Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 306 II Kombi

Mariusz, 17 lat temu
Silnik 2.0 HDi 90KM 66kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Peugeot 306 II Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2003 - Oceń swoje auto
3,62
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
pomimo w/w różnych rzeczy auto jest dobre, ale mogłoby być lepsze...
Wrażenia
4,0
Silnik
Jestem pierwszym właścicielem i znam te autko bardzo dobrze(kombi, 2,0 HDi); eksploatowany jest maxymalnie(jeździ 7 dni w tygodniu po całej południowej polsce); silnik chodzi super, są problemy z obudową silnika(uchwyty); poważniejszych problemów nie było i mam nadzieje że nie będzie...
5,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń, jednak 1 za krótka; 3 krótka a 4 rewelacyjna od 60 do 130;
4,0
Układ jezdny
ciekawa usterka po pierwszym roku ekspoatacji - coś się odkręciło w tylnym kole i niemożna było cofać?! usterka naprawiona w ramach gwarancji w serwisie; dziwnie zachowują się koła przednie po wpadnięciu w dziurę - czuć na kierownicy; po 4 latach do wymiany cały przód - najczęściej zaczyna się od prawej strony;
Komfort
4,0
Widoczność
na światłach wysoki kierowca musi się pochylać żeby zobaczyć zmianę światła
3,0
Ergonomia
przewoże nim bardzo dużo pakunków i muszę stwierdzić że mnie pozytywnie zaskakuje - dużo wchodzi po sam sufit, po złożeniu/wyciągnięciu tylnych siedzeń; pojemny pomimo że auto jest ogólnie małe(wąskie);
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ciepło nawet w największe mrozy - sprawdzony i niezawodny; brak klimy i filtra przeciwpyłkowego - w lecie masakra!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sprzodu może być, ale z tyłu tylko dla dzieci - niewygodnie, ciasno, mało miejsca na nogi; dla 3 osoby z tyłu brak zagłówka; auto dobre dla dwóch osób(a pisze o kombi!!!!);
5,0
Wyciszenie
jedyna rzecz do której nie mam zastrzeżeń:)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa - rewelacja - takie silniki powinny być we wszystkich autach! ceny przeglądów i napraw w salonach - zgroza; nie polecam napraw w salonach - złodzieje; wszelkie zamienniki spisują się w miarę dobrze;
2,0
Stosunek jakość/cena
jakość taka sobie a cena mocno przesadzona - auto jest niewarte 60 tys zł na dzień dobry; jest ona podyktowana chyba tym że to peugeot i taki silnik a reszta pozostawia dużo do życzenia
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w zimie tylna klapa leci na głowe - słabe siłowniki przy zimnym samochodzie; dobra rada - ogrzej wnętrze samochodu zanim otworzysz klape; pozatym w przy dużym mrozie i częstym otwieraniu tylnej klapy przerywają się przewody i siada tylna wycieraczka, głośniki w klapie oraz ogrzewanie tylnej szyby - jeśli masz problem z jedną tych rzeczy - sprawdź przewody prawy/lewy czarne przy tylnej klapie(widać je gdy jest otwarta); rypie się pilot od centralnego; przełącznik kierunkowskazów lubi szwankować przy przełączeniu w dół;
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ktoś wcześniej przy tym roczniku pisał o wadzie fabrycznej w silniku - wymiana pasów przy turbo(chyba) - potwierdzam dwukrotną wymianę, koszt od 900-1400zł u mechanika w salonach napewno więcej;

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 306 II Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
5,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 306 II Kombi