Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć

Mercedes Klasa G W460 - Oceń swoje auto

Mercedes
Klasa G
W460
Wybierz
silnik
lista silników Mercedes Klasa G W460
Benzynowe Benzynowe
Diesla Diesla
Ukryj

Podsumowanie 21 ocen tego auta

Oceny Mercedes Klasa G W460

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,42
5% lepiej niż w segmencie Duże SUVy (4,18)

Całokształt

Całokształt
4,81

Mechanika

Silnik
4,33
Skrzynia biegów
4,52
Układ jezdny
4,71

Komfort

Widoczność
4,86
Ergonomia
4,29
Wentylacja i ogrzewanie
4,33
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,76
Wyciszenie
3,57

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,52
Stosunek jakość/cena
4,33

Niezawodność

Drobne usterki
4,57
Poważne usterki
4,81

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
100%
0%
NIE
na podstawie 3 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Karoseria

Filtr

Lista 21 ocen

4,69
dodano 24.07.2003 przez

Samochód uzleżnia jak narkotyk, miałek już ponad 10aut a Gelenda tak mnie uzależniła że już nie patrzę na inne, mogę nią jezdzić do końca życia. Ona po prostu dostojnie połyka kilometry , nie męczy , wsiadam do niej z auta osobowego i odpoczywam kilkaset kilometrów po polskich drogach nie jest udręką i ciągłą walką o życie, jej wygląd i masa uspokaja nawet czarne BMW tnące na trzeciego - czekają spokojnie w sznureszku , nie chcąc się spotkać z płytą podsilnikową , która jest akurat na wysokości górnej części maski osobowego samochodu. konstrukcujnie to " Czołg" wykonany z doskonałej jakósi materiałów. Pomimo że moja ma niewielki silnik można nią spokojnie na trasie jechać 100-140 . Jeżeli ma instalację gazowa koszty paliwowe są podobne jak samochodzie osobowym na PB, istalacja pracuje w tym silniku znakomicie . No i jeszcze jedno , kiedy droga się kończy możemy komfortowo dalej jechać. Wterenie w klasie samochodów o dużej masie jest jednym z najlepszych , i wygodnych w obsłudze - 2 blokady mechanizmów różnicowych , zsynchronizowany reduktor ( załanczany bez potrzeby zatrzymania ) dają duży komfort. Jest to po prostu w 100% terenowa limuzyna . Terenowa bo zaprojektowana do celów wojskowych pod koniec lat 70 - tych a następnie dzięki popularności na rynku cywilnym dostosowany do jego wymagań we wszystkie wygody luksusowego Mercedesa ( dotyczy to "cywilnych " wersji ) bo typowo użytkowe zachowały swój spartański charakter do dzisiaj. Po ponad 20 latech jest produkowany w miemal nie zmienionej linni i nie zapowiada się by uległo to zmianie bo......j .w.

więcej »
4,62
dodano 20.02.2007 przez

Jeżdżę tym samochodem od 1990 roku i jak sobie przypominam to był jeden z pierwszych w kraju. Szybciej było tylko kilka Puch-Steyer´ów w oddziałach ochrony środowiska. Zakochałem się w tym samochodzie 17 lat temu i tak samo fascynuje mnie dziś. W tym czasie wykonałem jeden poważny remont blacharsko lakierniczy i wymianę gum w zawieszeniu oraz łożysk i sprzęgła. Czasami ciągnąłem przyczepy o ciężarze ponad 3 t, topiłem się w wodzie i błocie, pokonywałem trudny teren, wyrywałem z korzeniami drzewa przywiązywane łańcuchem do haka, używałem samochodu do burzenia starego domu ( ciągnąłem liny przywiązane do ścian i elementów drewnianych stropów) i ... zawsze było OK. Trzy razy ten samochód uratował mi życie, kiedy inny kierowca tracąc panowanie nad swym autem miał pecha kończyć na moim zderzaku lub gdy z kilkumetrowej skarpy uciekałem w zagajnik przed ciężarówką, która wpadła w poślizg. Mam inne samochody, ale tem jast ponad wszystkimi. Obecnie przeprowadzam kapitalny remont wszystkiego i mam nadzieję,że po tym będzie mi służył przez następne lata. Ten kto wymyślił G Klasse był naprawdę genialny.

więcej »
4,38
dodano 06.02.2006 przez

Aktualnie auto stoi na lotnisku w Syrii w Damascus :) W zeszłe wakacje zrobiłem sobie rodzinną wycieczką. Z Polski do Trurcji dotarłem w 16 dni, zaś z Turcji do Syrii w niecałe 7. Auto nie sprawiło problemów. Nic poważniejszego nie uległo awarii. Gdy zapadał zmrok rozkładałem platwormę na dachu wspierającą się na masce i na niej rozbijałem dwa namioty w obawie przed dzikimi zwierzętami :) W tegoroczne wakacje planuję dalszą część podróży. Moim celem jest Egipt :) Zobaczymy jak Mercedesik sobie poradzi w trudniejszych warunkach :)

więcej »
4,23
dodano 14.04.2003 przez

no cuz, gelenda nie jest pojazdem dla kazdego, jest ciezka, wolna (w dieslu, benzynki smigaja :), kanciasta, duza, ergonomia lat 80tych, ale za to jest bezawaryjna, jak sie rozbuja to nic cie nie zatrzyma :) faktem jest ze czesci sa drogie, na szczescie rzadko sie cos powaznego psuje, jak sie troche pokuma to sporo czesci mozna dostac taniej, w terenie przy umiejetnej jezdzie zajedzie daleko, samochod dla indywidualistow - bo kto by chcial jezdzic kioskiem na kolach :))

więcej »
4,85
dodano 10.12.2006 przez

Auto idealne w teren,sluzby Niemieckie bazuja na tych autach,uzywaja ich nie do zabawy, musza dojechac do celu.Mimo lat sa sprawne. Auto do pracy,kosciola i marketu, gdzie nie pojedziesz jest ok i nie wstyd podjechac ubloconym ;-)

więcej »
4,54
dodano 09.07.2006 przez

Wielki, nieco przyciężki niezawodny ,ukochany kawał solidnego niemieckiego żelastwa na kołach.Najcudowniejszy samochód na świecie!

więcej »
4,38
dodano 10.02.2007 przez

Ktos kto chociaz raz jechal tym autem (prowadzil) zawsze bedzie mial do niego sentyment......lepszego auta nie mialem.

więcej »
4,62
dodano 23.02.2007 przez

Niema lepszego sam.na świecie.B.dużo miejsca,świetne prowadzenie,niezawodny w terenie.Samochód na całe życie.

więcej »
4,38
dodano 29.06.2005 przez

Bardzo dobry samochód-prosty w obsłudze,nie zawodny,ale mógłb posiadać kilka usprawnień i rozwiązań z Ułaza.

więcej »
4,62
dodano 01.01.2008 przez

wyjątkowe auto

więcej »