Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 806

Vanowiec, 16 lat temu
Silnik 2.0 HDI 109KM 80kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 806 2.0 HDI 109KM 80kW 1999-2000 - Oceń swoje auto
4,69
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Chyba wszystko mnie pozytywnie zaskoczyło, naprawdę auto ma tak niewiele minusów, że aż dziw bierze, że takie cosik mógł ktoś wyprodukować.
5,0
Całokształt
Mogę tylko polecić to auto. Jestem nim zachwycony. Z tego co wiem równie komfortowy jest bliźnika Lancia Zeta trudno mi się wypowiedzieć na temat pozostałych bliźniaków Fita Ulysses oraz Citroena Evasion, chociaż Ulysessem kiedyś jechałem i był równie wygodny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Może nie chodzi jak w nowym BMW, jednak pracuje bardzo równomiernie i jest elastyczny.Mam silnik HDI, podobno bardzo dobra, trwała konstrukcja.
4,0
Skrzynia biegów
Z całą pewnością należy się przyzwyczaić do nietypowego położe4nie drążka zmiany biegów, jednak po jakimś czasie każde inne położenie tegoż drążka drażniłoby strasznie. Biegi wchodzą dobrze, choć mogłoby być ciut lepiej.
5,0
Układ jezdny
Nie wiem co powiedzieć. Tym samochodem poprostu się płynie. Co do manewrowania to nie ma absolutnie żadnych minusów. Co do promienia skrętu to trzeba brać pod uwagę, że to jest VAN
Komfort
5,0
Widoczność
Gdzieś wyczytałem, że to jest jeżdżące akwarium i tak jet naprawdę.
5,0
Ergonomia
Wszystko co potrzebne jest pod ręką, no może oprócz zegarka, który jest w podsufitce, ale to nie ma znaczenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima mrozi w minutę, ogrzewanie gotuje w dwie. Parowania brak. Nawiewy na cały samochód i każde z siedmiu siedzeń osobno, nikt nie pozostaje bez powietrza, chociaż oczywiście na samym przodzie jest najbardziej komfortowo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pierwszy i drugi rząd bardzo dobrze. Na trzecim troszkę gorzej, ale tylko na nogi. Dużym pozytywem jest to, że za trzecim rzędem siedzeń zostaje jeszcze miejsce na dwie walizki (niemałe)
4,0
Wyciszenie
Nie jest idealnie cicho, ale do 120km można bez problemu porozumiewać się ze wszystkimi pasażerami. Prawdę mówiąc bardziej się słyszy sprężarkę klimy niż silnik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Waga samego auta 1600kg z pasażerami jakieś 1900kg. A wyniki? Najmniejsze zużycie to 6.00, średnie 7.00, a najwyższe 8.00 (jazda po samym mieście). Naprawiać to go jeszcze nie naprawiałem. Z tego co się orientowałem w cenach części to są one bardzo dobre, na poziomie średniej klasy auta. Dostępność części (orientacyjnie) bez zarzutów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ja go kupiłem za niewielkie pieniądze w bardzo dobrym stanie. Z tego co wiem w tym roczniku z silnikiem HDI kosztują nawet ponad 30tys (bez skóry, którą akurat ja mam), ale i tak bym dał, bo warto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Troszkę trzeszczących plastików, ale do wyeliminowania, ponadto nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic po prostu nic. Może za mało przejechałem kilometrów ale tyle mogę powiedzieć o usterkach, żadnych wycieków (oprócz skroplin z klimy) silnik such i czysty. Oby tak dalej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDI 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 806

Liczba wpisów: 10

Peugeot 806 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 806