupełnie naturalne.
4,0
~Slavoo
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Tu jestem trochę rozdarty... Przy tym zawieszeniu trudno mówić o komforcie. Samochód jest po prostu twardy, więc jazda po przeciętnej polskiej drodze daje nam trochę doznań i czujemy prawie każdy dołek i kamyczek pod kołami. Z drugiej jednak strony tak zestrojone zawieszenie pozwala na dynamiczną jazdę i człowiek nie zastanawia się czy zwalniać przed każdym zakrętem - auto jedzie po prostu jak po szynach.
4,0
~WA
Mazda 6 II
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Samochód na drodze zachowuje się niezwykle pewnie, jest dosłownie przyklejony do drogi. Szczególnie widać to na odcinkach takich jak serpentyny na zakopiance - Mazda bez trudu potrafi zmieścić się w swoim pasie i jechać szybciej tam, gdzie inne samochody nie dają już rady. Jednak zestrojenie zawieszenia jest za twarde, przekłada się to też na dosyć głośnie wybieranie niektórych wybojów.
5,0
~Wojtek
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Daje doskonale bo nie znam lepszego. Jeździłem dwoma generacjami „avensisa”, pasatem, megane i mondeo. Dla mnie wspaniałe połączenie komfortu, sprężystości i pewności prowadzenia. Auto zachowuje się bardzo pewnie. Nawet przy nagłym hamowaniu z dużej prędkości na sypkiej nawierzchni łatwo opanować samochód.(Żadne z powyżej wymienionych dla porównania aut nie było moją własnością.)
5,0
~SSL
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Układ jezdny to naprawdę silny punkt mazdy 6. Po przesiadce z hondy civic ufo, byłem mile zwinnością mazdy. Ten samochód lubi skręcać (w przeciwieństwie do ufo). Zawieszenie jest przy tym bardzo komfortowe. Wcześniej miałem saba 5 i nissana primierę - oba auta były komfortowe - ale nie były tak zwinne jak mazda.
4,0
~Pablo
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Zawieszenie jest sztywne, świetnie sprawdza się na krętych drogach. Samochód prowadzi się pewnie, kontrola trakcji działa poprawnie, nie jest zbyt gwałtowna. Hamulce sprawują się bardzo dobrze, z pewnością to też zasługa dobrych 17 calowych opon. Układ kierowniczy jak dla mnie, mógłby mieć mniejszą siłę wspomagania.
5,0
~benio
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Wspaniale trzyma sie drogi. Wszystko bardzo precyzyjnie zestrojone. Auto nawet przy duzych predkosciach (200km/h - na autostradzie w Niemczech wiec bez lamania prawa) zachowuje sie pewnie i stabilnie. Wszelkie nierownosci, koleiny, itp, itd przejezdza pewnie i bez przenoszenia za duzej ilosci drgan do srodka auta.
Dziennik kosztów dla Mazda 6 II Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
7,0
l/100km
8,7
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~bart
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Jedyny element mechaniki idący w parze z dynamicznym wyglądem, bardzo responsywny i czuły zapewnia niezłe czucie auta i pozwala w miarę bezpiecznie pokonywać zakręty. Niestety jest możliwe kosztem komfortu, auto jest twarde, mi to nie przeszkadza ale warto to mieć na uwadze przed ewentualnym zakupem
Mazda 6 II Hatchback