Szukaj

Lista ocen Suzuki Grand Vitara II (173) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 126 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Piotr
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 2.4 VVT 169KM 124kW
Skrzynie biegów jest tragiczna, po 54000 km pęknął i urwał się kawałek zębatki co zablokowało 2 bieg. Niewiem co spece z Suzuki wymiślili i kto produkuje tę skrzynię ale powinnni jak najszybciej zaprzestać ją instalować do tego modelu i o niej zapomnieć. Moim zdaniem ta skrznia nie nadaje się ani na teren ani na szosę. Szkoda bo gdyby zainstalowali o wiele lepszą skrzynię może semochód ten wiele by zyskał na walorach użytkowych. Poza tym o jej...
4,0
~emigrant
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 2.4 VVT 169KM 124kW
Kupujac to auto ,na poczatku duzo czytalem,pozniej duzo jezdzilem roznymi autami za rozna cene,nie ktore opinie na temat GV sie potwierdzaja,jednak wszystko zalezy od osobistego podejscia,jesli chodzi o skrzynie;faktycznie drazek drzy,mi jednak to nie przeszkadza,na moj wzrost 176cm,reka mi opada na podlokietnik-regulowany i na dzwignie,zmiana biegow-jest tu przecietnie,poniewaz,poczatki byly trudne do wyczucia auta,bylo nowe,wiec,jak ktos juz...
2,0
~baka1408
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 2.4 VVT 169KM 124kW
Znów jeden wielki minus. Biegi są źle zestrojone, znacznie pogarszając osiągi i pracę silnika. Samo wrzucenie biegu, o ile przy niskich obrotach daje się wykonać dość gładko, to gdy chcemy już (wolno bo wolno) przyśpieszyć i wrzucić kolejny bieg na 5000 obrotów, to jest to praktycznie nie możliwe. Skrzynia chodzi tak ciężko, że trzeba by na siłę szarpać lewarkiem aby płynnie zmienić bieg. Do tego rozłożenie przełożeń nie nadaje się również do...
4,0
~M j
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
Wiec tak... trzeba sie przyzwyczaic,jedynka jest krotka(jak na miasto-wiec pod ,,swiatlami,, nie zablysniemy na starcie :).) ale w ternie jest ok,reszta biegow jest ok,wchodza bez problemu.A tak dla przypomnienia tym ktorym biegi zle ,,wchodza,,- przypomnijcie sobie jak uczyli na nauce jazdy!!! Litera H .Jesli prowadzi sie w ten sposob lewarek zmiany biegow to mozna nawet 2 palcami zmieniac biegi. Oczywiscie jesli jakis ,,rzeznik,, wczesniej...
3,0
~jiiin
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 2012 2.4 VVT 169KM 124kW
Nic specjalnego, ani zla, ani wybitnie dobra, daje rade poprostu. Natomiast pomysl konfiguracji 'reduktora' to juz jest jakas porazka... No co niby ma oznaczac ustawienie 'N' gdzie odlacza sie zupelnie oba napedy? Do czego to ma niby sluzyc? Sugeruja producenci, ze trzeba bedzie duzo razy to auto holowac? Z kolei brak mozliwosci jazdy z napedem tylko na jedna os powoduje nadmierne zuzycie paliwa i jest bezuzyteczne w 99% jazdy szosowej. 4x4 za...
4,0
~slawomir.grzesiak@gmail.com
Suzuki Grand Vitara II
SUV 1.9 DDiS 129KM 95kW
Praca skrzyni biegow to rowniez nie jest najmocneijsza strona tego autka , biegi wchodza dosc opornie zwlaszcza 2-jka ale tak jest przez pierwsze 2-3 min, jazdy na zimnym autku- pozniej wszystko chodzi lekko i precyzyjnie oczywisice nie tak jak np. w passatach ale nie nalezy zapominac ze to terenowka z podwojnym sprzeglem. Na trasie lapie sie na tym, ze proboje wrzucic 6-tke. brakuje tego przelozenia. Skrzynia Generalnie OK
1,0
~wheelie@interia.eu
Suzuki Grand Vitara II
SUV 1.6 i 16V 106KM 78kW
Masakra, skrzynia biegów w tym samochodzie to porażka konstruktorów. Biegi wchodzą ciężko a często bywa tak, iż jedynka i wsteczny nie chcą wchodzić wogóle i trzeba nieźle kombinować żeby udało się je wrzucić. Dla niektórych może sie to wydawać żadnym problemem ale ja nie lubie stać na zielonym świetle jako pierwszy samochód i blokować przejazd innym.
2,0
~chaoswarrior@interia.pl
Suzuki Grand Vitara II
SUV 2.0 i 16V 140KM 103kW
W zasadzie same wady: - tylko 5 biegów (niestety wszystkie GV mają tylko 5 biegów) - krókie biegi, przy jeździe autostradami niepotrzebnie duże spalanie - drgający na wolnych obrotach drążek zmiany biegów zalety: - bezawaryjność - biegi ładnie wchodzą. Może poza wstecznym, gdzie trzeba czasem poprawić - ale to akurat miałem w każdym aucie
4,0
~Bartek M
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 2.0 140KM 103kW
Wraz z przebiegiem "wyrabia się". Przełożenia wchodzą coraz pewniej i precyzyjniej. Zestopniowanie skrzyni również jest odpowiednie. na 5 biegu przy 100km/h mamy około 3tys obr wiec jazda w przedziale 90-110km/h jest cicha oraz dość ekonomiczna. Skrzynia redukcyjna jest bardzo przydatna w trudnych sytuacjach. Dzięki niej w terenie mało kiedy brakuje mocy
Dziennik kosztów dla Suzuki Grand Vitara II
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
8,7
l/100km
9,3
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~dempsey
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 3.2 V6 VVT 233KM 171kW
Nareszcie automat W teren czy w miasto wygoda i cisza. Dobre przyśpieszenie + POWER= bezproblemowa jazda poza miastem. Na niemieckiej autostradzie przy 140 km/h w świetnym komforcie i wyciszeniu można przebyć setki kilometrów bez przerwy (tylko tankować trzeba co 500 km) Max predkość 190, spokojnie bezpiecznie i realnie można jechać 160.
Suzuki Grand Vitara II