Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Land Cruiser IV

SZYMON JANEK BUNIO, 18 lat temu
Silnik 4.7 V8 32V 238KM 175kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 110 tys. km
Toyota Land Cruiser IV 4.7 V8 32V 238KM 175kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
TOYOTA LAND CRUISER 100 JEDZIE TAM GDZIE KIEROWCA CHCE JUŻ DAWNOO WYSIĄŚĆ. TO JEDNAK PIEKNE I SUBTELNE AUTO JEDNAK TYLKO WYBREDNI I TO NAPRAWDĘ WYBREDNI BĘDĄ NARZEKAĆ NA WYGLĄD ALE JEJ PIĘKNO JEJ KRYJESIE DOPIERO POD MASKĄ WE WNĘTRZU I POD WZGLĘDEM NIEZAWODNOŚĆI
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK TOYOTY TO POTĘŻNA MASZYNA. JEST BARDZO SILNY. V8 TOYOTY JEST BARDZO CICHY ZARÓWNO NA WYSOKICH OBROTACH JAK I NA NISKICH.MOTOR JEST BARDZO ELASTYCZNY , DYNAMICZNY I PEŁEN SPORTOWEGO TEMPERAMENTU.JEŚLI TRZEBA POTRAFI W NIECAŁE 10 SEKUND PRZYSPIESZYĆ DO 100KM/H.
3,0
Skrzynia biegów
AUTOMAT JEST BARDZO DOBRY . CAŁKIEM NIEŻLE RADZI SOBIE W TERENIE JAK NA SZOSIE. 4 STOPNIOWA SKRZYNIA MIĘKKO I BEZ OPÓZNIENIA ZMIENIA BIEGI.
4,0
Układ jezdny
TOYOTA PRAWDZIWE SWOJE MOŻLIWOŚĆI POKAZUJE W DOPIERO W TERENIE . JEST JEŚLI OCZYWIŚCIE MOŻNA TAK OKREŚLIĆ "WETERAN WOJNY´.JEST JEDNYM Z NAJLEPSZYCH AUT TERENOWYCH PRODUKOWANYCH NA ŚWIECIE. STROME PODJAZDY ZBOCZA BŁOTNISTE DROGI TO DLA TOYOTY TYLKO ZABAWA.DZIĘKI BLOKADZIE MOSTU DAJE SOBIE RADE NAWET W NAJGORSZYCH TERENOWYCH WYPRAWACH A JEJ WŁASNOŚCI TERENOWE JAK KĄT RAMPOWY KĄT ZEJŚCIA , NATARCIA CZY ZDOLNOŚĆ POKONYWANIA WZNIESIEŃ ORAZ GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA NALEŻĄ DO NAJLEOSZYCH W SWOJEJ KLASIE.W AUTO TEŚCIE ZAJĘŁA 2 MIEJSCE PO JEEPIE GRAND CHEROKEE PONIEWAŻ JEJ CENA JEST WYSOKA.JAZDA NA TRASIE JEST PRZYJEMNA . UKŁAD KIEROWNICZY DOŚĆ PRECYZYJNY ZAWIESZENIE Z REGULACJĄ TWARDOŚCI POZWALA NAWET W EKSTREMALNYCH WARUNKACH ZACHOWAC PRZYCZEPNOŚĆ I STABILNOŚĆ NA OSTRO POKONYWANYCH ZAKRĘTACH . JAK NA AUTO TERENOWE O TAKICH GABARYTAV=CH I SPOREJ MASIE TO BARDZO DOBRY WYNIK.
Komfort
5,0
Widoczność
JEST CAŁKIEM DOBRA WYMAGA PRZYZWYCZAJENIA ALE DOBRY SZOFER DA SOBIE RADE.
5,0
Ergonomia
ERGONOMIA JEST DOBRA . WSZYSTKO MA SWOJE MIEJSCE . WSZELKIE PRZEŁĄCZNIKI ŁATWE W OBSŁUDZE, TYLKO NIEKTÓRE WYMAGAJĄ PRZYZWYCZAJENIA.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BARZDO DOBRZE ZARÓWNO ZIMĄ JAK I LATEM NIE MA ŻADNYCH PROBLEMÓW ANI Z OGRZEWANIEM ANI Z KLIMATYZACJĄ CZY ODPAROWYWANIEM SZYB.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TOYOTA SAMA W SOBIE JEST OGROMNA . JADĄC CZUJEMY SIĘ JAKBYŚMY SIEDZIELI W FOTELU PRZED TELEWIZOREM ZRÓWNO Z PRZODU JAK I Z TYŁU A NA TRZECIM RZĘDZIE JEST WYSTARCZAJĄCO DUZO MIEJSCA .WYMIARY MÓWIĄ SAME ZA SIEBIE DŁUGOĆ TO PRAWIE 5 METRÓW SZEROKOŚC PRAWIE 2 METRY A WYSOKOŚC 1,82 METRA . MIEJSCA NA NOGI I NA GŁOWE JEST SPORO. TO JEDNAK POTĘŻNY OLBRZYM.
5,0
Wyciszenie
SILNIK JEST BARDZO CICHY-TO TYLKO SZMEREK PO ZAPALENIU. WE WNĄTRZ JEST CICZHO I NIC NIE JEST W STANIE ZAGŁUSZYC SPOKOJU KTÓRY PANUJE W TOYOCIE NAWET W CZASIE JAZDY NIE SŁYCHAC ŻADNYCH DZIUR CZY KOLEIN TO JEST PO PROSTU LUKSUSOWA LIMUZYNA.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
POTWÓR BO TAK MOŻNA NAZWAC MOTOR TOYOTY PALI OKOŁO 20 LITRÓW NA 100 KM W MIEŚCIE NAWET PRZY OSTREJ JEŻDZIE POTRAFI POCHŁĄNĄĆ 24 LITRY NA 100 KM. A NA TRASIE JADĄC 110 ALBO 120 KM/H TO TRZEBA SIĘ POGODZIĆ Z PRAWIE 15 LITRAMI NA 100 KM.NIC DZIWNEGO DUŻO TU ODGRYWA MASA SAMOCHOU WYNOSZĄCA PRAWIE 2400 KG Z DWOMA OSOBAMI ( OKOŁO ).
5,0
Stosunek jakość/cena
JAKOŚĆ NA WYSOKIM POZIOMIE JAK TO W TOYOTACH WYŻSZEJ PÓŁKI A CENA 256 TYS ZŁOTYCH JEST MOŻE CIUT ZA WYSOKA ALE NIEZAWODNA TECNIKA I PODZESPOŁY TEGO AUTA WŁAŚCIWOŚC I NIEZAWODNOŚC MUSZA MIEC SWOJA CENĘ I TAK W PORÓWNANIU Z MERCEDESEM CZY BMW MÓWIĄC OCZYWIŚCIE O TERENOWYCH TO TO DOBRA CENA CI KONKURENCI ZAŚ Z PODBNYMI MOTORAMI SĄ CONAJMNIEJ O 50 TYS ZŁOTYCH DROŻSI JEDYNIE JEEP GRAND CHEROKEE 4.7 V8 KOSZTUJE 223 TYS ZŁOTYCH.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
TOYTA TO PRZEDEWSZYSTKIM NIEZAWODNOŚĆ I TO OGROMNA . NIC TU SIĘ NIE PSUJE ANI ELEKTRYKA CZY DETALE ALBO JAKIEŚ PRZEŁACZNIKI JUŻ NIE MÓWIĄC O PODZESPOŁACH MECHANICZNYCH TAK WŁAŚNIE POWINNO BYC AUTO TRWAŁE NA CAŁE ŻYCIE TO NIE FIAT FORD VLKSWAGEN BMW AUDI I MERCEDES TO NAPRAWDE W TEJ DZIEDZINIE TO COŚ WIĘCEJ. POD WZGŁEDEM NIEZAWODNOŚCI JEST NIE DO POBICIA.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JAK WYŻEJ WYMIENIONE.TRZEBA MIEĆ TOYOTE ŻEBY SIĘ O TYM PRZEKONAĆ .CORAZ WIĘCEJ TOYOT JEŻDZI W POLSCE . AŻ 7 TOYOT W PIERWSZEJ DZIESIĄTCE POD WZGLĘDEM NIEZAWODNOŚCI W RAPORCIE TUV TYLKO PO ZAZDROŚCIĆ TAK POWINNO BYĆ.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.7 V8 32V 238KM 175kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
24,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Land Cruiser IV