Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 200 III

kosiarz.1, 15 lat temu
Silnik 2.0 SDi 105KM 77kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Rover 200 III 2.0 SDi 105KM 77kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,77
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo zrywne autko a przy tym bardzo ekonomiczne.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Tylne hamulce wymagaja szczegolnej troski (bebny)
4,0
Całokształt
Poza drobnymi usterkami z autem nic sie nie dzieje, nie sprawia zadnych problemow. Doskonale na pierwszy samochod. Mozna poszalec w rozsadnej cenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę głosny ale nadrabia elastycznoscia i zrywnoscia.
4,0
Skrzynia biegów
Jednyka i dwojka praktycznie do ruszania. Czsami zacina sie wsteczny.
3,0
Układ jezdny
Zawiesznie twarde i nie przystosowane do polskich drog, czuc kazda dziure. Hamulce beda dzialac pod warunkiem ze je raz na jakis czas przeczyscimy (szczegolnie tył)
Komfort
5,0
Widoczność
Przednie slupki troche utrudniaja skrecanie w lewo, pozatym ideal.
4,0
Ergonomia
Trzeba sie przyzwyczaic do tego ze szybami sterujemy z konsoli srodkowej. Pozatym OK
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo sie nagrzewa 9ale potem juz nie sprawia problemow) szyby paruja podczas deszczu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca nie ma na co narzekac, optymalnie jezdzi sie w czworke, piec osob ma juz troche ciasno.
3,0
Wyciszenie
Najbardziej uciazliwa wada tego auta. Silnik powyzej 130 km/h jest juz bardzo glosny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 4,0 -4,5 litra Miasto max 6 Srednio wychodzi 5,5 co przy przyspieszeniu ponizej 10sek jest bardzo dobrym wynikiem. Ceny czesci zamiennych nie sa wysokie pod warunkiem ze wyjmiemy czesc i pojdziemy z nia do sklepu nie mowic ze jest od rovera. Pasuje bardzo duzo zamiennikow. Orginalne sa drogie i trudno dostepne.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczace plastiki i rygielki w drzwiach. żarowki od podsiwtlania tablicy lubia sie przepalac.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Napinacz paska wilorowkowego (zamiennik od vektry 50 zl) orginal 500zl Rura intercoolera lubi sie przetrzec i bryzgac olejem na silnik.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SDi 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Rover 200 III 2.0 SDi 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Rover 200 III