Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Aygo I Hatchback 5d

Aygolot, 9 lat temu
Silnik 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Aygo I Hatchback 5d 1.0 VVT-i 68KM 50kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
4,31
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto uzytkowane jako trzecie w rodzinie, sluzy mi na dojazdy do pracy, dziennie ok 250km pokonywane w 70% po autostradzie, reszta droga krajowa, miasta w zasadzie nie widzi. Kupilem by jezdzic jak najtaniej i z tego wywiazuje sie w 100%, bardzo tanie w eksploatacji, bezawaryjne auto. Razi miejscami jego prostota i oszczednosci na kazdym kroku, z drugiej strony jest sympatyczne da sie nim jezdzic dynamicznie. Przy autostradowych predkosciach daje rade - nie ma wibracji i glowy nie urywa od hałasu. Ogolnie polecam, ale trzeba wiedziec co sie kupuje i w jakim celu - sa dziesiatki wygodniejszych aut ale nie ma tanszych w utrzymaniu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 3 cylindry i litr pojemnosci, przyzwoity. W miare dynamiczny, fajnie warczy i najwazniejsze nie sprawia klopotow.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajna, dobrze zestopniowana do tego silnika, dluga "piatka" pozwala na bardzo ekonomiczna jazde w trasie. Biegi wchodza precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Kola sa rozstawione w narozikach, zawieszenie dosc twarde, nie jest to gokart, ale trzyma sie drogi poprawnie i szybsze zakrety pokonuje sprawnie. Na wiekszych nierownosciach potrafi podskoczyc.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam uwag, widac wszystko.
3,0
Ergonomia
Pod tym wzgledem sa spore braki - ewenementem na skale nowowczesnej motoryzacji jest oswietlenie wnetrza - uruchamia sie tylko po otwarciu drzwi kierowcy. W bagazniku brak oswielenia, a o poleczke mozna sie poranic. Szyby sa elektryczne, ale to pasazera nie otworzymy z miejsca kierowcy... Brak podswietlenia niektorych przyciskow (np od klimy)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chlodzi, ogrzewanie grzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Biorac pod uwage rozmiary auta, to w srodku jest calkiem przestronnie, nawet z tylu. Bagaznika w zasadzie nie ma, choc o dziwo bywaja mniejsze (toyota iq). Nie zmiesci sie nawet skrzynka piwa.
4,0
Wyciszenie
O dziwo, mimo ze nie widac by zainwestowano w wyciszenie, w aucie nie jest glosno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno o tansze w utrzymaniu auto - malo pali, tanie czesci eksploatacyjne, bezawaryjne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jezeli pod terminem jakosc rozumiemy bezawaryjnosc to doskonale.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 68KM 50kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Aygo I Hatchback 5d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Aygo I Hatchback 5d