Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Eclipse I (41) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 52 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Tiamat
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Podobno różnie ze skrzynią. Podstawa do dobry olej i traktowanie z głową. Żadna skrzynia nie wytrzyma " pałowania " bez głowy i wbijania biegów szybciej niż noga wciśnie sprzęgło. Moja bez zarzutu, a licznikowy przelot jest 220 tyś km. Czasem V zgrzytnie na zimnym silniku. Przełożenia długie z wyjątkiem II, która starcza do 100 km/h.
5,0
~M.P.
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW
krótki skok , krótka dźwignia, rewelacja . Dobrze zestopniowana , bez zarzynania silnika jedynka ciągnie do 60km/h , II do 90 , III do 140, IV do ok 190 , a na V to ok 230km/h. Ale na codzień można pokonać trase na samej piątce , jak w automacie :) , ciągnie ładnie nawet przy 70 - 80km/h
2,0
~kiepuczi
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW
problem z redukcja biegow oraz pierwszym biegiem, ktory wchodzi dopiero po zatrzymaniu sie calkowitym. problem rozwiazalem stosujac mieszanke oleju firmy red line MTL i MT 90, w proporcjach 2:1, obecie zalalem skrzynie olejem BG synchroshift II, ktory calkowicie rozwiazal problem z skrzynia biegow
4,0
~maciej
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Jak dla mnie typowo japońska - trochę haczy przy szybkiej zmianie, ale jest precyzyjna. Hydrauliczny system włączania sprzęgła nie jest doskonały, ale przełożenia są krótkie, ciasno wchodzą a przy tym ten dźwięk zmiany :)
4,0
~LowRider
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Skrzynia jest ok,u mnie coś na zimnym oleju szwankuje 2 bieg,oraz czasami 5 ,ale po rozgrzaniu jest ok,no i ergonomia przy zmianie biegów jest super-podłokietnik i krótki drążek z wersji Po-Lift pasują do ręki niesamowicie :)
4,0
~Piotr
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW
plusy za krótki skok i drążek zmiany. Skrzynia raczej z krótkimi przełożeniami jak na 2.0 16 DOHC z taką mocą. Nie wiem jak koniec 4 i 5 biegu bo to poza granice rozsądku:) Nie mam serca ciągnąć 5 do końca.
4,0
~Adrian
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Bardzo brakuje 6 biegu w tym aucie A brak doświadczenia i wyczucia (skrzyni) powoduje iż z perfekcyjną skutecznością są niszczone w takim stopniu ze możliwy jest tylko SWAP skrzyni
4,0
~Domin
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW
U mnie akurat jest dobrze tylko czasem jak jest olej nie rozgrzeny w skrzyni to drugi biek słychać jak się wrzuca,ale poza tym świetnie-krótkie przełożenie malina.
4,0
~Maniu
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW
Czasami 2 zgrzytnie ale to zadkosc Dlugosc przełozen: 1st 7000 rpm @ 61 kmh 2nd 7000 rpm @ 97 kmh 3rd 7000 rpm @ 147 kmh 4th 7000 rpm @ 203 kmh 5th ?????

Mitsubishi Eclipse I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~b.l.a.d.e.
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
zdarzaja sie zgrzyty przy sportowej jezdzie (przewaznie przy dwojce) wstecznego tez trzeba sie nauczyc, czesc winy lezy po stronie sprzegla
Mitsubishi Eclipse I