Szukaj

Lista ocen Seat Leon I Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW 1999-2005 (6) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~leon-ts@tlen.pl
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
No jak pisałem wscześniej był problem z tym urwanym silnikiem :) teraz to wspominam ze śmiechem, chociaż ponieważ stało mi się to kilka dni po sprowadzeniu, to wtedy się wystraszyłem, że to jakiś wrak. Zrobiłem przez rok 30tyś. km i nic poza tym nie dzieje! Dla mnie też troszkę za słabe są hamulce :( kupiłem top sporta m.in dlatego, że bałem się hamulców brembo w cuprze (że zjedzą mnie koszty), a te u mnie w woziku są czasem za słabe (mówię...
5,0
~Marcin
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
Nigdy nie stałem na awaryjnych ani nie musiano mnie holować. 3 lata i zrobiłem LEONem ponad 35 tys i nic się nie dzieje. Jedynie pompa SAI padła to wywaliłem Ją i całe oprzyrządowanie. Cewki zapłonowe, niestety dość szybko padają, ale to wada fabryczna tych modeli. Silniczek krokowy zintegrowany z przepustnića lubi podbijać obroty na jałowym biegu, ale ta wersja tak czasem ma.
3,0
~Mateusz
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
Padły łożyska przednie, tuleje (co ciekawe przetrwały od nowości),czujnik stopu, oraz czujnik położenia wału. Czeka mnie wymiana popychaczy hydraulicznych zaworów oraz uszczelniaczy wału i skrzyni biegów. Walczę już od dłuższego czasu, niemało mnie to kosztuje, ale kiedyś wszystko będzie w porządku.
5,0
~Leo
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
Sytuacja typowa dla każdego auta z turbiną Co jakiś czas warto zadbać o turbinę, kontrolować podciśnienia i częściej wymieniać olej. Sprzęgło też może się szybciej zużywać kiedy używa się auta w mieście.
4,0
~Adam
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
Przez 2 lata eksploatacji wymieniłem tylko cewke zapłonową
5,0
~gucio19
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
jeszcze nie było, jak się pojawia napisze
Seat Leon I Hatchback