Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Galant VIII Kombi

Misiek666, 9 lat temu
Silnik 2.5 24V 163KM 120kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 198 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Galant VIII Kombi 2.5 24V 163KM 120kW 1996-2006 - Oceń swoje auto
4,15
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
posiadam wersję automat ale nie ma takiego wyboru...
Wrażenia
5,0
Silnik
power i japońska kultura pracy
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia Invec dostosowuje się do stylu jazdy i dynamicznie reaguje na kick down. Jedna z najlepszych z jaką jeździłem. Trzeba tylko dbać o olej (Castrol transmax Z) i tyle. Drugi w firmie taki sam Galant jest katowany od 8 lat i skrzynia działa bez zająknięcia.
3,0
Układ jezdny
Rozbudowane zawieszenie - bardzo kiepski skręt (zawsze cofanie na dwa razy, brak możliwości nawrotki na jezdni dwupasmowej. Jest po kilka wahaczy na stronę więc jest się co psuć na naszych drogach. W Ford Galaxy McPerson załatwia sprawę na jednym wahaczu - ten sam komfort tylko taniej.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, tempomat, grzane fotele, opcja hold (winter) automatu, TCL, ABS
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
minus za czujnik temperatury wnętrza - radio go ogrzewa i klima po dłuższej jeździe zaczyna mocniej chłodzić. Niektórzy przenoszą go niżej. Ogrzewanie super jak to w benzynie - ciepło po 0,5km. Dodatkowo z grzaniem foteli. Klima wydajna i działa (bez serwisu od co najmniej 6 lat).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto projektowane dla 4 Japończyków do 160cm wzrostu lub dla managera i jego Yorka... Przy 183cm za mną już nikt nie usiądzie. Przesadnie rozbudowane zawieszenie powoduje brak miejsca w bagażniku z powodu nadkoli (kombi).
4,0
Wyciszenie
Tu zawsze mogłoby być lepiej, chociaż wtedy nie słychać byłoby dźwięku silnika (;-))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zasadzie nic poza eksploatacją, no może skomplikowane zawieszenie trochę kosztuje. Większe awarie (a mówię o aucie z 1998): rolka paska PK, pęknięcie węża wspomagania. Największy koszt to zerwanie wałka napędowego w sprzęgle hydro - wada fabryczna niektórych egzemplarzy 2,5V6. Dzięki forum Mitsumaniaków naprawione za 1500zł (kupno skrzyni od 2,0 za 1000zł i wymiana sprzęgła). Części dostępne, zamienniki również.
5,0
Stosunek jakość/cena
za auto w 2006r dałem 22tys zł, do tej pory WSZYSTKO w nim działa. Od 120tys km jeździ na sekwencyjnej LPG - zużycie ok 13L.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystkie najdrobniejsze elementy wyposażenia pracują poprawnie. Znany problem styków zegarka poprawiłem sam na parkingu w 20min. Tylko zawieszenie co jakiś czas prosi o poprawki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko jedna poważna usterka na 90tys km (cały przebieg ok 200).
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,50 zł
10,9
l/100km
13,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Galant VIII Kombi