Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Celica VII

Ewelina, 12 lat temu
Silnik 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 164 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
4,62
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Moment kiedy na starcie zostawia BMW, które je potem dogania (bezcenny). Przyklejenie do drogi- niesamowite.
5,0
Całokształt
Zaje...bisty :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo ładnie i nie głośne brzmienie, wręcz lekko popiskujące i łagodne. moment obrotowy dochodzi do ponad 7 000 i daje naprawdę niezłego kopa jak na to auto. Nie ma żadnych szarpań jak w większości aut po 3 000 i tak do końca elastycznie idzie, nawet przy 50km można śmiało 6 bieg wrzucić i nawet nie zaburczy chyba że traficie na dojechany model :)
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia hm, nie wiem kto tam napisał że mułowato bo tak nie jest, dwa paluszki wystarczą no ale jak facet iły nie ma to co ja kobieta powiem. :)króciutko i fajnie.
5,0
Układ jezdny
Zarówno przy małej jak i dużej prędkości autko przykleja się dosłownie do drogi, nawet jadąc w koleinach można puścić kierownice i nic. Jeśli wszystko jest ustawione idealnie to nie ma powodu do obaw, hamulce łapią jednocześnie na 4 tarcze nawet przy prędkości 130 przy ostrym hamowaniu trzyma się jezdni. Owszem jest twardy ale który samochód mający miano autka sportowego jest miękkie? Przesiądźcie się w Audi TT lub Hondę Prelude to już nigdy nic nie powiecie.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód genialny, szczególnie dla osób niższych wzrostem, szyby boczne mają naprawdę daleki zasięg, tył - no cóż początki były trudne. Tył idzie ku górze więc ogranicza widoczność podczas cofania, na co ja np. nie narzekam bo spód nie zawadza o żaden krawężnik. A po co ktoś wymyślił czujniki cofania? :) ale wystarczy kilka prób.
5,0
Ergonomia
Wnętrze ma sporo plastiku, dlatego ja wybrałam skórzaną tapicerkę a na kokpit dałam karbon i zmieniłam oświetlenie na jeden kolor. Licznik oraz wszystkie ważne wskaźniki pojazdu są umieszczone w zasięgu wzroku kierowcy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po chłodnej nocy i w zimę zaczyna grzać po niecałych 2 minutach a w upalne dni chłodzi od momentu włączenia klimy. Nic dodać nic ująć.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To auto z pewnością nie nadaje się dla rodziny z dziećmi, aczkolwiek nikt kto jechał nie narzekał, poza nielicznymi powyżej 1,90. :) na pewno to auto nie nadaje się dla osób wysokich, jak dobrze mieć te 160 :)
3,0
Wyciszenie
No i tu jedyny problem, który też da się rozwiązać. Jest dosyć głośno ale nie od pracy silnika ale od hałasu z zewnątrz i plastików ocierających się o siebie, gdyż wszystko jest na okrągłych zatrzaskach które skrzypią. U mnie gąbka rozwiązała ten problem a zatrzaski wymieniłam na nowe a jak teraz wzmacniacz pięknie gra :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To nie prawda że dużo pali, co weekend jeżdżę nim w Polskę pokonując po 1000 km (nie liczę tego co na co dzień) w trasie przy prędkości 120 i wyprzedzaniu wszystkiego co przede mną pali ok 8 litrów (Tak wiele jak na autko o sportowym charakterze? :) )W mieście też można oszczędzić jadąc nawet na 5 biegu. Naprawy? Ja miałam jedną łącznik stabilizatora 80 zł bo wpadłam w dziurę nawet nic się innego nie uszkodziło, wahacze i amory całe, tuleje też. :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena za to auto odpowiednia, w tej granicy niewiele fajnych i bezawaryjnych aut można znaleźć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota Celica VII

Liczba wpisów: 7

Toyota Celica VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota Celica VII