Szukaj

Lista ocen Suzuki Grand Vitara II SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW od 2008 (23) - Silnik

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Don
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
Silnik zwawy. Szkoda, ze nie ma 6 biegu bo dalby rade. Niestety ale jak sie duzo jezdzi po miscie zapycha sie filtr DPF. W serwisie wezma 800 zl za polozenie ceglowki na gazie i potrzymanie na wysokich obrotach ze 20 min. Lepiej jechac na autostrade i na 3ce jechaz ze 110-120 km tez okolo 20 min i na pol roku spokuj. Po 45 tys zapalila sie kontrolka zasilania (zolty zygzak). Pojawia sie i znika. Ponoc swiece zarowe nie teges lub czujnik swiec...
1,0
~Max
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
Po prostu tragedia, zamiast garażu trzeba mieć autoryzowany serwis z załoga dyspozycyjną 24h. Zapychający się filtr PDF uniemożliwia eksploatacje samochodu w warunkach miejskich, chyba że mieszka się przy autostradzie o którą w Polsce nie trudno, usterki instalacji elektrycznej i ciągła choinka na desce doprowadzają do szału nawet bardzo spokojnych. Nie polecam nikomu samochodu z tym silnikiem (RENAULT-NISSAN). O kulturze pracy i dźwiękach...
1,0
~Jakub
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
Silnik ze stajni renault to próba ratunku nieudolnych Japończyków których normy spalania zabiły na dzień dobry.A składak w motoryzacji nie zdaje egzaminu, w przełożeniu zdążają się momenty w których auto zatrzymuje się nie przyspieszając, trudno jeździć płynnie tym samochodem trzeba się dobrze namachać biegami.Brak zgrania przełożeń skrzyni biegów ze silnikiem daje efekt zabijania się cząstek stałych i sporym wydatkiem w serwisie.
3,0
~maxpawel
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
Wyraźnie słychać, że to diesel, ale mnie to nie przeszkadza. Mógłby mieć te 20-30 KM więcej i moment tak pod 400. Można założyć chipa, ale mój samochód to nówka i ma 3-letnią gwarancję zatem ten eksperyment odpada. Elastyczność wystarczająca, ale tak do 100-120 km/h. Przed wyprzedzaniem trzeba się dobrze zastanowić.
4,0
~ns
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
jak ktoś szuka wrażeń z pod ,,świateł\" to pewnie wersja 3.2 będzie lepsza. jak na ten przebieg to żadnych problemów z silnikiem. myślałem o podniesieniu mocy ale naprawdę nie potrzeba.na spokojną normalna jazde te 129 KM i 300 Nm jest wystarczające.
4,0
~M J
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
nie mam jak na razie problemow z silnikiem i nawet wydaje mi sie ze tyle mocy wystarczy, na autostradach w okolicy 2500 tys/obr-3000tys fajnie sobie radzi,jak ktos chce wiecej to niech sobie kupi3.2 i niech nie marudzi.
2,0
~scorpio41182@o2.pl
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
Jak się okazało silnik Fiata, nieco się trzęsie nawet jak na diesla. Wymiana oleju co 15 tkm, w dieslu to porażka totalna! Co tyle to się wymieniało olej mineralny w starych benzyniakach.
4,0
~M j
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
Jak na ten typ to jest dobrze,a nawet wystarczajaco do poruszania sie po miescie.Troszke mogloby byc ciszej ,ale.. mi to nie przeszkadza.w terenie z wlasna masa 1.7 tony daje sobie nawet rade.
5,0
~UK. Pozdr.
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
Silnik byl troche za slaby dla mnie,mieszkam w UK za 320£ zamontowali mi chipa i jest o 30km i 67 nm. wiecej,teraz moja ocena silnika to 4 i pol.
Dziennik kosztów dla Suzuki Grand Vitara II SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~tomek
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
szału nie ma ale jest ale co innego miasto czy autostrada co innego teren, w terenie radzi sobie perfekcyjnie w każdych warunkach.
Suzuki Grand Vitara II SUV 5d Facelifting