W dalszym ciągu uważam zakup tego samochodu za trafny wybór.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny. Przyjemne brzmienie. Dynamika średnia, zresztą przy masie 1255 kg i dużej stosunkowo powierzchni karoserii 90 KM to zupełne minimum. Dałem "5" bo od tej jednostki napędowej trudno wymagać więcej.
4,0
Skrzynia biegów
"Jedynka" wchodzi trochę opornie.
5,0
Układ jezdny
Pewnie się prowadzi prawie w każdych warunkach mimo że bez ESP.
Komfort
5,0
Widoczność
Przyzwyczaiłem się do przednich słupków
4,0
Ergonomia
Wszystkie manipulatory bardzo dobrze rozmieszczone (w zasięgu ręki) ocenę obniża nie tyle ergonomia co brak schowków. Jedyny pod deską rozdzielczą (od strony pasażera) niezbyt dobrany wymiarowo. Z trudem mieści się atlas samochodowy (ten mały) nie mówiąc o innych drobiazgach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, również szybko znika para z szyb. Uważam, że miejsca nawiewu są bradzo dobrze dobrane.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trudno o lepsze rozwiązania
4,0
Wyciszenie
Tak jak w poprzednim komentarzu. Powyżej 110 mogło by być ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po przejechaniu 10 000 średnie spalanie wyniosło 6,89 l/100. Zdecydowana większość dystansu to jazda po mieście.
5,0
Stosunek jakość/cena
W porównaniu z konkurentami cena była korzystna zwłaszcza kiedy można liczyć na różne promocje również kredytowe. Można również uzyskać różne "gratisy" (w zależności od salonu) odnośnie wyposażenia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie niezawodnie. Chociaż auto jest zbyt nowe na prawidłową ocenę
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak powyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]