Szukaj

Lista ocen Pontiac Trans Sport I 3.8 i V6 175KM 129kW 1989-1996 (21) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~QUBIC
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
ZA 15.600 złoty - finalnie, po sprowadzeniu, zarejstrowaniu, porzadnym przeglądzie, to jest bardzo dobra cena. Wygląda przecież jakby zjechał z taśmy wczoraj. We wnątrz i na zewnątrz nie widać sladu tych wszystkjich lat, skórka mięciutka, wykładzina czysciutka,lakier bajka. To mi sprawia radość. Jak potrzebujesz auto do intensywen pracy to rzeczywisćie kupuj sharana, ale jesli chcesz miec auto z klasa, stylem, które da ci duzo radości - to...
5,0
~Almado
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Łącznie z gazem sekwencyjnym i naprawami których nie zrobił poprzedni właściciel (raczej nie wierzę, ze zaraz po kupnie używanego samochodu nie ma potrzeby zrobienia czegoś) auto zmieściło sie w 20tys. Za te pieniądze nie kupi sie nic tak komfortowego, oszczędnego, pojemnego, dobrze wyposażonego i bezwypadkowego. Rocznikiem nie ma co się przejmować, to zupełnie inna konstrukcja niz przeciętny "europejczyk" - duzo mocniejsza i trwalsza.
3,0
~Alex
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Ceny Pontiaców Trans Sport czy odpowiednikow pt. Chevy Lumina APV i Oldsmobile Siluette (?) sa zupełnie konkurencyjne i obecnie mozna kupic model z lat 1993-1994 za około 15 tys zł. w stanie naparwde bdb. Ale uwaga zdarza sie mnostwo maksymalnie wyeksploatowanych egzemplarzy! Zwłaszcza z pierwszych roczników 1990-1991.
4,0
~MISIEQ
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
nawet dziś samochód wygląda na nowoczesny (z zewnątrz oczywiście) cena dobra. teraz znacznie spadła jakość... hmmmn... tanie plastiki ale to dobrze wtedy kiedy ma się dzieci bo łatwo utrzymać w czystości itd. trzeba dodać że karoseria jest wykonana z tworzyw sztucznych i dlatego samochód nie rdzewieje!!!
5,0
~norA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Ciężko o lepszego vana w tej kategorii cenowej oferujące więcej, a auta te niewysilone dobrze opierają się upływowi czasu, szczególnie nawozie z włókna szklanego nie zna korozji oraz wgniotek. Te auta powoli stają się futurystycznymi klasykami - jak się dba o płyny, to jeszcze dłuuugo posłużą.
5,0
~Marek Stawicki mullder@poczta.onet.pl, [501] 033 258
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
W mojej karoserii auto z końca produkcji (95/96) można kupić za ok 40 kPLN, z bardzo bogatym wyposarzeniem z elektrycznie odsuwanymi dzwiami i bagażnikiem, skórzaną tapicerką itp... Jedyne inwestycje to paliwo i olej, oraz normalne zużycie eksploatacyjen (klocki, tarcze, itp)
5,0
~Marcin
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Slzszalem, ze dobre sa jeszcze Nissany Questy, ale ja mam Pontiaca i jest od niego wiekszy silniejszy, szybszy i ładniejszy.. Tani samochod dla duuuuzej rodziny, a jakosc... ameryka ale te trzeszczace plastiki mozna latwo utrzymac w czystosci
3,0
~adam
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
tak sobie, podarujcie sobie to auto, kupcie sobie np: toyote previe, sharana tdi, zafire, galaxy jeżeli musicie mieć vana... ja się z vana wyleczyłem
4,0
~o-s-t-r-y-77@tlen.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Ceny jak za te auto są naprawdę niskie,warto zakupić zadbaną wersję a będziesz przez długi czas zadowolony z wyboru
Dziennik kosztów dla Pontiac Trans Sport I 3.8 i V6 175KM 129kW
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~esdarek@interia.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
za ta cene nie da sie kupic nic lepszego. zadne niemieckie namiastki luksusu nie kosztuja tak tanio i nie sa tak niezawodne.
Pontiac Trans Sport I