Szukaj

Lista ocen Renault Espace IV Grand Espace (54) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Tomasz
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 dCi 150KM 110kW
przez okres 6 lat wymieniłem komplet łożyska oporowego z poduszkami L i P strona. komplet 4 sprężyn z amortyzatorami przód i tył z tyłu niestety trzeba było ciąć śruby, oraz wahacze przód L i P strona hyle czoła konstruktorzy postarali się wkręcić tak śruby że zapierają się główkami o nadwozie przez co trzeba odkręcić całą ramę i delikatnie opuścić żeby wysunąć wahacz ale czego się nie robi żeby zdesperowany klient musiał korzystać z aso...
5,0
~Ziobro
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
To jest van a nie samochód sportowy i trzeba o tym pamiętać. Trochę ociężały na zakrętach, ale czujemy się jak w kombi kombi. W porównaniu z Voyagerem to gokart. Na autostradzie niezwykle wygodnie. Układ kierowniczy precyzyjny i z dobrze dobraną wartością wspomagania. Zawieszenie jest bardzo, bardzo trwałe. Tylne niezniszczalne. W przednim siada to, co we wszystkich autach - końcówki drążków, stabilizatorów - ale rzadko. Duży plus, bo to...
4,0
~miodek@miodek.org
Renault Espace IV
Grand Espace 1.9 dCi 120KM 88kW
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, ESP jest bardzo wrażliwe i działa przy najmniejszym nawet poślizgu. Na początku trzeba się przyzwyczaić do przechyłów nadwozia przy skręcaniu, ale nie jest źle. Zawieszenie też niczego sobie, w miarę dobra amortyzacja. Czasem trzeba wymienić coś w zawieszeniu, ale to rzadko. Zrobiłem już nim 50 tysięcy kilometrów i wymieniłem drążki. Teraz trzeba wymienić sprężynę, bo w ASO powiedzieli że lekko pęknięta....
5,0
~zwck
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Dość trwałe zawieszenie jak na Renault, dopiero pół roku temu byłem zmuszony wymienić fabryczne sworznie wahaczy, drążki i końcówki wymieniałem po zakupie auta na dedykowane dla traffica, do tej pory służą, w Lagunie robiłem to samo a sworznie i końcówki drążków musiałem wymieniać co rok. Pomimo swoich gabarytów auto nie potrzebuje jakiejś ogromnej przestrzeni do zawracania. na parkingu przed blokiem też nie ma tragedii.
1,0
~Staszek
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 dCi 175KM 129kW
Jeżeli do układu jezdnego zaliczamy układ hamulcowy, to jest to kompletne nieporozumienie. Tylko i wyłącznie z tego powodu nie kupiłbym tego samochodu po raz drugi. Wymiana klocków co 15,000 km, dwukrotna wymiana tarcz, w dodatku Renault nie uznaje tego elementu na gwarancji- totalna bzdura. Samochód dla hobbysty. Układ hamulcowy jest z plasteliny, z ewidentną wadą fabryczną/materiałową układu hamulcowego.
2,0
~Max
Renault Espace IV
Grand Espace 3.0 dCi 180KM 132kW
Zawieszenie to \"budyń\" albo \"ponton\" jak kto woli. Samochodem huśta podczs jazdy na wszystkie strony a szkoda bo układ kierowniczy jest bardzo prezycyjny i przyjemny. Gdyby zawieszenie było sztywniejsze to byłaby wysoka ocena a tak... Mistrzem tu jest Galaxy i nic go nie pobije. Zawieszenie jest tez głośne i naprawdę nie daje frajdy z jazdy.
4,0
~Waldek
Renault Espace IV
Grand Espace 2.2 dCi 150KM 110kW
Prowadzenie to sama przyjemność z tym zastrzeżenim,iż jest on stosunkowo miękki-konfortowy(na naszych drogach to wręcz błogosławieństwo).Trochę trzeba uważac przy szybkim wchodzeniu w zakręty ale jest to bardziej kwestia przyzwyczajenia.Wspomaganie chodzi w sam raz,nie za lekko.Hamulce bez zastrzeżeń jak na tę masę-skuteczne.
5,0
~Jaromir
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Typowy van - doskonały na autostradę, ale na górskie drogi to już niekoniecznie. Chociaż muszę powiedzieć, że byłem swego czasu w górach z kolegą, który jeździł Toyotą RAV4. Naginaliśy trochę, ale kolega szybko odpadał. Mówił potem, że strach było jechać ravką z taką prędkością, jak ja Espace.
4,0
~SUBARU FAN
Renault Espace IV
Grand Espace 2.2 dCi 150KM 110kW
pewne zachowanie na zakrętach.Duze rezerwy bezpieczeństwa. ESP włacza się na suchym asfalcie jedynie przy niemal wyczynowym pokonywaniu zakrętów. Naprawdę zawias jest ok. Ale nie ma róży bez kolców (koła 17 cali 225/55) poprzeczne nierówności odczuwalne przez pasażerów. Auto raczej na dobre drogi.
4,0
~Ryszard
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Kompromis pomiędzy komfortem i pewnością prowadzenia. Szybka jazda po autostradzie, nawet po łuku, to nic wielkiego. Nie wychodzą mu tylko szybkie zakręty, jest wyraźnie ociężały. Układ kierowniczy przeciętny, mógłby być bardziej precyzyjny, ale po Maździe 626 to i tak geniusz.
Renault Espace IV Grand Espace