Szukaj

Lista ocen Opel Frontera B (48) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 59 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mariusz Siedlce
Opel Frontera B
Standard 2.2 16V 136KM 100kW
Zawieszenie jest zestrojone bardzo miękko i całość ogólnie buja się na drodze. Wymiana amortyzatorów niewiele zmieniła. Ale taka jest charakterystyka większości terenowych aut. Trzeba nastawić się na spokojną jazdę i wolne pokonywane zakrętów. Szybka jazda nie jest mocną stroną Froty. Po prostu: wolniej ale wszędzie. Napęd 4x4 nie powinien być używany na asfalcie. Załączany jest na sztywno więc nie ma obaw, że jak w suwach delikatne...
4,0
~Tomek KOSA
Opel Frontera B
Sport 2.2 16V 136KM 100kW
Dobrze zestrojone twarde zawieszenie idealne na nasze Polskie dziurawe drogi. Nie płynie się tym jak jakimś miękkim francuzem ale przecież te auto ma ramę i ma zadatki na auto terenowe aczkolwiek nie jest to rasowy Off-Road. Na autostradzie też pięknie się prowadzi ale na zakętach przy prędkościach powyżej 100 km/h trzeba uważać,no cóż auto jest wysokie jego środek ciężkości jest trochę inny niż w autach osobowych ogólnie zawieszenie...
5,0
~oreslyfox
Opel Frontera B
Sport 2.2 DTI 115KM 85kW
Tutaj bez zarzutu. W terenie i zimą trzeba nie umieć jeździć, żeby się zakopać. Lubię będąc w górach wyciągać miastowych w ich discovery :) A poza terenem, na szosie też przyjemnie bo świetnie się spisuje mechanizm rozłączania przedniej osi- taniej jest jeździć 120km/ niż 90 bo wtedy tylko na jednej osi. Chyba, że ktoś nie jeździ szybciej niż można (to po co mu samochód, tak jeżdżą autobusy)
4,0
~ptah@vp.pl
Opel Frontera B
Standard 3.2 V6 205KM 151kW
tu zależy od upodobań. do jazdy w terenie trochę za miękki do jady po czarnym trochę za twardy jeśli porównywać do aut osobowych.Jak uwzględni się że jest to samochód terenowy to jest git.Plomby na dziurawych drogach nie wypadają a w lekki teren wystarczająco stabilnie. Jednak jak ktoś chce rajdowo pokonywać zakręty to niech kupi sobie subaru, tym autem jeździ się dostojnie a nie sportowo :)
2,0
~maciej
Opel Frontera B
Standard 2.2 DTI 115KM 85kW
Układ jezdny sprawuje się średnio. Mimo tego, że auto jest bezwypadkowe trudno ustawić zbieżność. Stosunkowo często trzeba wymieniać sworznie i końcówki drążków kierowniczych, jednak tak to już jest jak się jeździ głównie w terenie. Pojawiają się też luzy w łożyskach przednich kół. Dodam też że auto jest nisko zawieszone.
5,0
~Michał
Opel Frontera B
Standard 3.2 V6 205KM 151kW
W normalnym codziennym użytkowaniu drogowym niezniszczalne. W terenie przy intensywnym użytkowaniu słabe przednie zawieszenie ale do ogarnięcia. Takie turystyczne wyjazdy w teren czy sporadyczne przejazdy przez pole czy las nie wpływają wymiernie na jego kondycję. Na asfalcie komfort.
4,0
~..:: AR ::..
Opel Frontera B
Standard 3.2 V6 205KM 151kW
Wielkie koła całe ma 30"-31", mocne zawieszenie raczej dobrze znosi nasze drogi. Bardzo duży komfort jazdy po dziurach. Słaba strona to hamulce są sprawne jednak szybko zużywają się kocki ze względu na 2Tony auta i silnik 3,2 dający szybko rozruszać kolosa do 100km/h. Jazda z głową eliminuje ten problem.
4,0
~Przemek
Opel Frontera B
Standard 3.2 V6 205KM 151kW
Na zakrętach trochę jednak czuć że to nie auto sportowe , porostu buja na zakrętach. Zawieszenie jest ok na nasze polskie drogi w dodatku ja mieszkam na wsi i lubię czy to na ryby czy do lasu na grzyby więc jest w sam raz i na drogę i na wertepy
4,0
~Kamil
Opel Frontera B
Standard 2.2 DTI 115KM 85kW
Samochód prowadzi się dobrze, jednak zdecydowanie nie jest stworzony do szybkiej jazdy, no ale to chyba oczywiste. Bardzo podskakuje na dziurach, przez co prowadząca go kobieta może nieco narzekać.
Dziennik kosztów dla Opel Frontera B
Średni koszt przejechania 100 km
54,33 zł
8,9
l/100km
15,2
l/100km
17,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~lew
Opel Frontera B
Standard 2.2 DTI 115KM 85kW
Przechyla się, ale nie ma obaw po prostu trzeba się przyzwyczaić. Na pewno nic złego się nie stanie. Prowadzi się świetnie. Na luźnej nawierzchni nadstrowny - bajka, można jeździć bokiem.
Opel Frontera B