Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail I

Irek. (novadent@neostrada.pl), 15 lat temu
Silnik 2.2 Di 136KM 100kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan X-Trail I 2.2 Di 136KM 100kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Nie rzucająca się w oczy stylizacja.Obszerne, ergonomiczne i wygodne wnętrze.Bagażnik może troszkę za mały ale to kwestia indywidualnej oceny. Napęd bez uwag. Hamulce ostro reagują musiałem się uczyć delikatnego traktowania. Zawieszenie bliskie przyzwoitych osobówek .Szczególnie w zakrętach.
5,0
Całokształt
Może trochę na wyrost ale naprawdę do codziennego użytku w terenie górzystym jesienią , zimą mokrą wiosną wydaje mi się idealnym rozwiązaniem Nie zbyt monstrualny ,a skuteczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
"maselko" Idealny kompromis między : osiągami,elastycznością a "wyżyłowaniem". Turbina odpala od około 2000 obr/min w sposób odjazdowy.Większość przyzwoitych aut osobowych ma problem z dotrzymaniem pola.
4,0
Skrzynia biegów
Zbyt krótka dźwignia zmiany biegów ,co przekłada się na krótkie" wrzutki" biegów. W początkowym okresie miałem mały problem z przejściem z 5 biegu na 6. Zdarzyło się, że wskakiwała 3. Pierwszy i drugi bieg zbyt krótkie. Ale jest to konieczne ze względu na charakterystykę silnika.
5,0
Układ jezdny
Jazda w 90% po asfalcie na oponach typowo szosowych Pirelli Scorpion 215//65/16. Tryby jazdy +ESP+ABS + cuś tam + cuś tam dają możliwość dopasowania do każdych warunków jazdy i umiejętności kierowcy.
Komfort
4,0
Widoczność
Odczuwam mały niedosyt pewności jazdy do tyłu przy ocenie odległości przez tylna szybę. Można sobie bez problemu radzić używając lusterek ale wymaga to pewnej wprawy.
5,0
Ergonomia
Wymaga przyzwyczajenia po przejściu z innego samochodu, ale jest bardzo o.k.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5-10 minut i masz to co chcesz. Fotele podgrzewane w wersji Elegance.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O.K. Fotele powinny lepiej trzymać na boki. Wydaje mi się jednak , że zależy to od postury kierowcy. Regulowana kierownica dodaje możliwości dopasowania.
4,0
Wyciszenie
Ocena dla wymagających melomanów. Przeciętny kierowca znajdzie w tych tonach przyjemność.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7,2-8,4 oleju napędowego- średnio. Przejazd na foola Kraków - Piwniczna tam i z powrotem przez Limanową z zapiętym napędem 4x4 zużyłem 8,4 l/100km. Wymiana filtra oleju i oleju co 10-15 tysięcy kilometrów zależnie od sposobu eksploatacji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Powinno być 4+.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak doświadczeń ze względu na krótki okres eksploatacji.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak doświadczeń ze względu na krótki okres eksploatacji.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 Di 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan X-Trail I 2.2 Di 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan X-Trail I