Szukaj

Lista ocen Renault Espace IV Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW 2003-2012 (15) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Ziobro
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Daję 4, bo przez te wszystkie lata zdarzyły się dwie wtopy - raz rozleciało się koło pasowe (300zł). Drugi raz i to było bardzo przykre - padł alternator. I w obu przypadkach samochód nie nadawał się do jazdy, bo nie było ładowania. Dobra rada: alternator tylko nowy albo używany oryginalny! Nie dajcie się nabrać na regenerację. Nówka trochę kosztuje, ale macie pewność, że nie zawiedzie. Regeneracja powinna być dokonana z użyciem fabrycznego...
5,0
~Adam
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Wiele zalezy od wersji silnikowej. Akurat 2.0 T 170KM nie sprawia problemów. Warto kontrolować i wymieńiać koło pasowe wału. Może się rozwulkanizować i zarwać pasek który moze dostać się do napędu rozrządu (i narobić szkód). Zdarzaja sie awarie kart czy osprzętu np alternatora. Generalnie wielu potencjalnym awariom można zapobiec wymieniając wyeksploatowane już elementy prewencyjnie na nowe. Powiedzenie "jak sie dba tak się ma"...
5,0
~Jaromir
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Była tylko jedna, ale nie z winy samochodu. Otóż padł mi alternator. Dałem się namówić na regenercję (280zł). Byłem bardzo zadowolony, że tak tanio, aż tu w Austrii, padł znowu. Oczywiście austriaccy esesmani nie mają pojęcia o naprawianiu, więc po prostu wstawili mi nowy. Koszt całości - 3500. Potem dowiedziałem się, że taką regenerację za 280 to można o kant d., bo w tym modelu trzeba to zrobić na fabrycznych częsciach, za ok. 600pln....
3,0
~LUK721
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
W trakcie 2 lat: klimatyzacja 1000zł(warsztat,w cenie wszystkie lipne naprawy tych "co się znali"), sprzęgło 1000zł(warsztat), czytnik kart 300zł(serwis używka); przyciski okna 200zł(serwis nowe), podnośnik okna 160zl(sam używka); wyciek z półosi 700zł(serwis nowe), sonda lambda 600zł(serwis nowe), i co roku drążek kierowniczy 200zł(warsztat)
5,0
~mikolajo
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Posiadam auto od dwóch lat. Przez ten okres czasu nie miałem z nim problemów. Jedyne co, to regeneracja alternatora, skończyły się szczotki. Chciałbym nadmienić iż jest to tylko spowodowane eksploatacją w tym przypadku przebiegiem.
1,0
~SM
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Uziemił mnie w trasie, jedno z niewielu aut tak przewidywalnych pod względem usterek, alternator, karta, pekajaca tylna szyba, elektryczny hamulec...nie ma sie co łudzić że Twój egzemplarz będzie wyjątkowy...
1,0
~SM
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Uziemił mnie w trasie, jedno z niewielu aut tak przewidywalnych pod względem usterek, alternator, karta, pekajaca tylna szyba, elektryczny hamulec...nie ma sie co łudzić że Twój egzemplarz będzie wyjątkowy...
4,0
~Wojciech Czeluśniak
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Alternator chłodzony cieczą, wyświetlacz główny, koło pasowe wału, cewki zapłonowe, niezbyt pancerna maglownica, reszta jak w każdym aucie... jakie drogi tak szybko sypie się zawieszenie.
2,0
~Marcin
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
w rok padły mi następujące części: - skrzynia biegów -czujnik położenia wału -turbina -prawy przegub -czytnik kart -karta koszta ogromne :(
Dziennik kosztów dla Renault Espace IV Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,50 zł
11,9
l/100km
14,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~olo
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Brak, ale przed zakupem poprzedni właściciel wymienił całą tylną oś/belkę wraz z hamulcami bo stara już była mocno wysłużona.
Renault Espace IV Grand Espace