Szukaj

Lista ocen Mitsubishi 3000GT II (11) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~MAX, maxymilian68@poczta.onet.pl
Mitsubishi 3000GT II
Coupe 3.0 V6 24V 225KM 165kW
nie mam w zwyczaju katowac samochodow, choc czasem lubie depnąć- problem w tym ze w cyklu miejskim turbiny rozgrzeją mi sie dopiero kiedy juz dojade na miejsce- więc nie kręcę powyzej 3,0 -wiec przy normalnej jezdzie spala 12,5 filtr oleju 12PLN, filtr powietrza 25PLN, olej troszke drozszy Castrol GTX magnetic 170PLN /4 litry
5,0
~seba@optonline.net
Mitsubishi 3000GT II
Coupe 3.0 V6 24V 4x4 286KM 210kW
zadziwilo mnie to ze auto z moca (ja go lekko przerobilem) prawie 400 km moze tak malo palic... no chyba ze przyciskam na kazdych swiatlach wtedy da sie odczuc to zuzycie paliwa.. jak na auto z taka moca daje 5 oczywiscie moglo by palic duzo mniej - to proste kazdy by chcial zeby palilo jak najmniej
3,0
~jarek p
Mitsubishi 3000GT II
Coupe 3.0 V6 24V 4x4 286KM 210kW
15 - 35 l/100 raz na miesiac do wymiany opony klocki i przeglad przynajmniej u mnie / koszt utrzymania ok 5 kpln / miesiac przy ostrej eksploatacji
4,0
~OLO_SSJ6
Mitsubishi 3000GT II
Cabrio 3.0 V6 24V Turbo 320KM 235kW
Lepiej niż w Skyline´ie, ale do popierdółek a´la Opel Corsa z dieslem daleko
5,0
~Janusz
Mitsubishi 3000GT II
Coupe 3.0 V6 24V 225KM 165kW
nie sposób spalić w cyklu miejskim na setkę powyżerj 14 l, na trasie przeciętnie 9 -10 l
4,0
~Daniel 3000
Mitsubishi 3000GT II
Coupe 3.0 V6 24V 225KM 165kW
Jak na sportowe auto pali mi bardzo ladnie bo kolo 15l. po miescie
3,0
~kubadrob@zigzag.pl
Mitsubishi 3000GT II
Coupe 3.0 V6 24V 4x4 286KM 210kW
PRZY PEŁNYM BUCIE WIR W ZBIORNIKU ALE TO NORMALKA PRZY TURBINIE.
5,0
~Janusz
Mitsubishi 3000GT II
Coupe 3.0 V6 24V 4x4 286KM 210kW
średnie spalanie ok 11 - 12 l/ 100km
4,0
~piotras
Mitsubishi 3000GT II
Coupe 3.0 V6 24V Turbo 320KM 235kW
jak na ta moc i osiagi doskonala
2,0
~Sylwia
Mitsubishi 3000GT II
Coupe 3.0 V6 24V 225KM 165kW
duzo pali a czesci BARDZO drogie
Mitsubishi 3000GT II