Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 400 II Hatchback

Sylwia, 14 lat temu
Silnik 1.4 Si 103KM 76kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Rover 400 II Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : 11 lat i ani śladu rdzy, regularnie myty i woskowany
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : uszczelka pod głowicą
5,0
Całokształt
Bardzo fajne auto dla kobiety za małe pieniążki. Gdy będziemy o nie dbać raczej nas nie zaskoczy. Zimne nie należy przeobrotowywać, na czas wymieniać płyny, oleje, świece (ISKRA LPG made in POLAND) - tanie i niezawodne, części tanie (oprócz amortyzatorów).
Wrażenia
4,0
Silnik
malutki a zarazem żwawy motorek, pozwala na całkiem dynamiczną jazdę, śmiało można wyprzedzać na trzecim i czwartym biegu, troszkę hałasuje po przekroczeniu 110km/h.
4,0
Skrzynia biegów
raczej precyzyjna, w przypadku mojego auta dwójeczkę z czuciem, nie za szybko bo delikatnie może zgrzytnąć, wsteczny wchodzi trochę topornie ale bez większych problemów.
4,0
Układ jezdny
Autko bardzo dobrze mi się prowadzi, ładnie wchodzi w zakręty nawet przy dużych prędkościach, zawieszenie pracuje cicho nic nie stuka nic nie puka.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność w Roverku jest rewelacyjna, hatchback oferuje dużą powierznię widoku we wstecznym lusterku, boczne słupki w niczym nie przeszkadzają.
5,0
Ergonomia
Funkcjonalne autko, wszystko tam gdzie powinno być, nie trzeba niczego szukać. Bardzo dobre wykończenie wnętrza, tworzywo bardzo dobrej jakości, nic nie skrzypi i nie piszczy, wykończone imitacją drewna do złudzenia przypominające prawdziwe.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lubi trochę parować, ale szybko się rozmraża. Klimatyzacja manualna, bardzo dobrze radzi sobie z całym wnętrzem, jazda jest przyjemna i nie męczy nawet w bardzo upalne lato.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Autko może nie duże, ale wszechstronne, idealne na 4 osobowej rodziny i psa w bagażniku. Spełnia wszystkie moje oczekiwania.
4,0
Wyciszenie
Jak przystało na benzynkę cicho przy ekonomicznej jeździe, zaczyna hałasować po 110km/h, raczej w długie trasy trzeba jechać spokojnie, idealne dla kogoś kto jeździ ze średnią prędkością 90km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rover zasilany LPG, bardzo tani w eksploatacji przy zasilaniu właśnie gazem. Średnio w cyklu miejskim nie pali więcej niż 9litrów, na trasie potrafi zaskoczyć i zejść nawet to 6litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę nie znalazła bym nic tańszego w takiej jakości wykonania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go 5 lat, uszkodził się regulator lamp przednich (wyskoczył bolec), wymieniłam rolkę mikro bo piszczała.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po za wymianą uczczelki pod głowicą (typowe dla silników serii K) wszystko na razie trzyma się kupy.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 103KM 76kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Rover 400 II

Liczba wpisów: 15

Rover 400 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Rover 400 II Hatchback