Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Impreza III Hatchback

panekrzysiek, 2 lata temu
Silnik 2.0 i 150KM 110kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 115 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Impreza III Hatchback 2.0 i 150KM 110kW 2007-2013 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : AWD. Wątpię, ze to ten "legendarny symetryczny napęd na cztery koła", ale w zimę daje dużo frajdy i zaskakuje mnie jak i innych kierowców na drodze. Jego największą zaletą jest to, że jest stały, a nie dołączany (jak np. w A3)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdza jest moją największą obawą w tym samochodzie
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
bezawaryjny, nic się z nim nie dzieje, ale żeby tak pozostało trzeba na niego dosyć uważać. Regularne wymiany oleju itp
3,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze chodzi. Ma krótki skok i jest precyzyjna. Odejmuje gwiazdkę za brak 6. biegu, bo to utrudnia życie w trasie i drugą za tragiczne sprzęgło
5,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy jest "miękki", ale precyzyjny. Zawieszenie jest miękkie, ale po wyczuciu go można naprawdę szybko jeździć w zakrętach. Zaletą jest miejska jazda po dziurach, bo Impreza nic sobie z tego nie robi i tam gdzie wszyscy zwalniają Impreza może przyspieszać
3,0
Karoseria
Rdza. Głównie tylne błotniki, ale może pojawić się wszędzie.
Komfort
5,0
Widoczność
Wielkie lusterka, niezbyt szerokie słupki i duże szyby sprawiają, że w tym aucie nie ma martwych punktów
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Łatwo steruje się radiem i klimatyzacją bez odrywania wzroku. Bardzo wygodne fotele. Punkt odejmuję za tragiczny podłokietnik (za nisko i za bardzo przesunięty do tyłu- nie da się go używać) i dziwne zachowanie centralnego zamka, który nie otwiera się gdy pasażer ciągnie za klamkę i ja jako kierowca muszę go odryglować zanim ktoś wysiądzie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto w mroźne zimy nagrzewa się niczym piekielnym ogniem, a w lato schładza się momentalnie. Najlepsze pod tym względem auto z jakim miałem do czynienia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla pasażerów jest naprawdę dużo. Bez problemu mieści się czterech pasażerów 170-180 cm wzrostu i ja ponad 180. Nie ma problemu z miejscem nad głową czy na nogi, niestety przez to mały jest bagażnik
3,0
Wyciszenie
Jakieś podobno jest. Ogromne lusterka powodują, że w środku jest naprawdę głośno, ale w mieście też nie jest dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest aż tak źle jak niektórzy mówią. Najważniejsze to znaleźć mechanika, który z Subaru się lubi, a wtedy koszty maleją
3,0
Stosunek jakość/cena
Licząc na zimno, bez emocji- nie jest to najlepsze auto w tej kategorii: dość drogie jak na swoje lata i to co oferuje
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic mi się nie dzieje oprócz dwóch rzeczy i dlatego odejmuję ten punkt: 1. Sprzęgło- raz padło i dalej nie jest super. W tych autach sprzęgło przez manualną skrzynię i AWD mocno dostaje, a wykonane jest chyba z dykty. 2. Rdza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz wracałem na lawecie (sytuacja ze sprzęgłem), ale nie odejmuję, bo poza tym wszystko jest OK. Żadnych innych usterek, które w jakikolwiek sposób by mnie uziemiły

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Impreza III Hatchback