Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

skorpionjp@wp.pl, 14 lat temu
Silnik 2.5 DID 176KM 129kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 DID 176KM 129kW od 2009 - Oceń swoje auto
3,31
19% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Manualne sterowania skrzyni redukcyjnej , nie lubię elektroniki
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : sprężyny w przednich kolumnach - samochód niestabilny - NIEBEZPIECZNY
Karoseria : stuki w środkowym prawym słupku - bardzo denerwuje
3,0
Całokształt
Przeciętnie, bo drobiazgi psują wszystko, a bardzo źle bo przyjęty sposób naprawy mojego samochodu po prostu może doprowadzić do katastrofy. Mam opinie Rzeczoznawców PZM, stacji diagnostycznych, próby drogowe, nawet sprawę w sądzie o zabezpieczenie dowodu i nic. Mam nieodparte wrażenie, że specjaliście z MMC, a tym samym i importerowi zależy na tym żebym się wysypał swoim samochodem i problem sam zniknie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ale unikajcie ja ognia magicznego pudełka \"RALLITRONIC\", które \"podbija\" moment obrotowy na góra 30 sek. a potem samochód przestaje przyśpieszać. Może to doprowadzić do bardzo niebezpiecznych sytuacji zwłaszcza przy wyprzedzaniu. 167 KM to tzw \"mapa\" (zmiana oprogramowania)i tylko wtedy mamy moc kiedy chcemy i jak długo chcemy.
4,0
Skrzynia biegów
Jak dotąd wymiana łożyska oporowego i na głównym wałku , ale za to po 12.000 km. przebiegu. Skrzynia redukcyjna sprawdza się, kiedy inni sięgali po łopaty ja dalej jechałem bez przeszkód, a śniegu w tym roku było dużo.
2,0
Układ jezdny
Samochód od początku jest krzywy. Lewa strona niższa od prawej. Rok walczę z serwisem o naprawę i nic. Importer MMC twierdzi , że jest to samochód użytkowy i jest to dopuszczalne , przy czym w danych technicznych nigdzie nie ma informacji o tym , że różnica między stronami może wynosić 1,50 cm. Serwisu AUTO GT Warszawa Wrocławska 4 nikomu nie polecam. Polecam za to nowy program TVN TURBO KAMERA , który będzie o moim samochodzie.
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba przyzwyczaić się do jazdy i manewrów z bocznymi lusterkami - we wstecznym niewiele widać. Polecam system ułatwiający manewrowania (4 czujniki na przód i tył + wyświetlacz odległości i kierunku z którego pojawia się przeszkoda). Dla sprzedawcy jest to zbyt \"drogi\" system i trzeba go kupić we własnym zakresie.
4,0
Ergonomia
W tej części mam najmniej zastrzeżeń. Specjalnie nie ma do czego się przyczepić, chyba że jak wsiadam to przy prawidłowo ustawiony fotelu kierowcy walę głową w dach, ale trzeba uważać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń. Klimatyzacja o dużej wydajności. W lecie chłodno, i to tak jak ustawię. W zimie też utrzymuje zadane temperatury. Szyby nie parują, a jeżeli to para szybko znika po ustawieniu nadmuchu na szyby - ciepło w całym samochodzie (nawet z tyłu) a nie we wszystkich samochodach tak jest.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotele (nawet te z tyłu)- tylko ten dach, ale nad tym muszę sam popracować.
4,0
Wyciszenie
Poza stukami w prawym środkowym słupku , których serwis nie może zdiagnozować przez rok , to reszta może być. Wewnątrz kabiny jest na tyle cicho, że można swobodnie słuchać radia. Sygnały samochodów specjalnych słychać dobrze, ale to zasługa specjalnej częstotliwości tych ostatnich.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dlaczego przeciętnie - bo cena oleju napędowego (dobrego) niewiele różni się od średniej benzyny. Spalanie - powiem tak , jak jadę spokojnie to 10/100 jak mnie trochę \"poniesie\" to do 12 - 13/100. Przy wyprzedzaniu nigdy nie zwracałem uwagi na spalanie raczej na to ile znajduję się na lewej stronie i czy samochód cały czas przyśpiesza - RALLITRONIC OSTRZEGAM PONOWNIE !!! Godz. pracy serwisu j.w. 170 zł. dodam tylko, że klamkę pokrywy tylnej zabudowy (2 śrubki)wymieniali 1 godz. i 40 min. i mogę to udowodnić.
3,0
Stosunek jakość/cena
I to bardzo przeciętnie. Gdyby ten samochód kosztował o 40% mniej to ocena byłaby zapewne lepsza. Czy kupiłbym ten samochód jeszcze raz tak, ale tylko z tego powodu, że wszyscy wielcy polskiego rynku samochodowego stosują te same oszukańcze praktyki:w Gdańsku sprzedano jako nowy samochód z byle jak przyspawanym dachem - tłumaczenie - podczas transportu na górnym poziomie lawety nie zmieścił się pod wiaduktem ,przedstawiciel renomowanej firmy niemieckiej nie potrafi zdiagnozować i naprawić łożyska oporowego, w bardziej wypasionych samochodach ogromnym problemem są tzw filtry cząstek stałych ,itd , itp. Na tym rynku obowiązuje zasada BIERZ PIENIĄDZE I UCIEKAJ i chyba dlatego nie mam pretensji do samochodu. TYLKO , ŻE Z TYM COŚ TRZEBA ZROBIĆ. JAK KTOŚ ZGINIE BĘDZIE ZA PÓŹNO.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przeciętnie dlatego , że o wszystko trzeba się dobijać, a przykład klamki urasta do kosmicznego problemu. W przypadku MITSUBISHI WSZYSTKO JEST PROSTE, ALE TYLKO DLA MMC - specjalista d/s technicznych decyduje o naprawach gwarancyjnych, a ponieważ premie płaconą ma od jak najmniejszej ilości tych napraw, więc tych napraw prawie się nie wykonuje, a jak się wykona to .... POLECAM TVN TURBO KAMERA program o moim \"Miśku\" chyba jeszcze w marcu tego roku.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wadliwe od początku zawieszenie. W nowym samochodzie zamontowano sprężyny przedniego zawieszenia nie od tego modelu. MMC zadecydowało ustami swojego przedstawiciela o wymianie tylko jednej sprężyny (i to też nie od tego modelu). Efekt - samochód stał się bardzo niestabilny - po prostu niebezpieczny. Każdy średnio rozgarnięty mechanik wie, że elementy współpracujące wymienia się parami - no to co można powiedzieć o \"poziomie\" technicznym specjalisty z MMC ?????

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 DID 176KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi L200 IV Double Cab