Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra J Sports Tourer Facelifting

Karol, 8 lat temu
Silnik 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Astra J Sports Tourer Facelifting 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
5,00
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wersja cosmo + radio Intellink cd600, lakier metalik, światła led do jazdy dziennej. Auto prezentuje się ponadczasowo, dynamicznie, a sylwetka jest odpowiednia do nazwy wersji nadwozia. Stosunek cena/jakość bezkonkurencyjny (po uwzględnieniu rabatów).
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczna jednostka. Na hamowni osiąga max 150km (źródło: youtube). Wtrysk pośredni, więc idealnie współgra z fabryczną instalacją gazową, które jest zainstalowana wzorowo. 10s do setki wystarcza do sprawnego poruszania się na trasie. Max moment obrotowy 1800-4800 obr/min. Od 4800 obr/min max moc :) Moim zdaniem brzmi przyjemnie, basowo.
5,0
Skrzynia biegów
Dość długie przełożenia, trzeba się przyzwyczaić. 5. i 6. to typowe nadbiegi nie służą do wyprzedzania, w związku z tym po redukcji do 3. lub 4. wyprzedzanie to przyjemność.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń. Komfortowo a jednocześnie bez przechyłów.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra. Bez zarzutu.
5,0
Ergonomia
Duża ilość przycisków na kokpicie. Trzeba się przyzwyczaić, ale materiały dobrej jakości i rozmieszczenie przycisków typowe, nie trzeba specjalnie niczego szukać. Bardzo czytelne zegary. Radio Intellink cd600 opracowane wspólnie z Panasonic brzmi świetnie (7 głośników) i jest funkcjonalne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawna klimatyzacja. Może trochę głośna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
186cm wzrostu. Wygodna pozycja za kierownicą. Za mną bez problemu podróżuje druga osoba dorosła. Pojemny bagażnik. Siedzenia składają się na płasko.
5,0
Wyciszenie
Słyszymy tylko silnik, ale ten ładnie brzmi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak danych. Przegląd ASO ma kosztować 650 zł ( z uwagi na LPG). W porównaniu do serwisów japońskich - tanio.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wysoka jakość w stosunku do akcpetowalnej ceny (po rabatach).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt mały przebieg.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt mały przebieg.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Astra J Sports Tourer Facelifting