Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW 1998-2000 (90) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 182 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Michał CK
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Układ jezdny do bani. Wymieniałem już stabilizatory, końcówki drążków, łóżyska, wyważałem koła w 8 zakładach, a jak biło kierownicą powyżej 120km/h tak bije dalej. Najlepsze jest to, że na stacji diagnostycznej twierdzą, że wszystko jest ok i nic nie powinno się dziać. Z tyłu wymieniałem już amortyzatory przy 80000, mimo że mechanicznie były dobre to wybiły się gumowe tuleje łączące amortyzator z podwoziem i strasznie się tłukło zawieszenia na...
4,0
~RobertG
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Zawieszenie jak to w Astrze dość twarde ale wytrzymałe i pewne. Amortyzacja jak dotąd nie wymieniana, mimo to na serwisie nadal sprawna. Dobrze się prowadzi, trzyma drogi, omija przeszkody bez wrażenia utraty przyczepności. Póki co nic nie póka i nie stuka. Serwisowane na bieżąco elementy zawieszenia i układu jezdnego ograniczają się do wymiany jedynie \"spraw eksploatacyjnych\".
4,0
~techfan77
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Zawieszenie jest twarde, pewnie się trzyma drogi i jest niezniszczalne nawet na naszych drogach. Niestety przy gorszych nawierzchniach męczy ze względu na twardość. Elementy fabryczne jak sworznie i drążki czy łączniki wytrzymują 150-200 tys km przebiegu. U mnie przy niemal 270 tys km są jeszcze oryginalne drążki kierownicze!
4,0
~fioletowy
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Nie jest to demon pokonywania zakrętów - jakby układ jezdny z opóźnieniem reagował na ruchy kierownicą (gumowy? - nie wiem czy to właściwe określenie). Z punktu A do punktu B spokojnie się dojedzie. Jak ktoś chce sportowego zawieszenia, niech weźmie w tej klasie Focusa lub Mazdę 3.
4,0
~Michał_K.
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Jak każdy Niemiec, twardy i sztywny. Na dziurach można pogubić zawartość sztucznej szcęki, jeżeli ktoś takową posiada. Za to na trasie bardzo dobrze radzi sobie z zachciankami kierowcy, choć czasami na zakrętach przód lubi nieznacznie ucieć.
4,0
~Karool
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Nie jest zbyt twardy , nie jest zbyt miękki , oczywiście nie jest to zawieszenie z audi ale i koszta serwisowanie kilkuset razy mniejsze. Do spokojnej jazdy w sam raz . Idealne wspomaganie (lekko i przyjemnie) Dobra precyzja.
5,0
~M.B.
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
mało komfortowe na wybojach i nierównościach ale dzieki temu że jest tak "sztywno" zestrojone pozwala na szybka jazdę po łukach oraz wybacza gwałtowne manewry kierownicą wracając grzecznie koła na pierwotny tor jazdy
4,0
~Arek
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Dobre amortyzatory olejowo-gazowe pomagaja w dobrym prowadzeniu. Zakupilem auto z przebiegiem 200 tys km. Teraz, 55tys km pozniej laczniki stabilizatorow sie odzywaja. Reszta elementow bez zmian, bardzo dobra.
5,0
~Wilku
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Niektórzy mówią że astra II jest za twarda :-),to niech usiądą w bmw,zemby idzie wybić na naszych drogach.W astrze jest dobry kompromis między komfortem,a twardością zawieszenia.
Dziennik kosztów dla Opel Astra G Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,8
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~PucekSko
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
155 tyś km w starej astrze to rarytas układ kierowniczy sztywny i precyzyjny jak na auto do dojazdów do pracy i auto robocze, sztywno i bez luzów
Opel Astra G Hatchback